Webwinkel pyjama's
maandag 25 april 2011 om 15:29
Hallo allemaal
Ik zit te denken om een webwinkel met pyjama's te beginnen en zou graag willen weten hoe jullie daar over denken. het zou gaan om dames, heren en kinderpyjama's.
Denk je dat dit idee levensvatbaar is?
Draag je zelf een pyjama/shortama?
Heeft je partner een pyjama(broek)
Al jullie meningen zouden mij erg helpen om mijn droom van een eigen webwinkel waar te kunnen maken:)
Alvast bedankt,
Ik zit te denken om een webwinkel met pyjama's te beginnen en zou graag willen weten hoe jullie daar over denken. het zou gaan om dames, heren en kinderpyjama's.
Denk je dat dit idee levensvatbaar is?
Draag je zelf een pyjama/shortama?
Heeft je partner een pyjama(broek)
Al jullie meningen zouden mij erg helpen om mijn droom van een eigen webwinkel waar te kunnen maken:)
Alvast bedankt,
maandag 25 april 2011 om 15:48
maandag 25 april 2011 om 15:52
Ik zou er geen gebruik van maken, slaap zelf alleen in een hemd, man in een tshirt, de oudste (3 jaar) het liefste in alleen een onderbroek(trekt al het andere uit in zn slaap, dus ik heb het opgegeven), de jongste wel in een pyjama, maar die koop ik meestal voor 3 zoveel bij de wibra, kan me niet voorstellen dat dat bij een webwinkel incl verzendkosten net zo goedkoop zou zijn.

maandag 25 april 2011 om 15:56
Man en ik slapen naakt. Mijn oudste slaapt in onderbroek en hemd en mijn oudste in een pyama. De oudste draagt haar pyama alleen tussen bad en bed en bij het ontbijt.
Ik ga naar de hema. We hebben geen Wibra of Zeeman in onze stad, dus Hema is het goedkoopst. Dit zijn leuke pyama's en het belangrijkste is ook wel dat ze niet duur zijn en je betaalt geen verzendkosten.
Er zullen heus wel mensen zijn dit online kopen hoor, maar of het genoeg is om een leuke omzet te draaien.
Ik ga naar de hema. We hebben geen Wibra of Zeeman in onze stad, dus Hema is het goedkoopst. Dit zijn leuke pyama's en het belangrijkste is ook wel dat ze niet duur zijn en je betaalt geen verzendkosten.
Er zullen heus wel mensen zijn dit online kopen hoor, maar of het genoeg is om een leuke omzet te draaien.

maandag 25 april 2011 om 16:05

maandag 25 april 2011 om 16:05
quote:alexis32 schreef op 25 april 2011 @ 16:02:
oke ik ben mss een beetje aan het zoeken maar als je een dagje thuis bent om te relaxen, doe je dat in een oud T-shirt met joggingbroek of evt in een pyjama?Geen van beide. Denk dat het dan wel iets gemakkelijks zou worden, maar wel iets waar je ook mee naar buiten kunt.
oke ik ben mss een beetje aan het zoeken maar als je een dagje thuis bent om te relaxen, doe je dat in een oud T-shirt met joggingbroek of evt in een pyjama?Geen van beide. Denk dat het dan wel iets gemakkelijks zou worden, maar wel iets waar je ook mee naar buiten kunt.
maandag 25 april 2011 om 16:08
In de winter draag ik graag pyjama's, soms zelfs de hele dag als ik nergens heen ga. En ochtendjassen, dikke sokken en meer van dat spul. Zo'n webwinkel zou ik best leuk vinden. Maar met dit warme weer loopt zo'n site denk ik niet echt... Misschien dat je ook iets moet bedenken dat je in de zomer kan verkopen, je assortiment iets uitgebreider maken dus.
maandag 25 april 2011 om 16:16
@ minny. daar heb ik ook aan gedacht.. wat ik ook wil verkopen zijn pyjama's die je in de zomer aan zou kunt zgn shortama's. bedankt voor je post:)
@ viva1973 in de winkel zullen zeker ook andere merken verkocht gaan worden. Mijn streven is om alle merken te gaan verkopen. Mss ook huispakken voor mensen die thuiswerken.
@ viva1973 in de winkel zullen zeker ook andere merken verkocht gaan worden. Mijn streven is om alle merken te gaan verkopen. Mss ook huispakken voor mensen die thuiswerken.
maandag 25 april 2011 om 16:42
Ben zelden enthousiast als ik hier op Viva het zoveelste slechte webshopideetje lees, maar dit vind ik lang niet onaardig. Misschien nog even e.e.a nader uitwerken voor wat betreft aanbod( slippers, badjassen, handdoeken, lingerie zijn allemaal gerelateerde artikelen die je evt in je assortiment kan opnemen).
Heel veel succes met je plannen in ieder geval.
Heel veel succes met je plannen in ieder geval.