Mode & Beauty alle pijlers

Welke combi's maak ik met zwart jurkje?

31-07-2014 14:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje geleden een zwart jurkje gekocht (nauwsluitend, tot iets boven de knie, mouwloos, vrij hoge halslijn) maar ik vind het lastig om hier andere kledingstukken mee te combineren.



Wie heeft tips zodat ik het jurkje aankan:

- naar m'n werk (kantoorbaan)

- naar een feestelijke gelegenheid



Kom er zelf niet zo goed uit qua kleurencombinaties en accessoires...
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Panty met motiefje en zwarte pumps, met een felgekleurde blazer, een grote ketting, wat vrolijke armbanden en gekleurde pumps? Noem het maar op. Volgens mij kan bijna alles bij een zwart jurkje..
je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Feestje:

Fel gekleurde sjaal of helemaal kleurige sjaal met schoenen in de kleur (of een van de kleuren van de) sjaal.



Werk:

Blazer of vestje erop? In antraciet, donker blauw.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is dat lastig? Zwarte jurkjes zijn zo ongeveer het makkelijkst te combineren van alles...



Leuke slippertjes en gekleurd vestje voor werk (of gekleurde ballerina's/sandaaltjes als slippers niet zijn toegestaan) of mooie (enkel) laarzen als het fris is.



Voor een feestelijke gelegenheid mooie pumps en een feestelijker vestje of blote armen en een grove ketting en mooie armbanden
Internagelaktisch
Daar kan toch gewoon alles bij?
Alle reacties Link kopieren
Zwart jurkje, maar dan de rest...? Tips please!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht inderdaad toen ik hem kocht 'kan ik eindeloos mee combineren, zwart jurkje komt altijd wel van pas'. Maar hij hangt nu inmiddels een paar weken ongedragen in m'n kast omdat ik gewoon geen leuke combi's kan bedenken. Wil graag wat kleur erbij dragen, zodat het iets vrolijker wordt.
Met geel, roze of oranje word het vrolijker denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 31 juli 2014 @ 14:37:

Met geel, roze of oranje word het vrolijker denk ik Vast! Of het mij ook staat is een tweede...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 31 juli 2014 @ 14:35:

Zwart jurkje, maar dan de rest...? Tips please!



Las helemaal over jouw post heen. Ga dit topic ook eens even doornemen, bedankt!



Had trouwens ook al even gegoogled of er al een topic over was, maar het topic wat ik vond ging over een jurkje met lange mouw.
quote:Leonidas schreef op 31 juli 2014 @ 14:42:

[...]





Vast! Of het mij ook staat is een tweede... Eh...uitproberen? Jurk mee naar de winkel, schoenen in die kleur eronder. Mooie ketting erbij en kijken of het staat? Ik noem maar iets hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 31 juli 2014 @ 14:44:

[...]



Eh...uitproberen? Jurk mee naar de winkel, schoenen in die kleur eronder. Mooie ketting erbij en kijken of het staat? Ik noem maar iets hoor...Klopt. Ben nu online aan het zoeken naar een mooi jasje en bijpassende schoenen.
Je kan bij bijou brigitte kijken, daar hangt alles op kleur. Vind ik zelf altijd heel handig zoeken daar
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekleurde blazer eroverheen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je echt alles combineren met een zwart jurkje behalve een witte legging. Succes!
Ik had laatst een brede bruine strakke riem in mijn taille (dus hoog), en sexy bruine open schoenen met hoge hak. Haar in een hoge grote knot. Kreeg veel complimenten!
Alle reacties Link kopieren
Heb inmiddels koraalrode pumps gekocht en een opvallende koraalrode ketting. Hopen dat ze in het echt net zo uitpakken als op het plaatje en dat het in combinatie met het jurkje leuk staat!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, koraalkleurig!



Paars en grijstinten vind ik vaak ook netjes bij een zwart jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je vraag wel. Net een zwart jurkje gekocht.



Mijn kleurrijke jurkjes combineerde ik altijd met zwart vest/jasje en zwarte panty.



Dus bij een zwart jurkje wist ik het niet meteen... welke kleurrijke kleding ik erbij zal doen. Ik dacht zelf aan zwarte panty met motief. En kleurrijk jasje/accesoires in een kleur die mij staat.
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven