Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:50.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. Welke geur draag jij vandaag?

Dit onderwerp heeft 1532 reacties, en bestaat uit 62 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 62.
De laatste reactie is geplaatst op 11-04-2010 23:02. Dit onderwerp is gesloten!

[ Welke geur draag jij vandaag? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Goedemorgen dames, een vers topic!

Vandaag in Vol de Nuit - Guerlain.

Fijne dag!

:rose:

** Viva La Sniffa Baby! **

2. viktor en rolf-flowerbomb

3. Donna Karen, die appelgeur. Gekregen voor mijn verjaardag, best lekker. Heb nu vier luchtjes die ik wel te pruimen vind waaronder Burberry the Beat, Wish van Chopard, DKNY appel, en Thierry Mugler Angel. Die laatste is toch wel mijn favoriet.

4. Goedemorgen,

Vandaag in Love - By Kilian....

Fijne dag allemaal!

5. CK One

6. Goedemorgen allemaal,

Volgende week gaan we naar Wevelgem :cheer2:

Kiekie, ga jij ook mee?

Ben vandaag in Tonke Impériale - Guerlain

7. Goedemorgen,
    vandaag Chopard Cascade

Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill

8. Dalida :Vol de Nuit kan ik ook nooit goed omschrijven en ook niet goed plaatsen. Hele bijzondere geur vind ik.

Dames zou het niet handig zijn als we in Oktober weer gaan om te vragen of het op Zondagmiddag mag bij Celeste? Dan is er ook niet die stress met Andermanskeuken want dan zouden we daar tussen de middag kunnen lunchen voor degenen die dat willen en zitten we ook niet zo met het aantal van minimaal 10 en erna naar Celeste? Dan hoeft ook niet iedereen uit z n werk zich te haasten op Vrijdag. Laten jullie weten wat je ervan vind?

Marnie Cascade ken ik niet eigenlijk, loop zwaar achter. Is die geur goed?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that s why its called the present....

9. vandaag draag ik Cerruti.

Lessons of life...

10. Nog nix :-$

11. Smelly, zondag is voor mij geen optie.

Beauties, in juni en november verschijnen er weer nieuwe geuren van Guerlain:

Cologne du Parfumeur (unisex)
    Arsène Lupin (een herengeur met leer en viooltje)
    Nuit d'Amour (in de Les Parisiennes Collection)

Nuit d'Amour is eerder uitgegeven, als limited edition.

** Viva La Sniffa Baby! **

12. Vandaag in Shaal nur ,Etro.
    Beauties,wil dolgraag mee,maar het is bijna 300 km rijden,vind ik toch een beetje te ver.Maar als het mooi weer is,kan ik mijn vriend mischien overhalen om een weekendje naar de kust te gaan,en dan kom ik zeker langs.Je hoort het dan nog ok.Zal zowiezo die middag aan jullie denken en verwacht een heerlijk,jaloersmakend,uitgebreide beschrijving van jullie dag!

13. Goedemorgen,

Vandaag in La Prairie - Midnight Rain.

Fijne dag.

Ken jezelf.

14. anoniem68185616
    Afbeelding van anoniem68185616
    01-03-2010, 12:21

MaxMara voor mij...

15. Dalida, ik laat het wel op die Vrijdag dan goed?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that s why its called the present....

16. Goedemiddag dames,

Vandaag in Lann ael.

Fijne dag allemaal.

17. Ja, gaaf he Dalida, de Arsène Lupin en Nuit d'Amour wist ik, de andere nog niet.
    En dan komt ook de limited L'Abeille nog in de vorm van een bij in de prijscategorie 8 of 9.000 euro meen ik. Hoop dat deze ook in EDP gemaakt gaat worden :)

Kiekie, hoop dat je je vriend kunt overhalen!

18. LadyPhoxy,
    lekker is de Love van By Kilian, dat is echt genieten om die te gebruiken. En ik maar denken niet van zoete geuren te houden. Hoe zoet wil je het hebben bij deze!
    Deze geur blijft ook lang houden, voor mij de lekkerste uit deze serie, alhoewel ik die met aoud erin nog niet heb geroken. Iemand van jullie wel?

19. Anders zoet maar ook heel lekker vind ik de geur van Montale: sweet oriental dream, ruikt ook lekker lang.
    Verslavend lekker de geuren van Montale, speciaal voor hem heb ik een credit card aangeschaft. Blijkt toch reuze handig te zijn zo'n plastic card, ook voor mijn nieuwe verslaving lapjes om the patchen en quilten. Toppunt van genoegen momenteel is om lekker fris gedouched en lekker geurtje op met lapjes te knoeien, kan zo uren doorbrengen. Hoe ouder hoe gekker.

20. vandaag in L Air de Rien.

Smelly is het misschien n idee om gezamelijk eten in oktober gewoon niet in te plannen?
    Er zijn in die buurt op loopafstand eetopties, of Burger King opt station of weet ik wat.
    Dan zit het aantal mensen niet zo aan die minimaal 10 vast.

Zondag zou ik wel kunnen maar ik vind vrijdag prettiger ivm meer OV dan op zondag (minder lang op de bus wachten in oktoberweer :)

skiffy heerlijk toch, lekker freubelen! Ik heb het tuinieren weer opgepakt, kan uren mos en onkruid uit het gras plukken, tis net yoga, superontspannend!

How much money makes you rich?

21. Oh tijgermeisje,goed dat ik het weet,heb nog een enorme tuin met onkruid voor je haha!
    Ook al gaan jullie niet eten in oktober,vind het wel leuk om eerst even wat te drinken als het kan,om wat mensen te leren kennen en niet alleeen bij celeste binnen te komen.Er is vast wel iemand die dat ook wil hihi.

22. Als ik mee mag, dan wil ik eerst wel even wat met je drinken Kiekie ;-)

Hier biedt zich ook een grote, verwaarloosde tuin aan

23. Tijger en Kiekie, of rond 16.30 wat drinken bij Andermanskeuken en de dan kijken waar men wat eet? Ach tis nog ver weg en de rest moet ook nog meestemmen en meedenken. Ik wil wel graag mijn hamburger, ben ik zo gek op, net klein kind hoor. Maar ons avontuur begint denk ik rond 19.00 bij Celeste dus kunnen we voor die tijd nog socializen met z n allen en weer kakelen over geuren en proefjes bekijken/ruilen en ga zo maar door.
    Ja die minimaal 10 mensen vindi k ook erg lastig want dat legt nogal wat druk.

Skiffy wat leuk wat je doet met die lapjes zeg. En meneer Montale mag je best belonen , extra fles ofzo zou netjes zijn maar ja....hmmm Sweet Oriental dream is ook zo n heerlijke geur, maar ik ben Montaleverslaafd ( what s new?) .

24. kiekie haha dat zei de buurvrouw ook al ;-)

oktober is nog 8 maanden weg, tzt zal het zich wel wijzen neem ik aan.

Tussen de folders zat er 1 van Kijkshop, o.a. Amor Amor in de aanbieding, en de V en D heeft deze week n koopavond aanbieding, 20 % korting, o.a. op parfum.

Ook veel kledingfolders, ow ik heb zin in op zomerjurkenjacht gaan! Nu het weer nog.

How much money makes you rich?