Mode & Beauty alle pijlers

Zelflevende krulspelden: hoe gebruiken?

01-11-2009 18:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms is het niet mogelijk om mijn haar te stylen of te föhnen.

Daarom grote zelfklevende krullers gekocht bij de Hema.

Maar hoe gebruik je die? Heeft iemand tips en/of ervaring?



P.S.: Het is prima dat jullie gekke foto's toevoegen en zo, maar ik hoop toch ook een paar bruikbare tips te krijgen.



Groetjes,

Kiki.



Correctie op titel: ZelfKlevende krulspelden.

Die foto's komen toch wel. Ik geloof, maar weet niet zeker, dat Marieke uit boer zoekt vrouw ze in had.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 01-11-2009 19:12
Reden: Zelf..K..levende krullers
% gewijzigd
Dat van die foto's....dat had je nou niet moeten zeggen

Alle reacties Link kopieren
vond t een heel intrigerende topictotel

had nog nooit van levende krullers gehoord,

Met die k erbij is t toch n stuk minder spannend, en nee ik heb ze nooit gebruikt dus geen tips
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Tadaa! alleen staat er wel bij dat je eerst moet föhnen. Maar goed, dit was de eerste de beste link van google, dus als je even verder googlet kom je er vast uit
Alle reacties Link kopieren
O, ik heb er nog heel veel nieuw in verpakking in de aanbieding, want ik heb er ooit drie ingerold en had bijna de schaaqr nodig daarna....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
wat Fame zegt, ik gebruik ze daarom niet voor krullen maar alleen bij de haaraanzet om volume te krijgen. Handdoek droog haar, dot mousse erin, neem kleine plukken haar en vrij grote rollers en rol ze losjes op. Lang wachten of de fohn erop, evt beetje haarlak, als t droog is met beleid uitrollen, met je vingers in model brengen evt nog wat haarlak. Met ongewassen haar blijft t veel langer zitten dan op pasgewassen haar, zeker als je ook cremespoeling gebruikt na t wassen.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je van de soort klittebandrollers of andere?
Alle reacties Link kopieren
thee ik bedoelde iig die klittenbandachtige dingen, zou niet weten wat anders zelfklevend zou kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
@tijgermeisje.

Ja, het zijn grote rollers en om het naar buiten krullen tegen te gaan. Ik heb een paar lokken die dat doen.

Heel erg bedankt voor het advies. Ik heb een eerste poging gedaan en voor een eerste poging niet slecht.
Alle reacties Link kopieren
das tof kiki!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven