Mode & Beauty alle pijlers

bh/ondergoed op maat laten maken

18-08-2009 13:07 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doordat ik altijd zo moeilijk kan slagen, overweeg ik om eens een keer een bh op maat te laten maken om te kijken of dat bevalt.

Google is even niet mijn beste vriend, ik dacht namelijk dat er in Voorburg/Zoetermeer een speciale winkel zat maar ik kan het niet meer terug vinden.

Heeft iemand ervaring met custom made lingerie? Waar heb jij het laten maken/aanmeten?
wat is je maat dat je zo moeilijk kan slagen?
haha dat is toch niet relevant Quirijn?

Het is gewoon lastig, en ook bij zaken met bijvoorbeeld Prima Donna vind ik de meeste bh's niet prettig zitten, als mijn maat er al is.

Of het is zo dat mijn maat wel besteld kan worden maar dan moet ik voor de bestelling al zeggen dat ik de bh ga kopen :s
lijkt me juist wel relevant! misschien zijn er hier anderen met ongeveer de zelfde maat die een heel fijn merk gevonden hebben? Dat kan je geld schelen aan een op maat gemaakte bh?!
Dat lijkt me toch best relevant.. wellicht hebben andere mensen ook die maat en hebben ze tips wat betreft merken. Ik bedoel er verder niets mee hoor..

Ik heb (toen ik nog een andere maat had) wel eens laten bestelen van prima donna trouwens, maar dan hoefde ik het niet persee te kopen.
mosterd.
Tuurlijk hoef je vóór de bestelling niet te zeggen of je de bh al koopt. Lijkt mij sterk tenminste. Als ie niet lekker zit of hij past toch niet helemaal goed, dan ben je dat niet verplicht m.i.

Maat lijkt me wel relevant, dan kunnen er tenminste gerichte tips gegeven worden!
Dubbele mosterd! Wie wil er een portie bitterballen?
Misschien hier eens kijken? Zit in Breda:

http://www.naron.nl/
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Doe mij maar een stukje kaas!
Ik weet helaas geen adres, maar je zou eens kunnen kijken op figleaves.com.

Heel erg veel maten (tot en met J-cup), en heel erg veel keus. En als het niet goed is, stuur je het gewoon terug.
quote:Sarah Scott schreef op 18 augustus 2009 @ 13:23:

Dubbele mosterd! Wie wil er een portie bitterballen? Lekker! Met véél mosterd, graag.

Dankje! (het is toch wel 30+ kaas he.. )
dank voor alle reacties dames!

Ik heb inmiddels alles al uitgeprobeerd, noem een merk en ik had er ooit een exemplaar van in de kast liggen. Dus ook Prima Donna, Faia Rosa etc. Ik woon zelf in een grote stad en heb daar zowat alle speciaalzaken afgespeurd.

Het gaat erom dat als ik de maat al kan vinden, dat ik dan eigenlijk verplicht ben om dat model te dragen, ookal is dat model niet prettig voor mijn lijf.

Maar goed, ik was dus eigenlijk op zoek naar ervaringen met custommade bh's. En ja, dat zal erg prijzig zijn maar nu kost een bh me ook al snel 80 euro terwijl ik dan toch niet helemaal tevreden mee ben.

Ik ga even bij Naron en Figleaves kijken, dank!
Bedoel/zocht je deze?

http://www.leonielingerie.nl/index.htm

1e hit op google!

Heb er btw wel meerdere gevonden op internet!

Succes iig
Ik laat ze op maat maken bij Bonnie B in Rijswijk

Heel tevreden over
@Framboosje, jaaa die zocht ik!

heel erg bedankt!

(mijn googletermen deden het veel minder goed dan die van jou blijkbaar haha)
quote:elina81 schreef op 18 augustus 2009 @ 13:34:

@Framboosje, jaaa die zocht ik!

heel erg bedankt!

(mijn googletermen deden het veel minder goed dan die van jou blijkbaar haha)

Mooi zo..!

Op deze term heb ik gegoogled:

lingerie op maat laten maken zoetermeer
Interessant en leuk. Wie weet meer adressen?

Als ik die prijs bekijk dan is het uitsparen van reiskosten en de tijd nodig voor het passen een leuk cadeautje.

Omgeving Tilburg, Den Bosch, Nijmegen of Eindhoven zou wel handig zijn.
Ik ga altijd naar de Wala in wormerveer, hun laten het opmaat maken dat duurt een weekje en kan ik het ophalen.

Aangezien ik ook lastige maten heb. Ben 1.60, weeg 65KG en heb een H cup.

En ik hoef niet extra te betalen voor het vermaken er van.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
ow! en ik draag altijd mascarade.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:mars 74 schreef op 18 augustus 2009 @ 13:34:

Ik laat ze op maat maken bij Bonnie B in Rijswijk

Heel tevreden overBonnie B zit ook in Zoetermeer
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik schop een heel oud topic even omhoog, om te kijken of er nog iemand tips/ervaringen heeft voor lingerie op maat in Amsterdam en omstreken. Wala vind ik niet zo'n prettige winkel, misschien zijn er verder nog tips? Ik heb nml een meegroeibh nodig die meer ondersteuning biedt dan de merken die in de winkels verkocht worden. Draag normaal Marie Jo voornamelijk maar die maakt dit niet.
Ik ken iemand die heeft 65D en is erg moeilijk t vinden. Diegene gaat altijd naar House the Lingerie in Amsterdan. Heb nu gehoord dat als je bij hunkermuller een bh koop dat ze t voor een klein bedrag (ongeveer 5¤) op maat kunnen maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt...succes verder!
Behandel mensen zoals jezelf behandeld wilt worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven