Mode & Beauty alle pijlers

bruilofts outfit voor man

18-04-2014 14:23 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na mij eigen help, zit ik ook nog met.n.partner die aangekleed moet worden.



Bruiloft van bekenden. Wij zijn uitgenodigd voor het feest savonds.



Hij is 1,84m, relatief korte benen, haar kastagnebruin in een staart.



Draagt normaal liefst spijkerbroek, tshirt, effen trui.

Hij is nogal van t degelijke onopvalende.

Wie heeft leuke plaatjes, winkel ideeen enz.



In de kast ligt nog wel een nette donkere spijkerbroek van diesel. Die staat hem mooi.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Naast dat hele netje jurkje je van jou?

Wat draagt de rest van de mannen, weet je dat? In mijn omgeving is het gebruikelijk dat de heren in pak verschijnen, ik weet niet hoe dat bij jullie is?
Ik zou voor een lichte broek gaan, geen spijkerbroek, met een wat donkerder casual colbertje. Overhemd eronder of als dat echt too much is voor hem een effen shirt eronder.
Alle reacties Link kopieren
Dat hoeft zeker niet. We gaan met een groep uit de buurt. Overhemd pantalon voor een deel. (Ambtenaren) ander heren zijn wat 'practischer'



Ik heb hoop ik n zwart jurkje met rozerode schoenen + cluch
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Geen combinaties (zooo Hollands), geen broek die nog ligt: gewoon een goed pak!

(en die staart stiekem afknippen)
Alle reacties Link kopieren
Die van mij wil NIET NIET NIET in pak (zucht) Ook op de chiquere feestjes (en dan bedoel ik echt dure feestjes met mensen die versage ed dragen) krijg ik hem echt niet zo ver. Voor hem heb ik dan een zeer zwarte spijkerbroek (het heet spijkerbroek dus zover krijg ik hem nog net) met een colbertjasje, beetje stoere sportieve. Of een wijd vallend overhemd (héél lief kijken) Zolang het goed zwart is valt het in de menigte niet zo op Verder sta ik gewoon voor hem op foto's

zo dus

Alle reacties Link kopieren
Jasje ga k niet voorelkaar krijgen
Been there, done that, got the T-shirt.
Op zich voor alleen avondgasten is een hele nette donkere spijkerbroek wel ok, met een colbertje en een overhemd. Strop facultatief.













Al vind ik zelf dit iets netter



oh lees nu dat ie geen jasje gaat dragen, hmm...



dan toch maar pantalon met overhemd
Alle reacties Link kopieren
Dan pantalon met overhemd.

Maar alsjeblieft niet zo'n fout ruitenoverhemd, gewoon een nette




Alle reacties Link kopieren




Uiteraard wel met andere schoenen eronder...
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Denk hier een mooie pantolon bij i.p.v. jeans



You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net 'geen jasje', maar ik heb net van alles bij elkaar gegoogled dus ik laat het gewoon staan.

Zonder jasje toch netjes kom je al gauw bij pantalon + overhemd. Moet er m.i. wel een mooie stropdas (of een strikje) bij. Is een gilet een optie?



--------------------------------



Degelijk en onopvallend naar een bruiloft: een mooi pak (donkerblauw, grijs). Als hij nog geen pak heeft, is dat een goede investering. Zorg dat het pak echt goed past, dus zeker niet te groot!



Dit vind ik erg leuk. Niet te strak,wel netjes, goed gecombineerd.

Donkerblauwe, nette broek, licht overhemd, colbertje in een kleur daar tussenin.



(negeer de man rechts, het gaat om de linker)



Beide heren kunnen er ook best een stropdas bij hebben.



Deze is wat formeler (behalve de opgerolde pijpen).





Los van de kleur vind ik dit ook erg mooi: broek + gilet, overhemd met opgerolde mouwen, stropdas. Kan natuurlijk gewoon een jasje bij, maar als het warm is is het fijn dat dat uit kan en hij er nog steeds netjes uitziet.

What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:dymo9 schreef op 18 april 2014 @ 14:38:

[afbeelding]



[afbeelding]Die eerste, dat is echt prachtig! Netjes en toch niet te formeel. Mooi hoor!
Alle reacties Link kopieren
Pinkie, wat een lelijke overhemden
jij zegt t ik dacht t





maar toch zonde dat hij geen jasje wil hoor... gewoon een neutrale kleur aanschaffen, komt vast nog goed van pas in de toekomst, bij meer bruiloften (of begrafenissen)
Alle reacties Link kopieren
Een jasje zou juist mooi zijn. Is ook nog eens fomreel bij het binnenkomen. Daarna kan het uit.



Oh, eens met Dymo dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een pak altijd netjes staan bij een man. Maar een mooie jeans met net blousje is ook mooi.. hij moet doen wat hij wilt, iets aantrekken wat niet bij hem past zal hem dan waarschijnlijk ook niet staan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijke kleding allemaal

Zou gewoon gaan voor een (spijkerbroek) met donker (zwart) overhemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook niet mooi Scamp, maar het waren maar wat voorbeelden. Ik vind eigenlijk gewoon dat de vriend van TO een mooi overhemd, pantalon en colbert zou moeten dragen. Dan maar een dag uit zijn comfortzone hoor Ik ben ooit een keer in gala gegaan en mijn vriend in smoking. Ook niet echt mijn keuze. Maar voor de vrienden in kwestie had ik het dan wel over.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het 2e voorbeeld van tyche erg leuk
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Huh, echt niemand die zich afvraagt welke handicap de vriend van TO heeft dat hij niet gewoon zelf kan en mag kiezen wat hij aanwil??



Ik denk toch dat de pleuris hier zou uitbreken als ik ging vragen wat ik mijn vriendin voor gelegenheid X moet aantrekken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven