Mode & Beauty alle pijlers

de harembroek en andere lelijke modedingen.

04-06-2010 21:37 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em verschrikkelijk lelijk tenminste. Zoiets kun je volgens mij alleen dragen als je 16 bent, en nog rondhupst in maatje 36. Zag laatst een stevige vrouw van een jaar of 40 in zo'n ding lopen. Ik vraag me dan altijd af wat ze 's ochtends gedacht heeft toen ze voor de kast stond. "Goh, wat zal ik vandaag eens aan doen. Weet je wat, ik trek die leuke harembroek met dat shirtje aan. Lekker modieus".



Goed, ieder z'n ding natuurlijk. En misschien beledig ik nu wel allemaal stevige vrouwen van begin 40 op het vivaforum die zelf zo'n broek geweldig vinden. Hahaha.



Net als skinny jeans. Zoiets staat fantastisch als je, wederom, maatje 36 hebt. Bij alles boven die maat vind ik het al niet mooi meer. Zit me trouwens ineens te realiseren dat de skinny jeans zo 2009 is, of kan het dit jaar ook nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de harembroek stom, en de skinny mooi. Maar goed, ik heb dan ook maatje 36.
Alle reacties Link kopieren
ik heb er vandaag een aan en hij zit heerlijk, ik heb dan wel een 3/4 zwarte en ben begin 30 en maat 38. Maakt dat het minder erg?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die harembroeken en skinny jeans bij elke vrouw lelijk.

Maakt niks uit of je dan slank bent of wat voller.
Alle reacties Link kopieren
Hmm zag vandaag een man in harembroek, hihi dacht wel even van huh? Nee niet echt mijn ding...
Alle reacties Link kopieren
Harembroeken vind ik lelijk....en die skinny jeans vind ik wel leuk! Ik heb dan wel maat 40/42, maar draag hem dan met een leuke tuniek...
Alle reacties Link kopieren
Mee eens! De skinny kan nog steeds maar waar ik niet aan kan wennen zijn die horrific enkellaarsjes onder een kort rokje. En nee, ik bedoel ze niet bij die kittige 15jarige Zara-meisjes maar bij stevige oudere dames. Die hebben diezelfde spiegel denk ik. 'Leuk, een zwart rokje, witte benen en zwarte enkellaarsjes'
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 04 juni 2010 @ 21:39:

Ik vind die harembroeken en skinny jeans bij elke vrouw lelijk.

Maakt niks uit of je dan slank bent of wat voller.Eens, heel erg eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pims76 schreef op 04 juni 2010 @ 21:40:

Mee eens! De skinny kan nog steeds maar waar ik niet aan kan wennen zijn die horrific enkellaarsjes onder een kort rokje. En nee, ik bedoel ze niet bij die kittige 15jarige Zara-meisjes maar bij stevige oudere dames. Die hebben diezelfde spiegel denk ik. 'Leuk, een zwart rokje, witte benen en zwarte enkellaarsjes'Eens, geen gezicht die lelijke bokkenpoten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een meisje lopen waarbij die harembroek echt heel mooi stond. De ene broek zal de andere ook wel niet zijn qua pasvorm en zo.

Skinny altijd gedragen en afgelopen winter nog maar ben er nu wel klaar mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 04 juni 2010 @ 21:39:

Ik vind die harembroeken en skinny jeans bij elke vrouw lelijk.

Maakt niks uit of je dan slank bent of wat voller.Precies, harembroeken zijn per definitie lelijk en staan iedereen debiel, ook als je 16 en/of slank bent (niet sexy, dat gewaggel alsof je een luier aan hebt), en skinny jeans kunnen de meeste vrouwen ook niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een prachtige harembroek. Vriendin van me heeft hem meegenomen uit Frankrijk, dus ik weet zeker dat niemand in dezelfde loopt. Hij heeft allemaal verschillende kleuren, voornamelijk rood en roze en er zijn allemaal pailletjes op geborduurd. Hij zit ook nog eens waanzinnig lekker.



Dus nee, ben het niet met je eens...harembroeken kunnen erg mooi zijn. Moet je wel een origineel, mooi model hebben. Dat dan weer wel.



Oh, en ik heb maat 38 van onderen, van boven 36.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pims76 schreef op 04 juni 2010 @ 21:40:

Mee eens! De skinny kan nog steeds maar waar ik niet aan kan wennen zijn die horrific enkellaarsjes onder een kort rokje. En nee, ik bedoel ze niet bij die kittige 15jarige Zara-meisjes maar bij stevige oudere dames. Die hebben diezelfde spiegel denk ik. 'Leuk, een zwart rokje, witte benen en zwarte enkellaarsjes'Sowieso zie ik veel vrouwen in heel erg korte rokjes lopen, terwijl ze daar niet echt of echt niet de benen voor hebben...
Alle reacties Link kopieren
Schuddebuikje !!



Riep altijd heel hard de harembroek erg lelijk te vinden ,maar zag laatst bij iemand die lang was en misstond zeker niet .

De eerste keer zag ik ze in Madrid ,maar dan van spijkerstof,geen gezicht.Ook veel mannen in skinny jeans .

Vreselijk .Skinny vind ik ook vaak best wel staan bij minder slanke dennen ,maar niet bij het mannelijke geslacht !!
Alle reacties Link kopieren
quote:La Vie en Rose schreef op 04 juni 2010 @ 21:43:

Ik heb een prachtige harembroek. Vriendin van me heeft hem meegenomen uit Frankrijk, dus ik weet zeker dat niemand in dezelfde loopt. Hij heeft allemaal verschillende kleuren, voornamelijk rood en roze en er zijn allemaal pailletjes op geborduurd. Hij zit ook nog eens waanzinnig lekker.



Dus nee, ben het niet met je eens...harembroeken kunnen erg mooi zijn. Moet je wel een origineel, mooi model hebben. Dat dan weer wel.



Oh, en ik heb maat 38 van onderen, van boven 36.Maar had je dan niet liever een normale broek van dezelfde stof/kleuren? Ik snap het mooie niet van zo'n slobberend kruis op je knieën.
oh, weer een laten we eens lekker katten topic. Laat mensen lekker aantrekken wat ze willen. Wat moet je dan aan als je net als ik bijna 48 ben en maat 38 draag. Niet dat ik nou perse een harembroek draag maar ik loop ook niet rond als een reclamebord voor miss etam.
Alle reacties Link kopieren
Oef, enkellaarsjes vind ik ook al zo lelijk.

Gewoon niet mooi die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben mensen hier toch steeds de behoefte om topics te openen over wat fout/ lelijk/ niet voor boven de 16 etc is? (in hun ogen dan)



Ik zag vandaag op straat ook tig dingen waarvan ik dacht, zou je dat nu wel doen? Als iemand iets niet mooi vind prima (snap zelf harembroeken ook niet) maar waarom een zoveelste topic daarover?



Er zijn ook heel veel lelijke huizen en auto's op straat, zullen we daar ook allemaal topics over beginnen? En over lelijke honden en lelijke hondenhalsbanden, lelijke terrasstoelen, rare kleuren van ijsjes etc...Wordt t druk hier op t forum
Alle reacties Link kopieren
Waar wordt hier gekat dan?
Alle reacties Link kopieren
ook lelijk: UGGS!
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer ben je debiel door je manier van kleden?

Laat iedereen lekker dragen waar hij \zij zelf zin in heeft en maak je druk om dingen die er werkelijk toe doen.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melanthe schreef op 04 juni 2010 @ 21:44:

[...]





Maar had je dan niet liever een normale broek van dezelfde stof/kleuren? Ik snap het mooie niet van zo'n slobberend kruis op je knieën.



Absoluut niet, ben er super blij mee. En wat is normaal? Ik heb heel veel broeken, allemaal verschillende soorten en deze harembroek is echt heel gaaf. Heel apart, geen standaard geval. Weer eens wat anders juist! Hij heeft ook een heel fijne stof, je ziet eigenlijk pas goed dat 'ie een laag kruis heeft als ik wijdbeens ga staan.



Hij zit goddelijk, ben er echt blij mee. Morgen doe ik hem weer aan, en dan flieder en fladder ik ermee in de rondte
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 21:38:

Ik vind de harembroek stom, en de skinny mooi. Maar goed, ik heb dan ook maatje 36. Hahaha, I rest my case! Ik moet zoiets niet doen met mijn maat 44. Ik zie het al helemaal voor me met de restanten van mijn zwangerschapsbuikje over de broekriem heen.
Alle reacties Link kopieren
Naja, ik heb dan maat 34, maar ik trek dat soort dingen dus niet aan he!

Komt bij dat ik klein ben en met een harembroek hou ik geen benen meer over.
quote:Zamirah schreef op 04 juni 2010 @ 21:38:

Ik vind de harembroek stom, en de skinny mooi. Maar goed, ik heb dan ook maatje 36.



Jij laat dit zo ongeveer elk topic weten, wist je dat?



Ontopic: een witte broek met daar overheen zwarte laarzen. Yuk!

(vandaag nog gezien!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven