Mode & Beauty alle pijlers

echt warme handschoenen

26-11-2010 21:51 50 berichten
Hoi



De kou komt weer behoorlijk binnen. Op zich niet erg, maar ik heb erg snel last van koude handen/vingers. Heeft iemand nog tips voor goede warme handschoenen (liever geen skihandschoenen) of tips om de handen een beetje warm te houden?



Vast bedankt voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
Van die thermo-dingen? Volgens mij heb je zo'n merk thinsulate, die maakt thermohandschoenen. In ieder geval zorgen dat ze niet te strak zitten, dat werkt niet!
Alle reacties Link kopieren
je hebt van die dingen die doe je in warm water, en die breek je en dat word warm..



snappiej?



een kruikje kan ook natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar een motorzaak voor een paar motorhandschoenen. Zijn er zowel in textiel/stof als in leer.



Die moeten wel warm zijn, als ik met deze temperaturen koude handen heb op de motor kan ik niet meer remmen
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ik heb zelf heel oude wanten van zeemleer. Van binnen gevoerd met een of andere stof.

Die droeg ik op mijn bromfiets en geen idee waar ik die vandaan heb. Het zou kunnen dat ik ze gekocht heb bij een ambachtelijke fietsenmaker die ook een klein winkeltje erbij had.

Er zit een gat in en als iemand weet waar zulke te koop zijn, dan houd ik me aanbevolen. Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er gewooon n paar van Zeeman, voor ¤1,99 ofzo.

niet modieus, wel warm, ziet er wel een beetje ski-achtig uit geloof ik
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Neem wanten, dan hou je je eigen vingers warm.
Alle reacties Link kopieren
Leren met goede coating er in.
Die uggs wanten! die zijn hemels.

prijsje is een beetje jammer..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar in Finland (en daar weten ze wel wat koud is..) hele fijne wanten gekocht van het merk Peak Performance. Kostte wat, maar ik heb nog nooit zulke warme handen gehad!
Alle reacties Link kopieren
Thinsulate handschoenen. Ze zijn gevoerd en heerlijk warm. Bij de V&D heb ik een paar modieuze gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die wanten van Barts, die zijn echt superwarm!!



Soms een beetje TE
Dank voor de tips. Die thinsulate handschoenen heb ik inderdaad, maar helaas worden mijn handen nog ijskoud in die dingen. Wanten is wel een goede. Ga morgen eens even kijken.



en de prijs is niet heel erg, warme handen zijn mij ook wat waard -_^
Alle reacties Link kopieren
Wanten kan je inderdaad kopen, die zijn altijd warm. Vind leren handschoenen ook lekker warm zitten.
Alle reacties Link kopieren
Maar wanten zijn toch hartstikke onhandig?
Alle reacties Link kopieren
Leuk, al die 'goedbedoelde' adviezen, maar als jij hebt wat ik heb, heb je daar helemaal niets aan.



Ik heb, naast een paar wanten, gekocht bij een outdoorwinkel, handschoenen gekocht bij een ski-winkel, van het merk reusch. Degene die ik heb zijn gevoerd met Thermo Pro, waterafstotend en houdt de warmte vast. Erg prettig tot nu toe.



De wanten gebruik ik als het echt koud wordt en dan samen met dunne fleecehandschoentjes.



Met voeten geen probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb thermo wanten, zelf gebreide wollen handschoenen en nappaleren handschoenen. Ik prefereer de nappa handschoenen, ooit bij de Bijenkorf gekocht. Die zijn lekker warm, stroef als het moet en je kan toch geld vasthouden (je houdt gevoel in je vingers).

De thermo wanten zijn uitsluitend bestemd om de jaarlijkse kerstbomen te kopen. De zelfgebreide zijn vrij koud en glad.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelmeid schreef op 26 november 2010 @ 22:06:

Ik heb vorig jaar in Finland (en daar weten ze wel wat koud is..) hele fijne wanten gekocht van het merk Peak Performance. Kostte wat, maar ik heb nog nooit zulke warme handen gehad!



Leuk merk, maar schijnbaar te duur voor NL, op een adres waar ze het verkochten hadden ze het niet meer, en een winkel die op de PP site stond als verkoopunt is failliet.....
Alle reacties Link kopieren
quote:isabon schreef op 26 november 2010 @ 22:38:

Ik heb die wanten van Barts, die zijn echt superwarm!!



Soms een beetje TE



Ik heb lichtgrijze wollen handschoenen van Barts, met een voering van een soort thinsulate, waaien niet door, en zijn meer natuurlijk dan

handschoenen van 100% kunststof vind ik.
Mayaelf, voeten gaan over het algemeen wel, ze worden niet zo koud als mijn handen. Die doen soms gewoon pijn door de kou.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat je geen last van je voeten hebt.



Voor mij is nu weer de tijd aangebroken dat ik zeer charmant met wollen sokken in speciale waterafstotende thermolaarzen(gekocht bij ANWB, lijkend op duberry laarzen) wandel, de handen gestoken in mijn nieuwe, zeer prettige handschoenen.

Die overigens niet goedkoop zijn, de volwassen uitvoering kost (in de winkel waar ik was) bijna 80 euro.

Gelukkig heb ik zeer kleine handen, waardoor ik de kindervariant aan kan, die nog niet de helft kosten.

Oja, snap je punt vwb ski-handschoenen. Ik schaar mijn handschoenen daar niet onder, hoewel ze wel in een ski-winkel gekocht zijn.



De wanten waar ik het over had, zijn van Tenson en zijn ook waterafstotend en met een thermo-voering.
Thanks, ik ga daar eens even naar op zoek. Jij ook sterkte met deze koude dagen ^__^
Jaaaaren geleden hadden ze bij de zeeman een fleeceset: muts, sjaal, handschoenen. Omdat uik het koud had bij het hardlopen, heb ik die maar gekocht, toen, al was het niet zo mooi. Muts en sjaal liggen sinds ik niet meer hardloop lekker in de kast, maar die handschoenen... geweldig! Warm, waterafstotend - fijn bij sneeuwballengevecht of natte sneeuw op de fiets - en lekker compact in je jaszakken te proppen
Alle reacties Link kopieren
quote:ucchan schreef op 27 november 2010 @ 10:08:

Thanks, ik ga daar eens even naar op zoek. Jij ook sterkte met deze koude dagen ^__^thanks! Gaat goedkomen hier, maar verlang nu al weer naar de lente!
Alle reacties Link kopieren
Ugg handschoenen! duur maar zo lekker warm en zacht!

En voor het skieen heb ik Reusch handschoenen,ook erg goed.



Greetz Merel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven