Mode & Beauty alle pijlers

geen airco op werk, wat draag jij?

29-07-2014 07:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn ideeen zijn op. Er is geen airco bij ons en ik weet echt niet meer wat ik aan kan doen.

Jurkjes zijn niet netjes genoeg, te oud of te kort.

Mn witte skinny te warm en veel te besmettelijk.



Als t niet zo warm.is draag ik een spijkerbroek met een basic top en ballerina's oid. op t werk komt er een jasje over.



Wat dragen jullie?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou jurkjes aan gaan schaffen die wel netjes zijn en pumps eronder dragen.
Linnen broek met ruimvallende tuniek.

driekwart broek met shirt.



Ik heb een tafelventilator meegenomen naar mijn werk, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen airco,

Ik draag op warme dagen alleen maar (nette) rokken en jurkjes met pumps.
Alle reacties Link kopieren
Jurkjes, rokjes met blousjes, chino's met blouses of ruime nette shirts, een tuniek met (ja, ja ik durf ze nog te dragen ) een legging.
Alle reacties Link kopieren
Skinny oprollen

Strakke tanktop met daaroverheen een leuk losvallend shirtje evt met linnen erin (check Hema)

Haar netjes naar achter

Sandaaltjes aan (scheelt al enorm denk ik)
Geniet van elke dag!
Ik heb net vorige maand in de uitverkoop 6 kekke jurkjes gescoord. Was minder dan 300 euro kwijt en ik kan weer een paar jaar voort. Verder droeg ik altijd al rokjes maar ik vind jurkjes makkelijker; hoef ik verder niet na te denken over wat ik erop draag.
Oh trouwens hoe ik snel scoor: bij wehkamp of zalando selecteren op jurkjes, maat en maximale prijs (zelfs bij onder de 30 euro ps komt er nog leuks naar boven!) en dan echt alles aanklikken wat je op de foto leuk vindt. Let erop dat t niet te kort is voor je werk. Dan de volgende dag ( wehkamp) of de volgende week ( zalando) alles thuis passen met de schoenen erbij die je hebt en terugsturen wat niet bevalt. Klaar. Easypeasy.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 29 juli 2014 @ 08:02:

Oh trouwens hoe ik snel scoor: bij wehkamp of zalando selecteren op jurkjes, maat en maximale prijs (zelfs bij onder de 30 euro ps komt er nog leuks naar boven!) en dan echt alles aanklikken wat je op de foto leuk vindt. Let erop dat t niet te kort is voor je werk. Dan de volgende dag ( wehkamp) of de volgende week ( zalando) alles thuis passen met de schoenen erbij die je hebt en terugsturen wat niet bevalt. Klaar. Easypeasy.+1
Alle reacties Link kopieren
Moet je mouwen en gesloten schoenen? Bij mij helpt een net mouwloos shirtje en mooie open schoenen prima.
Alle reacties Link kopieren
Pumps is geen optie. Niet te combineren met mn werkzaamheden.



Ik ga vanavond eens op jurkjesjacht online.
Been there, done that, got the T-shirt.
Goed idee, en kijk dan niet alleen naar wat je normaal ook zou uitzoeken, kijk naar wat je leuk vindt staan op t plaatje. Dus ga niet op zoek naar iets wat je in je hoofd heb, want dan vind je niets, laat je gewoon eens verrassen. Dus als je nooit een jurk met bloemen zou koen, om maar eens een voorbeeld te noemen, en je vindt m op t plaatje bij het model wel leuk staan, kies die dan ook. Als je m thuis aantrekt en t is niets kun je m terugsturen. Maar ik dacht bij elk jurkje weer 'zo hee, die is ook leuk, nooit gedacht dat dat mij zou staan!' En zo kwam ik dus aan 6 nieuwe jurkjes......
Alle reacties Link kopieren
Linnen broeken vind ik momenteel een verademing.
Alle reacties Link kopieren
Lange broek, pumps (met pantykousjes) en bloesje met korte mouwen, haar opgestoken. En een jasje als ik naar de afdeling moet die wel airco heeft
Alle reacties Link kopieren
Maxi jurk met een kapmouwtje op dit moment met sandalen eronder. Andere (warme) dagen heel veel jurkjes met of ballerina's of sandalen.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Jurkjes, ik heb een paar nette zomerse jurkjes in de kast, open schoenen (ik heb pumps die een beetje open zijn en van die peep-toe gevallen met een open hak) en blote benen dus. Ik zorg dat de jurkjes wel op mijn knie vallen anders vind ik het wat bloot. Anders: rokje met shirt. Verder heb ik ook een paar luchtige vestjes en een jasje met korte mouwen in de kast, die ik over een, voor kantoor, iets te zomers jurkje of shirt kan dragen.

Die zomerse gevalletjes kunnen trouwens ook prima met koeler weer met een vestje of jasje erover.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie bij dressesonly.nl bijv een leuk jurkje voor op werk? Ik heb fijn mechanisch handewerk overdag dus geen kant (kan spul in haken), niet te besmettelijk en soepeltjes w.b. stof.
Been there, done that, got the T-shirt.
Een lange dunne outdoorbroek. Lekker luchtig en je plakt tenminste niet met je blote billen overal aan vast. Sandaaltjes of teenslippers er onder.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op dinsdag 29 juli 2014 11:09 Een lange dunne outdoorbroek. Lekker luchtig en je plakt tenminste niet met je blote billen overal aan vast. Sandaaltjes of teenslippers er onder.



Ze vind haar jurkjes niet netjes genoeg

Kom je met je outdoorbroek aan .. Haha
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hoeft het bij ons op kantoor niet zo netjes. Het liefst zou ik een korte broek dragen, maar dat kan dan net weer niet hier.

Vandaag heb ik een 'iets meer dan 2 kwart' broek aan (tot net onder de knie), een hemdje (wel met brede mouwen) en ik draag pumps. Maar ik zou ook gerust sandalen of sneakers kunnen dragen.

In jouw geval zou ik idd nette jurkjes gaan shoppen of nette dunne pantalons en leuke bloesjes met korte mouwen.
quote:Apatura schreef op 29 juli 2014 @ 11:03:

Wat vinden jullie bij dressesonly.nl bijv een leuk jurkje voor op werk? Ik heb fijn mechanisch handewerk overdag dus geen kant (kan spul in haken), niet te besmettelijk en soepeltjes w.b. stof.Ik vind ze vooral heel duur....
quote:Apatura schreef op 29 juli 2014 @ 11:03:

Wat vinden jullie bij dressesonly.nl bijv een leuk jurkje voor op werk? Ik heb fijn mechanisch handewerk overdag dus geen kant (kan spul in haken), niet te besmettelijk en soepeltjes w.b. stof.Ik weet niet wat jou staat maar voor mezelf vind ik de jurkjes van SRNDPTY leuk.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons kan bijna alles wel maar zelf loop ik niet in een hemd. Heb meestal een 3/4 broek aan(jeans of andere stof) of een broek die net over mijn knieën valt met daarop een beetje los vallend shirt en sandalen.



Jurken draag ik alleen op vakantie.
Hey Apie! Leef je nog?

Wat dacht je van een raam open zetten ?

(sorry, flauw...)
Alle reacties Link kopieren
Raam staat open. Gelukkig is het vandaag koeler en is de airco man geweest voor een.offerte.



Gister overleeft in n bloemig stepsjurkje met ballerina's.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven