Mode & Beauty alle pijlers

hoevaak draag jij het zelfde?

17-04-2014 21:43 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoevaak doen jullie andere kleren aan in de week? Ik doe twee of drie dagen de zelfde broek aan maar dan niet achter elkaar, daarna doe ik het in de was. Dan zitten er twee weken of 1,5 tussen dat ik hem uit de kast haal en weer aan trek. In blousjes en truitjes en jasjes ben ik wel anders. als ik twee dagen een truitje heb aangehad doe ik die denk drie of vier weken later weer aan. Sommige jasjes zijn ggewoon favoriet en die draag ik dan elke week wel een keer. Hoe verschillend zijn jullie met de kleren? Ik zie soms echt mensen die elke dag wat anders aan hebben.. wat vinden jullie daar van? En hoeveel jaar doe je met de kleding?
Alle reacties Link kopieren
Elke dag wat anders maar ik kan met gemak combinaties herhalen. Ik ga echt niet bedenken hoeveel weken terug ik een bepaald setje heb aan gehad. Als het lekker zit en me goed staat dan kan het maar zo favoriet setje zijn voor een langere periode.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er niks van. Wat kan mij het schelen hoe vaak mensen van kleding wisselen.



En hoe lang ik met kleding doe is verschillend. Ligt aan hoe vaak gedragen en kwaliteit.

Ik heb dingen al jaren en andere dingen gaan 1 seizoen mee.
Ik heb een broek nog wel eens twee keer aan, maar nooit twee dagen achter elkaar. Shirt doe ik na een dag in de was, vind ik niet fris om die nog een keer aan te trekken.



Het ene kledingstuk gaat jaren mee, maar er zijn ook dingen die na een seizoen niet meer mooi zijn of die ik gewoon zelf niet meer leuk vind.
o te laat.



Het zal me worst wezen wat anderen aanhebben. Doe nooit iets na een keer dragen in de was, tenzij het stinkt of vies is. Heb op m'n werk niet twee dagen achter elkaar hetzelfde aan, thuis vaak zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist veel collega's die maar 4 shirts lijken te hebben, al jaren achter elkaar. Gewoon leuke jonge vrouwen maar shoppen doen ze alleen voor de 'kids'.

Ik probeer wel af te wisselen maar heb ook wel 'lievelings'vestjes die ik vaker draag.
ik was mijn kleding elke avond

soms verdwijnt het daarna onderin de kast, soms doe ik het de volgende dag direct weer aan, net wat me uitkomt
quote:kerstklok schreef op 17 april 2014 @ 21:47:

Ik heb juist veel collega's die maar 4 shirts lijken te hebben, al jaren achter elkaar. Gewoon leuke jonge vrouwen maar shoppen doen ze alleen voor de 'kids'.

Ik probeer wel af te wisselen maar heb ook wel 'lievelings'vestjes die ik vaker draag.



Er woont bij mij in de straat een vrouw en die kan ik uittekenen in haar roze shirt en spijkerbroek. En in de winter een vest er over



Vraag me altijd af of ze nou maar 1 shirt heeft, of 10 van dezelfde.
quote:itsme1973 schreef op 17 april 2014 @ 21:47:

ik was mijn kleding elke avond

soms verdwijnt het daarna onderin de kast, soms doe ik het de volgende dag direct weer aan, net wat me uitkomtWtf.
iets mis mee lily?
Alle reacties Link kopieren
quote:kerstklok schreef op 17 april 2014 @ 21:47:

Ik heb juist veel collega's die maar 4 shirts lijken te hebben, al jaren achter elkaar. Gewoon leuke jonge vrouwen maar shoppen doen ze alleen voor de 'kids'.

Ik probeer wel af te wisselen maar heb ook wel 'lievelings'vestjes die ik vaker draag.Dat heb ik ook, dat zijn mijn werkshirts.
Alle reacties Link kopieren
Zo vaak als ik zin heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies genoeg kleding voor een week. Eén keer in de week de hele boel in de was en ik kan weer een week vooruit.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb best wel veel kleding (denk ik) weet niet hoe de kleding kasten van andere dames eruit zien maar ik draag vaak hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Iedere dag iets anders, wel altijd een lange broek, daarvan heb ik er zo'n 35, een broek kan wel een dag of drie mee, tenzij wit, trui twee dagen, blouses en shirts één dag. Verder heb ik veel korte jasjes, die gaan naar de stomerij als ik ze niet fris meer vind, soms was ik ze zelf maar daar heb ik niet altijd zin in.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Och jee, als het nog schoon is of fris ruikt...tja..dan draag ik zo drie dagen achter elkaar hetzelfde. Waarom niet? Ik heb echt geen zin om me daar druk over te maken als ik net wakker ben.
Elke dag iets anders en na 1x dragen in de was. Brrrrr....3 dagen hetzelfde shirt dragen vind ik geen fris idee.
Alle reacties Link kopieren
Na 1 X inde was..broeken iets langer
Alle reacties Link kopieren
Broeken meestal twee of drie dagen.

Shirts meestal een of twee dagen.

Een enkele keer gaat iets nog een extra dag langer mee, maar uiteraard alleen als het nog fris ruikt.
quote:Solomio schreef op 17 april 2014 @ 21:55:

Ik heb precies genoeg kleding voor een week. Eén keer in de week de hele boel in de was en ik kan weer een week vooruit.Ik ook zo ongeveer, vaak iets wat ik voor 'netjes' houd, en de rest is genoeg voor een dag of acht. Met drie kinderen draait de wasmachine toch wel. Veel dingen doe ik weg omdat ze versleten zijn, zoals van de week mijn lievelingsblouse. Daar scheurde de mouw vanaf. Had ik drie jaar, geweldig zo'n systeem! Niks erger dan goede kleren weg doen omdat ze 'niet meer kunnen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 17 april 2014 @ 22:00:

Elke dag iets anders en na 1x dragen in de was. Brrrrr....3 dagen hetzelfde shirt dragen vind ik geen fris idee.



Als je bijvoorbeeld een vest draagt met daaronder een t-shirt, gooi je het vest dan ook na 1 dag al in de was? Dat vind ik nogal overdreven.



Ik trek kleding wel meerdere dagen aan maar ik heb niet een vast schema. Ondergoed en sokken sowieso wel iedere dag schoon.



Overigens is het wel zo - dat heeft iedereen denk ik - dat ik een aantal kledingstukken graag draag omdat het zo fijn zit. Die kleding pak ik dus eerder dan de broek die niet zo lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee broeken en een paar vestjes/topjes en dus heb ik de meeste dagen hetzelfde aan.

Who cares.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 17 april 2014 @ 21:49:

[...]



Vraag me altijd af of ze nou maar 1 shirt heeft, of 10 van dezelfde.

Ik heb wel 5 bijna dezelfde zwarte truitjes ;)

maar het klinkt alsof deze vrouw dat niet heeft, als ze ook precies hetzelfde vest erop draagt.



Omdat ik periodes heb dat ik vaak kleurrijke korte rok (verschillende)+ zwart truitje+zwarte panty draag en het irritant vind als dat niet kan omdat er truitjes in de was zitten...



Ik draag truitjes nooit meer dan 1 dag. Rokken/spijkerbroeken vaak wel 5 a 8 x denk ik...
quote:itsme1973 schreef op 17 april 2014 @ 21:53:

iets mis mee lily?Tenzij je elke dag 3 broeken, 5 shirts en 6 vesten draagt, draai je dan toch elke avond hele kleine wasjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 17 april 2014 @ 22:11:

Ik heb nu twee broeken en een paar vestjes/topjes en dus heb ik de meeste dagen hetzelfde aan.

Who cares.I don`t care.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven