Mode & Beauty alle pijlers

lastig figuur na zwangerschap

21-08-2014 18:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kindje van 4 maanden maar loop nog steeds in mijn zwangerschapskleding. Het lukt me maar niet om nieuwe kleding te vinden en mijn oude kleding past ook nog niet. Ik heb geen slecht figuur maar kleding vinden is moeilijk.



Ik had maat xs/s. (34/36 broekmaat 28). Nu heb ik maat s (36, broekmaat 28/29). Probleem zijn mijn borsten. Kreeg ik mijn 70E eerst nog redelijk in een maat s nu is het 70F en past het echt niet meer. Wijdere kleding of een maat groter maakt me vaak vierkant/massief.



-hou van casual, niet van blazers etc. Wel van jurkjes.

-zandloper

-ik ben blond/erg bleek

-cupmaat 70F



Iemand tips? Je maakt me heel blij!



Mijn buik is nog een beetje zacht, wat ik bij broeken lastig vind. Moet ik ze nou hoog of laag nemen?
King louie jurkjes met figuurcorrigerend ondergoed? Überhaupt figuurcorrigerend ondergoed



Ik heb zelf 75E en blazers (heb je ook van katoen bvb) kleden wel mooi af qua cup. Misschien toch eens wat sportievere blazers proberen?

Anders veel v hals, of ronde hals. Niet te hoog. Steps heeft ook mooie shirts:

http://www.steps.nl/fold-fit-top

http://www.steps.nl/drifa-top

http://www.steps.nl/laque-singlet



Anders esprit?

http://www.esprit.nl/dame ... van-jersey-064EO1K028_448

http://www.esprit.nl/dame ... rsey-shirt-993EO1K901_408

http://www.esprit.nl/dame ... met-v-hals-064CC1K060_516



Levi's curve id spijkerbroeken?
De tops zijn niet erg casual zie ik nu, sorry maar ik heb vooral gekeken naar het model, dat komt bij mij altijd mooi uit. Grote cup, lekker gebruik van maken denk ik altijd maar!
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht in die 'tussenperiode' een paar treggings en een paar rokjes waar ik dan een truitje op deed die net over mijn buikje viel.

Jurkjes zijn natuurlijk ook handig, vooral die net onder de borstel getailleerd zijn en daarna wijder uitlopen.