Mode & Beauty alle pijlers

mooie DUNNE nepnagels

11-03-2008 17:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hier op het forum een nagelstudio waar je mooie DUNNE nepnagels kunt laten zetten omgeving Haarlem/Hoofddorp/Amsterdam..?



Dus niet van die hele dikke nagels wat je zo vaak ziet..



alvast bedankt..!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit zelf in Leiden bij nagelstudio "Esmé". Hele mooie nagels, en idd lekker dus! Ze zitten op de Breestraat.
Alle reacties Link kopieren
D'Jennez in Alphen aan den Rijn.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
thanks..wat voor soort nagels zet deze salon..?
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook een proefnagel kunnen laten zetten. Zo kan je bepalen en echt zien hoe ze de nagel opbouwen. Is het niks ben je niks kwijt.



bubbles
Alle reacties Link kopieren
goed idee zeg..! Dat kan ik weleens proberen..



thanks..!
Alle reacties Link kopieren
"solar" nagels zijn dunner dan gel of acryl nagels en zien er natuurlijker uit. Ze zijn alleen wel iets duurder... Ik heb ze bij een nagelstudio laten zetten op de Nieuwezijds ter hoogte van t Spui, achter de tramhalte en ook een keer bij een studio op de Albert Cuypstraat, waar de trams rijden, schuin tegenover de tramhalte. Bij de Nieuwezijds vond ik ze iets mooier, maar het is wel al een aantal jaar geleden dat ik daar geweest ben...
Alle reacties Link kopieren
Alleen de solar nagels van het merk creative zijn goed. Solar word vaak gebruikt omdat het idd dun aan gebracht kan worden maar het zit als cement op je nagels. Is dus niet goed voor je nagels.De styliste krijgt het er vaak heeeel moeilijk af geveild dus vraag daarnaar ( ik heb er ervaring mee namelijk)

Het produkt wat gebruikt word komt als het niet van creative is uit amerika en dat is rot spul. Echt niet doen dus.

Er zit vaak ook mma in wat hier in nederland verboden is.



bubbles
Alle reacties Link kopieren
www.nagelshop.com

Ben ik erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een nagelshop waar je produkten kan kopen maar ik zie er geen nagelsalon bij zitten. Of kijk ik er over heen.



Zo maar even een starters pakket kopen zonder degelijke opleiding is niet goed. Er komt veel meer bij kijken dan een beetje nagels opplakken.



bubbles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven