Mode & Beauty alle pijlers

mooie leren handschoenen.

25-11-2012 19:49 35 berichten
Ik ben opzoek naar mooie, warme, leren handschoenen.



Als ze gevoerd zijn het liefst met 'beest' en niet met polyester. Ik heb niet zulke bevallige kleine handen, maat 8,5 gok ik.



Iemand tips voor merken of (web)winkels?
Alle reacties Link kopieren
Hema
Alle reacties Link kopieren
Roeckl lammy handschoenen
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
In Antwerpen zit een handschoenen speciaalzaak....
Alle reacties Link kopieren
Bij de V & D ga ik ze van de week halen. Ik weet alleen niet hoe ze gevoerd zijn. Ze hebben een hele hoop soorten en kleuren.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ze bij de Mango veel sjieke/aparte leren handschoenen hebben van rond de 30 euro.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik heb deze :



http://www.moderepubliek. ... ve-chocolate#.ULJ9LXy9KSM



Zijn lekker warm en blijven mooi. Binnenkant is wol en buitenkant suede. De prijs is alleen iets minder...
Wow ivetje, inderdaad duur! Ik wil zon ¤100 maximaal uitgeven..

Hema pas ik niet en vind ik niet mooi, Antwerpen is een beetje uit de buurt



Roeckl ga ik even googelen!



Ik kwam deze ook tegen maar zijn niet gevoerd, wel iets langer dan normaal. Zouden ze warm genoeg zijn?

http://www.debijenkorf.nl ... b70618d874772057169afe77f
quote:kiwibanaansap schreef op 25 november 2012 @ 21:44:

Wow ivetje, inderdaad duur! Ik wil zon ¤100 maximaal uitgeven..

Hema pas ik niet en vind ik niet mooi, Antwerpen is een beetje uit de buurt Hier hetzelfde 'probleem'. Grote hand, voor een vrouw dan, en zelfs de xl van de damesmaat van de hema is te krap/te kort (onder de pols). Dan kom ik in de herenafdeling en nee, die zitten dan net weer te los.
Dat is wel een voordeel van die van mij. Ze zijn al best lang, maar je kan die omgeslagen rand ook nog terugslaan en dan zijn ze echt heel lang. Nooit meer koude polsen iig
Ze zijn trouwens wel erg duur geworden. Heb ze vorig jaar voor 129 euro gekocht en nu gewoon 149!
Alle reacties Link kopieren
Bij de Aldi zijn of komen deze week leren handschoenen v/m in de aanbieding voor *¤16.99. Voering van kasjmier/wol. Div maten en kleuren.



*Zestien euro negenennegentig eurocent.



Wil je er zwarte of bruine leren cowboydamesboots met platte hak erbij dan heb je die voor ¤19.99.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de handschoenen van Laïmbock altijd erg mooi, kan je bij de Bijenkorf en V&D o.a. krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrouwblond schreef op 26 november 2012 @ 13:57:

Ik ben ook gek op leren handschoenen, helaas zijn ze altijd zo duur. Miss een tip om op vintage websites te kijken, daar zijn ze niet zo duur

http://www.vintagestore.n ... cessoires/6_handschoenen/¤ 16.99 duur?
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel ze wel eens online op Ebay, en dan zijn de prijzen ook vrij laag. Vorig jaar soepele paarse leren handschoenen gekocht met suède inzetjes en een klein knoopje aan de pols voor nog geen tientje.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik geen fan ben van de aldi kleding
Alle reacties Link kopieren
Melpomene,



Weet je een link of verkoper? En zijn ze nog heel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn zinnen gezet op deze, maar vind ze vooralsnog te duur (70 euries) want ik raak handschoenen altijd kwijt.



Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze ook geweldig trouwens, met dat open hart.



Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 27 november 2012 @ 11:22:

Ik vind deze ook geweldig trouwens, met dat open hart.



[afbeelding]

Alleen niet zo praktisch



ik ga eens op ebay kijken! Op de vintage site zijn alle handschoenen heel klein, of zijn dat vreemde maten?
Het gaat op dit moment tussen



en deze



De rode zijn met polyester gevoerd, maar wel heel prachtig en de blauwe zijn niet gevoerd en wat langer en ook heel erg prachtig...



zucht
Het gaat op dit moment tussen



en deze



De rode zijn met polyester gevoerd, maar wel heel prachtig en de blauwe zijn niet gevoerd en wat langer en ook heel erg prachtig...Edit, op de site van laimbock staat bij de blauwe: fleece lined..



zucht
Alle reacties Link kopieren
Niet gevoerd is dus niet warm.... meer voor in de herfst.
quote:spectral schreef op 27 november 2012 @ 12:10:

Niet gevoerd is dus niet warm.... meer voor in de herfst.



Hmm... Hier staat weer bij dat ze gevoerd zijn met een zachte voering..



http://www.debijenkorf.nl ... nada-van-suede-3827090035
dubbel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven