Mode & Beauty alle pijlers

panty/legging voor onder rokje, ruim boven de knie

03-07-2010 21:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met belangstelling allerlei topics doorgelezen over dit onderwerp. Alleen nog steeds geen oplossing gevonden. Bij hema en Zeeman geweest, maar niks hoor. Ben ik te laat? Ik zoek een panty/legging o.i.d. niet zichtbaar onder een rokje om het 'schuren' van de bovenbenen tegen elkaar (pijnlijk!) tegen te gaan. Bodylotion, talcpoeder, het helpt allemaal niet. Geen rokje dragen is natuurlijk ook een optie, maar ik wil wel een rokje aan! Wie heeft er goede tips?
Alle reacties Link kopieren
Kijk bij sportzaken voor een strak sportbroekje. Misschien wat duurder, maar sommige zaken zijn niet zo duur (bijv. decathlon of zo)
Alle reacties Link kopieren
Corrigerend ondergoed. Ik heb zo'n broekje, echt ideaal! Is gewoon te koop bij een lingerie winkel.
Of een oude legging afknippen
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 03 juli 2010 @ 21:36:

Of een oude legging afknippenMet een kartelschaar, rafelt het niet. (ik herhaal mezelf)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
(kapotte) panty afknippen, nog goedkoper... en werkt goed!
Alle reacties Link kopieren
corrigerend ondergoed bij de Action.kost weinig en zit prima
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een corrigerend 'fietsbroekje' van de Hema. Net vorige week gekocht want benen deden zo'n pijn!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, snelle reacties, decathlon zit helaas niet in de buurt, sportzaak zal ik eens proberen, ik ben alleen bang dat wat ze daar verkopen erg warm is onder een rokje. Ik zal eens kijken. Oude leggings heb ik niet, ik ben echter niet de beroerdtste en wil best ook een nieuwe legging verknippen, alleen: waar haal je die? Ik zag bij de hema 40! denier leggings, die moeten toch dunner kunnen? Tot nu toe was mijn truc om de 'kousenbanden' (van kousen dus) af te knippen, misschien blijft dat toch de koelste optie, alhoewel niet de meest charmante, maar ja, da's zo'n afgeknipte legging ook niet. Wie springt nog eens in dit gat-in-de-markt?
Alle reacties Link kopieren
ik heb er een aantal bij V&D gekocht....zit heerlijk onder een rokje (geen schurende dijen) en ik vind t ook mooi 'gladstrijken'
Alle reacties Link kopieren
quote:caatoo schreef op 03 juli 2010 @ 21:51:

Fijn, snelle reacties, decathlon zit helaas niet in de buurt, sportzaak zal ik eens proberen, ik ben alleen bang dat wat ze daar verkopen erg warm is onder een rokje. Ik zal eens kijken. Oude leggings heb ik niet, ik ben echter niet de beroerdtste en wil best ook een nieuwe legging verknippen, alleen: waar haal je die? Ik zag bij de hema 40! denier leggings, die moeten toch dunner kunnen? Tot nu toe was mijn truc om de 'kousenbanden' (van kousen dus) af te knippen, misschien blijft dat toch de koelste optie, alhoewel niet de meest charmante, maar ja, da's zo'n afgeknipte legging ook niet. Wie springt nog eens in dit gat-in-de-markt?zoals ik al zei, gewoon een oude panty; hoef je helemaal geen nieuwe legging voor te gaan kopen!!! (en is idd koeler ook)
Alle reacties Link kopieren
quote:babbel35 schreef op 03 juli 2010 @ 21:53:

ik heb er een aantal bij V&D gekocht....zit heerlijk onder een rokje (geen schurende dijen) en ik vind t ook mooi 'gladstrijken'5 verdiepingen V&D: waar haal je die dingen? Sportafdeling, damesmode? (okee, niet bij de kaarten of schoolspullen, dat begrijp ik, maar waar liggen ze dan????) Merk, materiaal, hoeveel denier, etc? Welke maten en kleuren zijn er?
Alle reacties Link kopieren
V&D heeft oa. dit:









Alle reacties Link kopieren
Je weet je eigen maat toch wel? De kleur lijkt mij niet echt boeiend, aangezien je het onder een rokje gaat dragen........
http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Basic-long.html

Deze tip kwam hier vorige week nog voorbij. Ik heb besteld en vandaag binnen gekregen, nog niet gepast dus kan nog niet zeggen of het goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Bij de kousen/panty's - vaak op de begane grond. Ik zou niet ene heel dunne nemen, dan krijg je snel ladders/gaten...



En die fietsbroekjes, 'kleeft' dat niet heel erg aan je kleding?
Alle reacties Link kopieren
quote:poppie-75 schreef op 03 juli 2010 @ 21:54:

[...]





zoals ik al zei, gewoon een oude panty; hoef je helemaal geen nieuwe legging voor te gaan kopen!!! (en is idd koeler ook)Die afgeknipte panties, die kruipen zo naar boven. En ze rafelen, maar misschien helpt daar zo'n speciale schaar tegen. Het gevaar is dus dat je ze te lang afknipt (zodat ze niet teveel naar boven kruipen) en je ze dus nog steeds ziet onder een rokje.... Heb jij daar geen last van, of draag je gewoon lekker lange rokken?
Of je gebruikt Vevina créme. Dat helpt bij mij echt tegen schurende bovenbenen!
Alle reacties Link kopieren
Als ik me niet vergis dan hebben ze die bij de Hema in 3 kleuren wit, zwart en huid. Ik weet niet of die lang genoeg zijn. Ze horen bij het corrigerende ondergoed.

Ook online te bekijken, maar niet in wit: http://www.hema.nl/nl-nl/ ... t.aspx?productid=21522299

ik weet niet hoe die is.
http://www.hunkemoller.nl ... -model-light-control.html



Ik heb vanmiddag deze gekocht. Ideaal! Gemaakt van heel dun materiaal dus je voelt het bijna niet. Nadeel is alleen dat het een totale libido killer is. Vriend begon keihard te lachen toen ik hem showde



Edit: link werkte niet, zo hopelijk wel.
quote:kiki_twee schreef op 03 juli 2010 @ 22:01:

Als ik me niet vergis dan hebben ze die bij de Hema in 3 kleuren wit, zwart en huid. Ik weet niet of die lang genoeg zijn. Ze horen bij het corrigerende ondergoed.

Ook online te bekijken, maar niet in wit: http://www.hema.nl/nl-nl/ ... t.aspx?productid=21522299

[afbeelding] ik weet niet hoe die is.Deze heb ik ook gezien maar leken me ontzettend te knellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca2612 schreef op 03 juli 2010 @ 22:01:

Hunkemoller



Ik heb vanmiddag deze gekocht. Ideaal! Gemaakt van heel dun materiaal dus je voelt het bijna niet. Nadeel is alleen dat het een totale libido killer is. Vriend begon keihard te lachen toen ik hem showde Ben benieuwd, maar de link doet het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolphin74 schreef op 03 juli 2010 @ 22:00:

Of je gebruikt Vevina créme. Dat helpt bij mij echt tegen schurende bovenbenen!Sluit ik me helemaal bij aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:babbel35 schreef op 03 juli 2010 @ 21:57:

V&D heeft oa. dit:





[afbeelding]



[afbeelding]Die zijn veel te lang, het moet echt iets korter, en zulke korte rokjes draag ik echt niet! Ik zal eens kijken voor die creme, dat klinkt wel goed! Ik zie nog meer reacties, met links, ik zal eens kijken, bij de hema zag ik niet wat ik hierboven als link zie, alleen van die onwijs dikke, warme halve panties, da's ook niet de bedoeling!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu pas dat Hema al genoemd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven