Mode & Beauty alle pijlers

rimpels mond

29-07-2014 08:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een behandeling gedaan dat helpt regen rimpels bij je bovenlip/mond. Ik ben hier naar op zoek maar word niet echt wijzer waar je heen moet.
Stoppen met roken!
Alle reacties Link kopieren
quote:loisnvt, 72 seconden geleden

Stoppen met roken!

Dat wilde ik ook net zeggen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier iemand die nooit heeft gerookt maar ook rimpels rondom de mond heeft. Die komen vanzelf... onderdeel van het ouder worden. Je kunt je lippen wat laten opspuiten zodat de rimpeltjes worden opgevuld. Vervelend bijkomstigheid is dat je gaat lijken op Kelly.
Alle reacties Link kopieren
Toch niet zo moeilijk? Wat meestal gedaan wordt is paar drupjes botox. Niet te veel, want kan je lach beïnvloeden. De rest met fillers.
Alle reacties Link kopieren
Of je laat een snor staan
laser schijnt ook te helpen, meeste goede klinieken hebben een huid therapeute die peelings en laser doet en een arts die fillers doet, zou eens bellen en dan een consult vragen, dan vertellen ze je wat er gedaan kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja snor lijkt me wel sexy . Ik rook niet en ben begin dertig vind het erg lelijk, botox lijkt mij niks. Zit meer aan een soort laser e.d te denken . Weleens hier gelezen maar kan niks terug vinden.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon accepteren dat je ouder wordt?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als je begin dertig bent, zullen het meer lijntjes zijn dan rimpels, toch? Volgens mij heb je dan aan een peeling genoeg. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin heeft dit laten doen vanwege pigmentvlekken (zwangerschapsmasker). Lijntjes waren toen ook gelijk weg. Lijkt mij wel pijnlijk, het is een soort chemische brandwond waardoor er weer een frisse nieuwe huid naar voren komt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hoe heette die peeling? Ja, lijntjes rimpels wat is het verschil. Ogen vind ik zelf minder storend dan gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Heb het even voor je nagevraagd. Het was een chemische peeling op basis van glycolzuur. Er zijn verschillende en ieder instituut/privé kliniek geeft er een eigen naam aan. Als je via Google zoekt op chemische peeling, dan springen ze je tegemoet. Ook voor/na foto's.



Of je lijntjes danwel rimpels hebt, bekijken ze ter plekke. Ook de sterkte van de peeling.



Google ook eens op foto's tijdens het helingsproces, het is best pijnlijk. Ik zou het niet durven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ga het googlen .
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2014 09:34
Reden: spam
% gewijzigd
Lekker aan het spammen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven