Mode & Beauty alle pijlers

vraagje over spijkermode

29-04-2014 17:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik twijfel of ik wel of niet een spijker gilet zal houden. Is het wel hip om die nog te dragen?. Ik weet dat veel spijkerkleding hip is o.a spijkerblouses, maar kan nergens bij spijkermode een spijkergilet vinden. Wel online spijkerhesjes ( jasje zonder mouwen. ) En als je het wel draagt, moet het dan dicht of is los vlotter.



Graag jullie mening!

Alvast bedankt voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk vind het niet echt leuk maar... Je kan het natuurlijk ook zelf verknippen of wachten tot het weer in de mode word :P
Wat is het verschil tussen een spijkergilet en een spijkerhesje?



Ik vind het beide niks. Een kort spijkerjasje vind ik wel leuk.
Zolang het niet word gedragen op dezelfde kleur spijkerbroek kan het wel. Bv op een zwarte broek ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Sitka een spijklerhesje ( zoals ik het dan noem ) heeft een kraag en is op de borst dus dicht en een gilet heeft een open gedeelte op de borst, haha
Alle reacties Link kopieren
Dit is de basisvorm van een gilet.





Je hebt korte strak zittende giletjes, lange slobbergilets, mooie gilets, lelijke gilets... Of het je staat is afhankelijk van het model, je eigen figuur, of je het weet te combineren, etc.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen begin er niet aan, geen van beide that is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik heb de mijne weg gegooid, wat een miskoop.. gewoon nooit aan beginnen. ;)
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren




Wilde je het zo dragen? Of helemaal niets er onder ? Of los over een shirt / blouse ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Plaatje blijft niet plakken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2014 @ 18:24:

Plaatje blijft niet plakken.

Zo doet ie het wel, volgens mij.



blijfgewoonbianca schreef op 29 april 2014 @ 18:23[/message]:[/b]





Wilde je het zo dragen? Of helemaal niets er onder ? Of los over een shirt / blouse ?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Vergeet niet om een verfrommeld pakje shag in de borstzak te doen . . . . datt ziet er zo ontzettend niet uit . . . . voor mij een no-no . . . . .
Ik vind het, mits leuk gecombineerd, wel leuk. Zoals D_H zegt met een zwarte broek bijvoorbeeld.



En dan meer zo een als Dana plakt. Niet zo een wat BGB plakt.
quote:Carenza schreef op 29 april 2014 @ 19:57:

Vergeet niet om een verfrommeld pakje shag in de borstzak te doen . . . . datt ziet er zo ontzettend niet uit . . . . voor mij een no-no . . . . .





Dat is het beeld dat ik eerder heb met de mouwloze spijkerjackies dan met spijkergiletjes



Giletjes draag je dicht.
Ik vind die dingen zowiezo lelijk, maar niet uit van welke stof!
Alle reacties Link kopieren
Van leer vind ik ze wel leuk. Niet van spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven