Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 10:59.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. vrouwelijk voelen op sneakers?

Dit onderwerp heeft 55 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 09:31.

[ vrouwelijk voelen op sneakers? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Hoi!

Ik heb vanmiddag hele gave sneakers gekocht met tijgerprint. Eigenlijk ben ik helemaal geen sportschoen-type maar ik kan jammer genoeg nu eenmaal niet altijd op hakken lopen, en zeker niet met dit weer..

Nu heb ik een vraagje aan de sneaker-dragers..
    Hoe kan ik mn sneakers nu op een beetje vrouwelijke manier dragen? In combinatie met wat voor kledingstukken? Ik voel me altijd meteen zo mannelijk om met sneakers onder mn spijkerbroek naar buiten te gaan.. :( Ook omdat je meteen een stukje kleiner bent ipv met een hak.

Iemand nog leuke kleed- en combi-tips?
    xx

1. Dat je je daar echt druk om kan maken.
    Je bent al vrouwelijk genoeg met tijgerprint lijkt me zo...sportief truitje erop....
    Sneakers en spijkerbroek is echt een prima combi.

2. Oeh, van welk merk zijn je sneakers? *is dol op tijgerprints*

Ik zou gaan voor een leuke jeans (vind een rokje en sneakers niet echt een goede combi) met een getailleerd truitje of een combi met een vestje - dat kan t(r)uttig worden ;-)

3. ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit zien, plaatje? Ik heb hetzelfde, ik voel me heel anders als ik op gympen loop dus ze moeten bij mij ook anders dan anders zijn. Mn vorige waren bruin met glimmende bronskleurige klittebandjes en roze bloemetjes erop geborduurd. Hmm dit klinkt heel raar maar ze waren echt leuk. En dan nog voelde ik me niet vrouwelijk.

4. Zoiets?

http://www.highsnobiety.com/uploads/RTEmagicC_mad_destroy_1.jpg.jpg

wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .

5. Ik heb een paar sneakers, roze/grijs, en als ik ze draag dan met kleding in dezelfde kleuren. En toch voel ik me niet elegant genoeg. Dus draag ik ze bijna nooit ;-)

6. Je kunt ze gewoon onder een okje dragen hoor, doe ik ook. Kan een tuttig rokje, juist net wat stoerder maken bijvoorbeeld. Ik doe er dan alleen nooit een zwarte maillot op omdat ik dat zo zwarte pieterig vind. Die dragen namelijk ook vaal sneakers/sportschoenen met zwarte maillot. maar dat is een persoonlijke associatie. Als jij het mooi vind gewoon doen.

7. Nou onder een rokje is echt geen pan.
    Maar met een niet té skinny jeans (dus niet zo;n superstrakke) en een strak wit truitje en een mooi getailleerd colbert die goed zit, gecombineerd met goed gestyld haar en make up kan het heel goed.
    Paar mooie opvallende armbanden en oorbellen erbij.

Nouja... dat denk ik tenminste.

8. xxxxxxxxxxxx
    Afbeelding van xxxxxxxxxxxx
    01-02-2010, 20:29

Ik vind het eigenlijk geen porem, sneakers onder een rokje... :-$ Onder een spijkerbroek prima, maar om nou te zeggen dat ik het vrouwlijk vind staan? Nee, dat niet. Maar als jij je lekker voelt in een wat sportievere look, zou ik ze onder een broek dragen.

...

9. Of juist een goeie flair-pijp, en goed t shirt, is best vrouwelijk vinnik ;-)

10. Ik draag alleen maar gympen onder een broek, leuk truitje er op klaar. Die gympen die zijn afgebeeld vind ik leuk!

11. Ik heb deze sneakers gisteren gekocht!

http://www.kong-online.co.uk/images/products/reebok-courtee-mid-black-indian-magenta-jersey-pink-1.jpg

Ik combineer het met een skinnyjeans (waarvan de onderkant niet strak om mijn enkel zit) dus mooi op de sneakers valt. Daarboven een leuk shirtje, met lage of hoge hals en daarover een zwart colbertje. Wat kettingen om, oorbellen etc. Ik voel me op en top vrouw op mijn sneakers hoor!

12. loop altijd op sneakers en schroom niet ze te combineren met een pantalon. Zorg wel dat de kleuren van mijn bovenkleding matchen met de kleur van mijn sneakers overigens.... en soms ook onder een rokje. Sneakers vind ik overigens vrouwelijker dan die vreselijk lompe UGGs maar ieder zo zijn smaak.

Vrouwen??? Die zijn gek!

13. Ik draag sneakers eigenlijk alleen maar onder pakken of pantalons. Ik vind mezelf te tuttig als ik een pantalon met pumps ofzo aan heb.
    En verder met boodschappen doen in het weekend of klussen ofzo, dan wel onder een spijkerbroek maar dan boeit het me ook niet.

Sunshine... moonlight... boogie!

14. Thanks voor de goeie tips!!

Het lukt me alleen niet om een plaatje te posten!
    Ze lijken idd erg op die van het plaatje Bianca!
    Alleen hebben ze ook nog 2 schuine paarse strepen aan de zijkanten..
    Die op dit plaatje zijn ook wel heel vet!

Ja het blijft lastig he, van hakken naar sneakers :)
    Maar idd als ze dan een beetje apart eruitzien vind ik het wel weer leuk..

15. quote:
    Wiebenik81 schreef op 01 februari 2010 @ 20:30:
    Ik heb deze sneakers gisteren gekocht!

[afbeelding]

Ik combineer het met een skinnyjeans (waarvan de onderkant niet strak om mijn enkel zit) dus mooi op de sneakers valt. Daarboven een leuk shirtje, met lage of hoge hals en daarover een zwart colbertje. Wat kettingen om, oorbellen etc. Ik voel me op en top vrouw op mijn sneakers hoor!
    Die van jou zijn ook heel gaaf!!

16. quote:
    Lanvin schreef op 01 februari 2010 @ 20:35:
    [...]

Die van jou zijn ook heel gaaf!!
    Dank je! Ben er ook erg blij mee! Als je het gewoon combineert met vrouwelijke bovenkleding met wat accesoires (die doen het em meestal) dan kan het er echt wel vrouwelijk uit zien hoor.

17. *

Biekkie wijzigde dit bericht op 30-09-2010 08:40 met 100%

18. Ik vind het gewoon niét vrouwelijk staan....maar sportief. Ik draag zelden sneakers, alleen als ik ga wandelen/sporten...
    En er is toch meer tussen een hoge hak en sneakers???

Lessons of life...

19. quote:
    Nammma schreef op 01 februari 2010 @ 21:04:
    Ik vind het gewoon niét vrouwelijk staan....maar sportief. Ik draag zelden sneakers, alleen als ik ga wandelen/sporten...
    En er is toch meer tussen een hoge hak en sneakers???
    Sportief is dan toch niet per definitie mannelijk? Ik zie er heel vrouwelijk uit hoor in sportieve kleding, is ook maar net wat je uitstraalt ;-)

20. Ik combineer het vaak met een jurkje, maar daar moet je (zoals je ziet aan de reacties) wel net van houden :)

21. Er komt zwart terug in de sneaker? Niet te strakke skinny, strak zwart coltruitje & een mooie zwarte riem.

22. quote:
    Wiebenik81 schreef op 01 februari 2010 @ 20:30:
    Ik heb deze sneakers gisteren gekocht!

[afbeelding]

Super!!!

ik draag altijd Nike als ik sportschoenen/sneakers aan heb, lopen het fijnst!

ik heb op het moment deze:

http://images.aktiesport.nl/as_images/products/large/170a017-117.jpg

Je kunt me verantwoordelijk houden voor wat ik zeg, niet voor wat je verstaat.....

23. NEE geen sneakers onder een jurkje of nette rok. Hoogstens in de zomer onder een spijkerrokje. Ik draag ze gewoon onder spijkerbroek of pantalon. En in de zomer onder een linnenbroek.
    Ik ben gek op sneakers, heb er veel. Mijn oog is nu gevallen op een paar zwarte van asics met gouden strepen. Ik zag ze op internet maar kan ze in de winkel niet vinden. Weet iemand hoe de maten vallen?

24. ik ken dit "probleem" :)

Ik heb zelf ook een paar sneakers, een paar asics ( de gele uit Kill Bill) , en drie paar van le coq sportif.
    Ik draag ze ook nooit. Ik vind het onder een skinny gewoon echt lelijk, heb je van die lompe poten onder. Onder een rok of jurk vind ik ook erg lelijk. Maar inderdaad, hoe dan wel? Ik ben ook nog eens klein, dus dan vind ik hakken gewoon mooier.

Dus ik loop ook altijd en eeuwig op laarzen.
    Wanneer ik sneakers wel mooi vind is als je wat langer bent.