Mode & Beauty alle pijlers

weekend weg, twee dagen Spa zinvol?

02-09-2014 13:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Eind september ga ik met mijn man naar de Carolus Thermen in Aken. We gaan van vrijdagmiddag tot en met zondagmiddag. Nu heb ik voor de zaterdag een aantal behandelingen gereserveerd,waardoor die dag al een beetje vol aan het raken is. Het lijkt mij dan beter om het verspreid over twee dagen te hebben. Maar de vraag is of je na een hele dag sauna's, behandelingen en vertroetelingen de volgende dag nog zin hebt om dat weer te doen. Krijg je dan bijvoorbeeld hoofdpijn, omdat je twee dagen achter elkaar in de sauna zit? Of wordt het gewoon te saai, twee dagen. Is Carolus Thermen een goede plek om twee dagen achter elkaar heen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
1 dag is voor mij ruim voldoende .
Alle reacties Link kopieren
Aken is een mooie stad, ik zou de tweede dag nemen om daar nog wat te zien. En dan eventueel aan het eind van die dag nog een ontspannende behandeling en even zwemmen oid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook een dagje Aken aan vastplakken. Of gaan wandelen in de omgeving, na zo'n hele dag ontspanning.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 02 september 2014 @ 13:26:

Aken is een mooie stad, ik zou de tweede dag nemen om daar nog wat te zien. En dan eventueel aan het eind van die dag nog een ontspannende behandeling en even zwemmen oid.Dit is een goed idee. Dan kan ik ook een behandeling naar de volgende dag verplaatsen.
Ik ga regelmatig naar een bungalowpark met saunacomplex om elke dag in de sauna te zitten. Ik krijg er geen genoeg van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven