Mode & Beauty alle pijlers

welke shop realistisch tattoo

02-10-2014 06:08 11 berichten
Ik ben druk aan het sparen voor een tattoo. Maar om enig idee te krijgen aan wat voor bedrag ik moet denken, ga ik eerst langs verschillende shops, maar ik zie er zoveel. En die in de buurt zitten vallen alweer af. Helaas.



Als ik hun portfolio zie dan ben ik niet echt onder de indruk. Ik wil een zo realistisch mogelijk uitziende bloemenpatroon in kleur.



Maar als ik shops mail voor advies, raden ze me aan om langs te komen. Dat begrijp ik wel, maar als ik dan foto's opstuur om te vragen of ze het werk wat ik wil wel kan, zeggen ze ook dat ik langs moet komen, terwijl ik denk dat ze toch kunnen weten dar het wel of niet kunnen? En dat het dan weinig zin heeft om langs te komen. Tot nu zeggen ze dat ze het kunnen maar het us dan werk van bijv fearless tattoo en dan van mandy, dat kan niet iedereen, dus geef dan aan dar ze dat niet kunnen dan kom ik niet.



Weet iemand nog een shop die zo realistisch mogelijk bloemen kan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken dat je het beste naar die Mandy gaat, want daar vind je mooi, en het blijft nogal lang zitten.

Als je googelt kom je al snel op een topic op girlscene. Allemaal verhalen over shops. Daar vragen?
Even gegoogled, die mandy is inderdaad goed. Maar als je al een tatoeëerder weet die dit kan, wat is het probleem dan.



Ik begrijp dat mandy waarschijnlijk duur is, maar je kijkt de rest van je leven tegen haar werk aan.
Alle reacties Link kopieren
Ook even gegoogled, op haar fb zag ik een reactie dat ze het komende jaar vol zit.......
Alle reacties Link kopieren
Als je haar werk mooi vindt, dan maak je een afspraak bij haar. Dan maar wat langer wachten. Die tattoo gaat er nooit meer af als ie er eenmaal op zit, dus lijkt me het wachten waard...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij heeft prachtige, gekleurde sleeves.

Echt heel erg mooi gedaan, en dat vind ik terwijl ik niet een enorme fan van tattoos ben.



Hij heeft het bij Marjolein in Hilversum laten doen:

https://www.facebook.com/identifytattooing
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Waarschijnlijk willen ze dat je langs komt omdat ze het beter kunnen inschatten als ze kunnen zien op welk deel van je lichaam het geplaatst wordt. En face tot face kun je ook beter overleggen over je tattoo. Van de andere kant krijg jij dan meteen een beter beeld van de tattooeerder en de sfeer in de shop.



Het is wel iets dat voor de rest van je leven op je lichaam blijft staan, dus de moeite waard om er wat tijd in te steken.



Ik heb mijn bloemen (weliswaar niet realistisch, maar dat kunnen ze ook) in deze shop laten zetten en ben er heel erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Morrowind schreef op donderdag 02 oktober 2014 09:29 Waarschijnlijk willen ze dat je langs komt omdat ze het beter kunnen inschatten als ze kunnen zien op welk deel van je lichaam het geplaatst wordt. En face tot face kun je ook beter overleggen over je tattoo. Van de andere kant krijg jij dan meteen een beter beeld van de tattooeerder en de sfeer in de shop.



Het is wel iets dat voor de rest van je leven op je lichaam blijft staan, dus de moeite waard om er wat tijd in te steken.



Ik heb mijn bloemen (weliswaar niet realistisch, maar dat kunnen ze ook) <a href="http://www.artcastletattoo.nl/" class="link">in deze shop</a> laten zetten en ben er heel erg blij mee.





Daar heb ik ook info opgevraagd, werk van Sander is ook prachtig!

Een vraag, zit het ontwerp bij het uurtarief in? Of komt dat er nog bij.





Miss. Bedankt voor je tip! Ook prachtig werk van Marjolijn. Ik had nooit van haar gehoord. Ik ga zeker bij haar langs, het is ook nog eens in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Een tattooerder is een kunstenaar op huid en dus wil hij/zij jouw huid zien.

Want dat scheelt nogal in de manier waarop ze werken en hoe lang het duurt etc.



Verder willen ze face to face alles uitleggen wat juist erg goed is.



Ga naar diegene die jou een goed gvoel geeft. Ook al is hij/zij twee keer zo duur of moet je 4 jaar op een wachtlijst.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:momodoe schreef op 02 oktober 2014 @ 10:56:

[...]





Daar heb ik ook info opgevraagd, werk van Sander is ook prachtig!

Een vraag, zit het ontwerp bij het uurtarief in? Of komt dat er nog bij.

Dat durf ik zo niet te zeggen. Het is alweer een poos geleden dat ik het heb laten doen, en mijn geheugen is nogal een gatenkaas, helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven