10 jaar leuk forum!!!!

24-09-2009 12:24 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een tegen hanger van de weg die Viva ingeslagen is met het vieren van 10 jaar forum.



Eigenlijk vind ik het opvallend dat het vieren en profileren van het forum voornamelijk bestaat uit heftige ,emotionele,pijnlijke en trieste verhalen (zo dat is een sombere opsomming).



Natuurlijk,dat is ook het forum maar waarom krijgt de leuke kant zo weinig aandacht?

En waarom krijgen wij als forummers nou niet het feestgevoel?



Geen leuke forumwedstijd?

Geen kadootje?

Geen stukje taart?

Geen champagne?



Ik wil 10 jaar leuk forum lezen!!



De laptop voor Minny!!

Het abbo voor Robo!!

Ons nieuwe forum stel Zwieber en Cole turner!

Saartje en ik samen naar Kenia!!



Leuke ,lieve,gezellige,hilarische verhalen.



Kom op Forummers.......

Het is feest!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hieper de piep... hoera!



Gefeliciteerd allemaal met de verjaardag van het Viva-forum. En natuurlijk nog vele jaren forumplezier toegewenst!



(zoiets?)
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ha Iry,



Ik hoopte al op zo'n topic.



Ik ben enorm dankbaar voor al mijn lieve forumvriendinnetjes van het topic waar ik veel op schrijf, die mij door een moeilijke tijd hebben geholpen, mij nooit afgebrand hebben, alleen als het echt nodig was en er er altijd voor mij waren.



Ik bedank MV en de andere Eten Dames voor de geweldige eten index. Als ik weer eens geen inspiratie heb hoef ik alleen maar even naar het eten pijler te kijken en ik weet wat ik ga eten.



Ik bedank iedereen die een topic heeft geschreven wat mij blij maakte, mij hielp en mij met beide benen op de grond liet landen. Thanx



En nu op naar de volgende 10 jaar.



Liefs 30-
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Op dagen dat ik mij niet zo vrolijk voel lees ik altijd even een topic met blunders, of uitspraken van peuters ofzo en dan zit ik zo een uur te lachen. Heerlijk!
Het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Yeah!!! Dat ziet er al feestelijk uit met die plaatjes!
Alle reacties Link kopieren
De bevalling van Yam, de scheiding van Lambada en jullie hulp en nog zoooveeeel dingen meer, echt veel meer leuke dingen.
Nou dit miste ik inderdaad.

Ik kijk nu al een week tegen die confetti hiernaast en en denk telkens...nou nou wat een feest!

Waar dan?
Alle reacties Link kopieren
Hier dus!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
ik ben ontzettend blij met de mooie en hechte vriendschappen die ontstaan zijn tussen mij en andere forummers.



Mensen die elkaar helpen met kleine maar ook grote dingen en gewoon de liefde voor de medemens die veel forummers op hun eigen manier laten blijken



Hulde voor alle forummers van de viva
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
10 jaar ellende met die losgeslagen BEO huisvrouwen
Alle reacties Link kopieren
Fijn, wat positivteit!



Ik ben hier twee jaar geleden op viva beland toen ik googelde op liefdesverdriet. Veel meegelezen in een topic daarover, niet gereageerd, wel heel veel aan gehad! Daarna ben ik blijven hangen.

Verder geniet ik hier met name van de lekkere recepten (en de index van MV, hoera!).

En ik ben dankbaar dat ik via de contactpijler twee hele lieve vriendinnen erbij heb gekregen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik pik het meest recentelijk er even uit als mijn verhaal (maar misschien kom ik later op dreef)



Lang heb ik het forum als toch iets abstracts ervaren.

Totdat je er steeds langer hangt (waar ik een beetje in doorgeslagen ben)

Je gaat meer mensen " kennen" en zo ook belande ik via een gedeeld onderwerp in een topic waar ik schrijf met leuke vrouwen.



En zo ook ontstonden er een paar meets met enkele daarvan die erg gezellig werden.



Zo ook met Saartje.

Waar we de eerst keer een beetje onwennig waren maar het ijs al snel brak doordat Saar belabberde Sushi maakte ,is er nu een prille maar mooie vriendschap ontstaan.

En niet alleen tussen ons.

Ook Frummel en Saar,het eerste logeerpartijtje is al een feit!!!



En...een gek idee ontstond.

Wat nu over een paar weken gaat gebeuren.

Saar en ik gaan samen naar Kenia!!!



Twee forummers die ooit begonnen met wat woorden te wisselen op Viva.

Nooit gedacht dat ik samen met haar een verre reis ging maken.

Ik kijk echt uit naar dit avontuur!!!
Alle reacties Link kopieren
ik zoek nu een feestelijk plaatje van vivaforummers
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:meds schreef op 24 september 2009 @ 12:46:

10 jaar ellende met die losgeslagen BEO huisvrouwen



Afzien he?



Doet je stoommachine het niet? Ik probeer je te bellen maar je accu is denk ik leeg. Doe anders even wat kolen op het vuur...
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 24 september 2009 @ 12:41:

Nou dit miste ik inderdaad.

Ik kijk nu al een week tegen die confetti hiernaast en en denk telkens...nou nou wat een feest!

Waar dan?



Nou dat had ik dus ook Missc..

Zat mij zelfs dwars (jaja,wat een mens al bezig houdt)

Dat we zo aftelde naar 10 jaar viva en dan deze domper.



Tis verdeurie feest!!!
Ik ben ook blij met het forum!

Daarom!



Alle reacties Link kopieren
Weet je dat ik wel echt al de hele week een feest gevoel heb.

Ik wil me niet mengen in de discussie, heb er ook niets mee te maken. Maar ik voel mee gewoon een klein beetje jarig door het 10-jarige jarige forum.



Ben blij dat er nu een feest topic is
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil ook alle dames (en enkele heer heren ) bedanken van de etenpijler. Afgezien dat ze ook veel voor mij hebben betekent met input en gezelligheid en mij dagelijks zoveel plezier geven. Laat ik dat voorop stellen.



En verder ben ik dankbaar dat ik hele lieve vriendinnen via dit forum heb leren kennen. En irl en sommige alleen van het forum/mailen/bellen enz. Onbetaalbaar de steun en ook de leuke momenten.



Het forum is voor mij nooit "het is maar een forum" geweest. Een deel is inmiddels ook verweven in mijn real life en daar ben ik elke dag weer blij mee.



Verder geniet ik veel van sommige forummers met hun topics en schrijfwijze. Ook al ken ik ze niet, ik vind het een genot ze te lezen.



En dankzij dit forum ben ik gekomen om een eigen website op te zetten.



Dus ik heb veel te danken aan dit forum.



Liefs xmv
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren




Dit fijne forum heeft me een hoop opgeleverd: een schouder als ik moest huilen, en een lach als ik weer opgebeurd moest worden.



Lieve forummers, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
En ook een lach als ik al vrolijk was hoor, laat dat ook duidelijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven