18jarige dochter

22-08-2014 12:47 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, binnekort wordt,mijn dochter 18 jaar, maar ik weet niet wat te kopen voor haar.



Ze is echt zo een typisch meisje..lijkt heel simpel, gewoon bon van ici paris xl kopen, maar als ik dat heb ik vorig jaar al gedaan, en 2 keer het zelfde kado nee..



Kunnen jullie mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Een mooi sieraad?
Alle reacties Link kopieren
Mooie tas

Schoenen

Sieraad

Dagje uit
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker met haar shoppen, of naar de sauna, of, als je het je kan veroorloven een lang weekend parijs....
Met haar gaan lunchen in de stad en samen een mooi sieraad uitzoeken?
Leuk, van je moeder een parfumerie-bon krijgen voor je 18e verjaardag.



Poeh moeilijk moeilijk hoor, een cadeau voor je eigen dochter verzinnen. Eens even heel hard denken... een sieraad (armband, oorbellen, ketting, ring). Een bijdrage aan iets dat ze graag wil (rijbewijs?). Wat is het budget, waar houdt ze van?
Budget?
Alle reacties Link kopieren
Een rijbewijs.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rijlessen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Suy schreef op 22 augustus 2014 @ 12:49:

Ga lekker met haar shoppen, of naar de sauna, of, als je het je kan veroorloven een lang weekend parijs....

Hier, beste tips die je kunt krijgen.



Leuke ideeën zeg Suy!
Beste cadeau voor een 18-jarige zijn natuurlijk rijlessen. Wel een pittige uitgave, maar omdat de kosten per week komen is het ook wel te overzien. Ik heb zelf destijds de lessen t/m het eerste examen cadeau gekregen + het eerste examen. Daarna moest ik het zelf betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ga een weekje met haar op vakantie of een lang weekend shoppen.



Vertel haar dat je samen gaat shoppen en dat er een bepaald bedrag is wat ze die dag lekker mag spenderen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Fleetfox! Ik hoop dat ik dat over 14 jaar met mijn eigen dochter kan gaan doen;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik overleg altijd met het kind zelf wat ze wil.
Ik kreeg m'n rijlessen, maar snap dat dat niet in iedereens budget past. Dus een mooi sieraad, mooie tas, dagje shoppen of sauna, mee betalen aan iets waar ze voor spaart?
Alle reacties Link kopieren
Een mooi horloge.
Alle reacties Link kopieren
Wij gingen naar Parijs of Londen!
Alle reacties Link kopieren
Bel haar beste vriendin en vraag of zij een goed idee heeft. Altijd raak en het is nog een verrassing ook.

18 is speciaal, da's zonde om met een cadeaubon af te doen.
Een reis naar Parijs of Londen? Totaal overdreven, vind ik persoonlijk dan. Kosten zijn te duur voor een 18de verjaardag.



Vraag gewoon wat ze hebben wilt.
Alle reacties Link kopieren
Een Zalando waardebon.
Alle reacties Link kopieren
Hier krijgen ze met 18 jaar allen hun rijbewijs cadeau,ik kreeg dat vroeger ook van mijn ouders.



Anders met 18 jaar een weekend naar Londen of Parijs inderdaad,zo'n 99 euro voor reis/hotel en ontbijt.



Dagje uit kleding kopen bij Primark,lekker veel voor weinig.En daarbij lunchen
Alle reacties Link kopieren
quote:depster schreef op 22 augustus 2014 @ 13:18:

Een reis naar Parijs of Londen? Totaal overdreven, vind ik persoonlijk dan. Kosten zijn te duur voor een 18de verjaardag.



Vraag gewoon wat ze hebben wilt.Overdreven? Als zoiets tzt in ons budget past zou ik zoiets prachtig vinden om met mijn dochters te doen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:depster schreef op 22 augustus 2014 @ 13:18:

Een reis naar Parijs of Londen? Totaal overdreven, vind ik persoonlijk dan. Kosten zijn te duur voor een 18de verjaardag.



dat doen wij als afsluiting basisschool
Alle reacties Link kopieren
quote:depster schreef op 22 augustus 2014 @ 13:18:

Een reis naar Parijs of Londen? Totaal overdreven, vind ik persoonlijk dan. Kosten zijn te duur voor een 18de verjaardag.



Vraag gewoon wat ze hebben wilt.Nu bij AH, 3 dagen Parijs voor 99,-. Hoezo te duur?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg voor mijn 18e verjaardag een gouden ringetje met een klein diamantje. Heeeel speciaal voelde ik me toen.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven