28 jaar getrouwd, wie jubelt even?

21-08-2014 20:30 55 berichten
Vandaag 28 jaar geleden was ik de bruid, man en ik rank, slank en beeldig. ik in een massa voeringstof met een keukenkant-randje én enorme pofmouwen

We zijn uiteraard nog steeds beeldig maar ietsjes anders en we houden nog steeds veel van elkaar. We doen er niks mee behalve een appelpuntje samen want hondje is niet helemaal lekker en die gaat voor op alles dus geen champagne of zo.

Maar toch, het is wel een mijlpaal die 28 jaar, ik realiseerde me vanmiddag pas dat ik potterdorie al de helft van mijn leven met 1 en dezelfde man getrouwd ben. Het is me toch wat
Gefeliciteerd!!

Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gefeliciteerd!!!🎉
Alle reacties Link kopieren


Gefeliciteerd! Goed gedaan
Alle reacties Link kopieren
Van harte! Ik ben nog niet eens op de helft, maar hoop het ooit te kunnen zeggen, veel geluk!



Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.




Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk zo'n berichtje
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Ik wil later ook eens zo'n topic kunnen openen, maar ik ben nog niet getrouwd, dus het blijft nog even bij dromen, haha! Enne, jullie kunnen later altijd nog een champagne drinken hierop hoor, dat mag!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, zelfs op het Vivaforum een bewijs dat het kan!

Van harte gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren samen.
.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Van harte hoor en dat meen ik serieus. Is mij niet gelukt, hoewel ik daar helemaal geen spijt van heb .

Als wij maar gelukkig zijn, mét of zonder huwelijk/relatie.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd



Ik hoop t ook ooit te halen, vriend heeft me afgelopen maandag ten huwelijk gevraagd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Man heeft me ook een mooi boeket rozen gestuurd, dat wil zeggen......virtueel want hij vergeet het meestal (ik ook trouwens). Nou was ik met dat virtuele boeket (gestuurd vanaf zijn werk) al helemaal blij want ik hou niet zo van rozen dus was blij dat ze niet echt waren en ik geen vaas hoefde te zoeken




Een bosje rozen! Van harte! Ik ben nog niet zo ver! Maar het komt in de buurt. Ben al wel langer met mijn man dan zonder!
quote:GateKeeper schreef op 21 augustus 2014 @ 20:37:

Gefeliciteerd



Ik hoop t ook ooit te halen, vriend heeft me afgelopen maandag ten huwelijk gevraagd Gefeliciteerd, wat leuk! Was het een "op z'n knietjes" of ietwat nuchterder?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd



Sterkte met de hond !
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, zeg! Jullie Nikkelen bruiloft dus
Van harte gefeliciteerd!
Thanks meiden. Daar we geen ouders meer hebben, geen broers, zussen noch kinderen is het hoewel een normale dag toch vandaag een beetje ietwat kaal. Hoewel het een beetje duf en eigenlijk nergens op slaand topic is word ik er nu wel blij van.

Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven