Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:00.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Andere auto maar welke??

Dit onderwerp heeft 71 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 27-02-2010 09:30.

[ Andere auto maar welke?? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Hallo allemaal,

Ik rijd nu in een leuke,kleine auto (CitroënC1). Zuinig in verbruik, klein dus handig met parkeren etc. Maar ik ben toch op zoek naar een andere auto.. en hier dan mijn eisen: Iets groter (2 kinderen), net zo zuinig in verbruik als de C1. Ik betaal nu geen wegenbelasting. Ik wil dit wel betalen maar het moeten geen hoge bedragen zijn in de trant van 150 euro ofzo....
    Verder zou ik graag een wat stoerder model willen hebben....

Ik zat te denken aan de andere modellen van Citroën. Zijn die ook zo zuinig??

Wie heeft er verstand van auto's want dat heb ik niet hoor...

Thanks!!!

Italians do it better

1. Santa Fé

Alleen die is niet zo zuinig X-D

2. Tja, ik ben echt op zoek naar een auto wat net zo zuinig is als de C1....maar dan stoerder!!!!

Italians do it better

3. C3, is nog net te betalen. Licht, dus goedkoop in de verzekering ( 86 euro per kwartaal) en hij rijdt redelijk zuinig.

Ich bin von kopf bis fuss....

4. Maar ja, of die stoer is... ;-)

5. Wat rijd een C1? Ik heb een santa fe en die rijd 1 op 8 ongeveer, belachelijk duur dus maar ik hou van mijn auto. Wat is je budget, daar moet je ook naar kijken. Wil je een splinternieuwe auto of mag ie een jaar of drie, vier oud zijn. Wil je een drie of vijf deurs, benzine of diesel, automaat of handgeschakeld. Allemaal factoren waar je op kunt selecteren

6. quote:
    Zoey_ schreef op 26 februari 2010 @ 18:20:
    C3, is nog net te betalen. Licht, dus goedkoop in de verzekering ( 86 euro per kwartaal) en hij rijdt redelijk zuinig.

Ik hoop dat je wegenbelasting bedoelt, volgens mij heeft gewicht geen moer te maken met je verzekering namelijk.

Mijn auto doet 290 per kwartaal wegenbelasting ( weegt omme nabij de 1800 kilo ) en ik heb hem all risk verzekerd voor 110 per maand.

7. Ja sorry, ik bedoel natuurlijk de belasting... ( heb wat wijntjes op. X-D )

8. http://static.autoblog.nl/images/wp/Mitsubishi%20Colt%20CZ3%20QS%20achter.jpg

colt. leuk autootje. sportief.

http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2006/08/SuzukiSwiftSport.jpg

ook leuk vind ik

http://www.thecartorialist.com/wp-content/uploads/2007/10/mini_cooper_s_works_gp.jpg
    als je een ruime portomonnaie hebt ....

9. http://www.mindz.com/images/autofreak/citroen-c3-nieuw-1.jpg

De C3.

10. Wil je een europeaan, koreaan, japanner ( of doe eens exotisch, een Amerikaan)

11. ohh de C3 is echt mijn droomauto, mar wel erg duur.
    Heb nu een matiz, lijkt er een klein beetje op...

12. Mijn broertje heeft zijn bmw te koop, kopen? ;-)

13. Hey, leuke plaatjes...

Poeh, wat rijdt een C1, 1 op 20?? Sorry, ik weet dat niet... Ik hoef maar 1 keer per maand te tanken als ik gewoon 'normaal' rijd dwz geen lange ritten e.d.....
    Ik ben op zoek naar een goede tweedehandse van misschien 1 jaar, 2 jaar oud, geen nieuwe!! handgeschakeld, 3 of 5 deurs maakt niet niet zo veel uit eigenlijk...

Moeilijk hoor!!

Italians do it better

14. Ik vind die c3 echt niks he, ik hou meer van grote logge auto's. Chevrolet Captiva., Audi q7, Santa Fe, Landrover Discovery

15. Ik heb hem tweedehands op de kop getikt, Elize.

16. quote:
    dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 18:30:
    Ik vind die c3 echt niks he, ik hou meer van grote logge auto's. Chevrolet Captiva., Audi q7, Santa Fe, Landrover Discovery
    Ja halloooooo een Discovery, die wil ik ook wel, maar heb helaas geen rijke kerel. ;-)

17. Met kindjes is een vijfdeurs wel makkelijk, dan heb je niet dat gesleep over je stoelen heen. en 1 op 20?? jeutje ik doe het echt vaut :(

18. Ik ook niet, heb mijn karretje helemaal zelf bij elkaar gewerkt X-D ( ja ik loop naast mijn schoenen)

19. Hier een tevreden C1 rijdster. Ook zeer zuinig (4 euro p/mnd wegenbelasting, bijna even zuinig, wel ruimer):

- Suzuki Alto (ik geloof dat dat de 2e foto is die dangeensuus heeft geplaatst) met wat sportstripes best stoer
    - Daihatsu Cuore (winnaar autoweek test, 1 op 23) maar stoer?

Tja, smaken verschillen. Hier worden alleen praktische auto's aangeschaft ongeacht de look (enige voorwaarden: betrouwbaar, betaalbaar en waterdicht). Persoonlijk vind ik de Toyota Yaris erg sportief ogen, en is een maatje groter dan de C1/107/Aygo

20. Maar TO, als je naar autotrader.nl gaat dan kun je daar het merk ingeven, voorkeuren qua kleur, brandstof, jaartal, budget etc , wel makkelijk hoor :)

21. Sorry, weet nog steeds niet hoe ik foto's moet plaatsen...

22. 4 euro per maand wegenbelasting?? Denk 40.....

De tweede auto is een suzuki swift. leuk karretje wel. Cuore is een hok, echt heel erg iniminieklein. Yaris is leuk maar ik vind het vreselijk rijden, had een yaris als leenauto toen mijn auto naar de garage moest.

23. Ik houd niet van die kleine karretjes, maar goed dat is mijn persoonlijke voorkeur.

24. Of kijk eens op www.autotrack.nl