Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:01.
Dit onderwerp heeft 37 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 13:54.
- Soms krijg je wel eens complimenten, waarvan je niet goed weet wat je er mee moet, of waar je zelf helemaal niet bewust van was. Kan heel positief zijn, maar het kan ook een compliment zijn waarbij je denkt dat er iets negatiefs achter zit.
Kortom, heeft iemand wel eens een noemswaardig compliment gekregen?
Ik moest er aan denken door een compliment dat ik kreeg:
"Zo, wat heb jij een mooie ellebogen joh"
Ik was me nooit bewust van mijn ellebogen en wist ook niet dat anderen dat wel waren.
- Mooie ellebogen? Dat is een heel raar compliment.
Vroeger veel gehoord: Wat ben jij dun! Bij wijze van compliment maar dan met een ondertoon alsof het een verwijt was. Het waren altijd vrouwen die dat zeiden. - quote:Roelfien schreef op 08 februari 2012 @ 13:13:
Mooie ellebogen? Dat is een heel raar compliment.
Vroeger veel gehoord: Wat ben jij dun! Bij wijze van compliment maar dan met een ondertoon alsof het een verwijt was. Het waren altijd vrouwen die dat zeiden.
Ja he, dan ligt het dus niet aan mij.
Ja mensen dun noemen, kan inderdaad goed als een belediging overkomen. Anders zeg je iets in de trant van: wat ben jij lekker/mooi dun zeg. - Wat ben je dun en wat een mooie ellebogen... vind ik persoonlijk geen compliment maar rare opmerkingen!
Kan me niet herinneren dat ik een raar compliment heb gehad. Ik ben ook niet zo goed in complimenten krijgen
- Ja, ik kreeg eens een (heel uitgebreid!) compliment over mijn vingers van een collega van mijn toenmalige vriend. Dat was wel een beetje raar. Zijn blik viel op mijn handen en ineens barstte hij los in een lofzang over mijn sierlijke vingers en mooie kleine handen.
- Mijn ex vond dat ik een mooi hoofd had.
Eh.. een mooi hoofd?
Ja, mooie vorm en zo, een mooi hoofd dus..
Eh nou bedankt, haha
Mooie ellebogen is toch maar mooi meegenomen he.. - Mooie ellebogen lijkt me wel een compliment toch? Tenminste, zo kwam het wel over. Ik heb wel even verder gevraagd en ze vond haar eigen ellebogen heel lelijk, dus daar kwam het vandaan. Ik beschouw het dus wel als compliment.
Haha mooie vorm enzoquote:NewWoman schreef op 08 februari 2012 @ 13:25:
Mijn ex vond dat ik een mooi hoofd had.
Eh.. een mooi hoofd?
Ja, mooie vorm en zo, een mooi hoofd dus..
Eh nou bedankt, haha
Mooie ellebogen is toch maar mooi meegenomen he..
Inderdaad apart.- Mooie ellebogen hahahaha
Iemand meldde mij ooit dat 'leuke lippen' had
Cupid and his little arrow have apparently declared me an endangered species - Hahahaha, ik moet lachen om dit topic. Mooie ellebogen? Mooi hoofd?
Ik kan me geen compliment bedenken waar ik mijn wenkbrauwen bij optrok.Nou ja, dat bedoel ik dus. Soort van. - Ik heb ook wel eens gezegd tegen iemand dat ik vond dat die een mooi hoofd had, maar dan bedoelde ik daarmee haar en gezicht, niet de vorm :P Ik vind het nog niet zo'n hele gekke opmerking eigenlijk. Net als dat je dat bij mensen die kaal zijn wel kunt zeggenCupid and his little arrow have apparently declared me an endangered species
Hahah, leuke lippen. Niet mooi, nee leuk!quote:-nora- schreef op 08 februari 2012 @ 13:28:
Mooie ellebogen hahahaha
Iemand meldde mij ooit dat 'leuke lippen' had
- Waren die mooie ellebogen misschien werkgerelateerd bedoeld en had het helemaal niks te maken met het fysieke?
- Iemand zei me ooit dat ik mooie voeten heb. Dat compliment had ik ook nog niet eerder gehad.Sjeeeezus man haal die kop eens uit je kont
Werkgerelateerd? Kan je een voorbeeld noemen?quote:ladybass schreef op 08 februari 2012 @ 13:42:
Waren die mooie ellebogen misschien werkgerelateerd bedoeld en had het helemaal niks te maken met het fysieke?- Of bedoel je bijvoorbeeld bij de dokter, dat ik last heb van mijn elleboog en dat hij zegt dat mijn elleboog er mooi uitziet?

- Jha...Meestal normale complimenten.Maar deze waren de uitzonderingen: "Wat een mooie,lange,muzikante vingers."
héhéhé.
En eentje van mn man: Verschrikkelijk mooie neus.
Hahaha.Niets is te mooi om waar te zijn.Denk alleen aan het goede,dan komt het uit. - Een toentertijd klaarblijkelijk verliefde jongen verklaarde dat ik 'zulke leuke lieve hoektandjes had'.
Dat kon ik echt niet zonder schateren aanhoren. - Je hebt zo'n leuke haargrens! Hij loopt in de vorm van een hartje!
Uhmm, okee. - "Wat heb jij schattige neusgaatjes!" Dat was kennelijk het enige schattige dat die persoon aan mij kon ontdekken
. - Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.
- Wat heb jij een mooie rug...
(een exvriendje is serieus gevallen voor t feit dat hij mn rug zo mooi vond...en t gekke was...vrienden van hem vonden dat dus ook)... - Z'n vrienden vonden dat ook? Hoe hebben die vrienden jouw rug gezien dan? Of hadden ze een kennersoog en konden ze dat door de kleren heen beoordelen?Cupid and his little arrow have apparently declared me an endangered species
- Mooie ellebogen is echt wel een compliment. Let maar eens op wat een rare, lelijke enge er zijn.
Het ''aparte compliment'' wat mij het meest is bijgebleven is: ''Wat heb jij mooie benen alleen wel jammer dat je knieen te laag zitten''.
Begin met het nodige. Doe daarna het mogelijke. En dan ineens doe je zomaar het onmogelijke. - Toen een collega op kantoor haar lippen had laten opspuiten werd dat het gesprek van de dag. Prompt werd ik die dagen 2 keer door collega's gecomplimenteerd met mijn mond. Ik zit nu te wachten totdat ze de rest ook laat doen, is toch makkelijk complimenten vangen voor de rest van het kantoor ;).