Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:05.
Dit onderwerp heeft 764 reacties, en bestaat uit 31 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 31.
De laatste reactie is geplaatst op 23-04-2012 01:23.
- Op de seks-pijler is een blunder-in-bed topic.
Maar ik wil meer. Ik wil alle blunders horen. Zodat ik heerlijk slap van het lachen kan bedenken dat ik iig niet de enige mafketel op aarde ben.
Op een goede dag sta ik te douchen, mijn dochtertje van 2 is in de huiskamer aan het spelen. ( we woonden toendertijd op een klein flatje, douche zat t.o. huiskamer dus ik kon dochter zien, vooooor ik de mmaffia over me heen krijg
)
Ineens hoor ik loeiende sirenes ! Kuuuuuuuuuuut, een ramp, een ramp.
Druipend ren ik onder de douche vandaan, sluit in volle glorie alle deuren ( inc balkon ) en ramen. ( In de huiskamer, uitkijkend op het rijtje huizen recht tegenover mij.) Gooi de tv aan op de regionale zender... En bedenk dat het gewoon de 1ste maandag van de maand 12.00 is.
Hoogzwanger was ik met mijn schoonzusje aan het winkelen. Ik struikel over een stoeptegel die net 3mm hoger lag dan de andere ( die gewoonte heb ik ) En val voorover , ik begin te gieren van de lach, plas in mijn broek, waarop omstanders roepen "haar vliezen breken, ze begint te bevallen "
en Bah.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
- @Katrien:

Zo kwam ik eens thuis van mijn werk en moest verschrikkelijk poepen. Ik stoof het toilet in en liet de natuur zijn werk doen... heerlijk, wat een opluchting! Helaas bleek vriendje de WC-borstel in de pot te hebben laten staan, met een halve liter WC-eend erbij voor de frissigheid enzo. En mijn reuzenbolus zat keurig om de steel van de borstel gedraaid... lekker fris
Behold, Nagini, our work is done. 

Groentensoep 
- Gatver groentesoep. Je omschrijft het ook wel heel plastisch.
- Ik had vanmorgen al vroeg een blunder bij Karwei..
Ik ben bezig in mijn huis,en ik wilde strijkverf gaan halen.
Dus ik meld me netjes aan de balie en stel mijn vraag.
De medewerker loopt met me mee,na de nodige uitleg draai ik me om,om de twee cans mee te nemen,daardoor raak ik met mijn tas een groot blik verf,die valt met een klap tegen mijn kuit aan en de deksel laat los,zodat de héle inhoud vrijelijk over de vloer zijn weg vindt..
Ik met een kop als een biet samen met die medewerker de verf opgeruimd. Kon wel door de grond zakken..
Moeder worden is een gunst,Moeder ZIJN een hele kunst!! - Wel 30 jaar geleden...
Ik was voor een opleiding in een internaat. Hotelconstructie, lange gang met aan weerszijden kamers. Mijn kamer is op de eerste verdieping en heeft groooote ramen aan de voorkant en als je je omdraait een blinde muur met kastenwand. Douches op de gang.
Smorgens gesport, dus daarna douchen en met grote handdoek om door de gang naar mn kamer gelopen. (Zaten daar met alleen dames/meisjess)
Loop naar de kast, met rug naar het raam toe dus, gooi de handdoek af en zoek in mn nixie naar de kleding in de kast.
Kleed mij op mn gemakke aan en draai mij om...
Zit er pal achter het pand een terrein waar bereden politie met paarden oefent.
Kijk zo in de ogen van twee ruiters die door het raam naar binnen staren.....
En denk eraan: eenmaal ontdooid kunt u uw man niet opnieuw invriezen. - had toen gelukkig nog wel een beeldig figuurtje, dat dan weer wel...En denk eraan: eenmaal ontdooid kunt u uw man niet opnieuw invriezen.
- Hier eentje van mijn moeder.
Mijn ouders waren op bezoek bij familieleden, ik was er niet bij. Het waren al wat oudere mensen en ze hadden zo'n opzetstuk voor op de wc (zodat je niet zo ver door je benen hoeft te zakken om erop te gaan zitten en ook makkelijker kan opstaan). Mijn ouders bleven logeren en 's morgens vrij vroeg ging mijn moeder daar naar de wc. Ze moest een flinke grote boodschap, dat heb je weleens.. Maar toen ze daarmee klaar was, kwam ze er tot haar grote schrik achter dat het opzetstuk bovenop de klep van de wc stond. Lag die enorme drol dus niet IN de wc, maar EROP (nou ja, op de klep van de wc dus). Afijn, met heel wat wcpapier en moeite heeft ze het uiteindelijk toch in de wc weten te krijgen.
Ik moest zo lachen toen ze het vertelde, het lijkt wel een klucht!
En een van mezelf.
Ik ging met mijn nieuwe liefje (2e date volgens mij) stappen in de stad waar hij woonde. We hadden veel gedronken en kwamen aardig lazerus terug om een uur of 4 's nachts. Ik ging nog even naar de wc met alleen een onderbroekje aan (weet ook niet waarom, maar ja, als je zoveel gedronken hebt denk je niet na over dat soort dingen) en ...stormde vervolgens bij een huisgenoot van hem haar kamer binnen. Ze zat gelijk rechtop in bed, die schrok zich natuurlijk rot, alleen schrok ik denk ik nog meer. Was ik even vergeten dat de kamer van mijn liefje 1 verdieping hoger was...schaaamm! Was alleen toch een beetje blij dat ik bij een meisje naar binnen was gelopen en niet bij een jongen.Ach, ik doe ook maar wat - Enkele dagen geleden ging ik met mijn gloednieuw vriendje naar de bioscoop. film was net uit dus de zaal zat bijna helemaal vol. Wij zaten helemaal bovenin. De reclame begon maar de lichten bleven nog eventjes aan en ik vond het een geschikt moment om nog snel even naar het toilet te gaan zodat ik niet tijdens de film moest. Al de trappen af, toilet gezocht, ding gedaan, snel terug naar de zaal voordat de lichten uitgingen. In de zaal trappen op, beetje haasten want ik wou echt boven zijn voor de lichten uit zouden gaan en op dat moment struikelde ik. Lag ik dus languit op de trappen tussen al de mensen in. De meesten deden nog hun best om beleefd te blijven en niet meteen in de lach te schieten, maar toen ik opkeek zag ik toch één iemand dubbelgevouwen in zijn stoel liggen: gloednieuw vriendje natuurlijk
I have enough money to last me the rest of my life. Unless I buy something. - Geen blunders meer?Geniet!!
- Hahaha hilarisch topic dit!
Ik heb zelf ook wat blunders.
Ben verdwaald in een dubbeldekker trein. moest naar de wc en geen coupenummer onthouden,moest ook nog een stuk lopen.uiteindelijk wc gevonden was klaar en wil weer terug naar mijn plaats,maar geen idee meer waar ik heen moest ben boven geweest beneden denk dat ik die hele trein wel een paar keer ben doorgelopen uiteindelijk 5min voor we op het station aankwamen mijn plaats weer gevonden.
Of tijdens de sex de slappe lach krijgen om niks.
Lig op de bank mijn vriend geeft mij een kusje ik half aan het slapen draai mij eigen om wil hem een kusje terug geven kus ik de bank. tja
loop over een schuine helling val na benden voor een auto waar mensen inzatten!
Wil om de nek springen bij mijn vriend in het winkelcentrum glij ik uit!
Toen ik nog cassiere was tegen een klant zeggen weltrusten.
Kom met mijn vriendinnetje uit school en hadden het over paardrijden. ik mp3 in me oren dus ik praate kei hard. komen langs een paar bouvakkers roep ik keihard ik rij altijd zonder jas! ooh wat schaamde ik mij. - Een tijdje terug tegen een vriendin: Nou jij mag ook wel eens naar de kapper. Zegt: ik ben net twee weken terug geweest

In my defense: je zag er echt niets van en haar haar was onderaan dun en droog.Ich bin ein einzelganger - Geïnspireerd door Chicka, niet mijn eigen blunder: ik ging een keer op kamers wonen, zou het huis delen met drie anderen. Er was net een grote wisseling van de wacht; 1 meisje zou blijven en de rest ging weg. Ik was de eerste die er weer introk, en was alleen thuis.
Lag in bed rond een uur of 12, toen ik iemand thuis hoorde komen. Ik dacht; leuk, het huisgenootje! Ik zal me eens voorstellen! Ik hoorde dat ze in de keuken was, liep dus die kant op, en voordat ik 'hoi' kon zeggen, kwam ze de keuken uit...
...in alleen een onderbroek. We waren allebei even sprakeloos. Een erg interessante ontmoeting.Maybe you can make a splint for your broken ego. - Ik was eens op stap geweest met wat vriendinnen én met scharrel (waar ik wel ontzettend verliefd op was) en zijn vrienden. 's Nachts met hem mee naar huis gegaan, gezellig gehad;), en daarna besloten we nog even onder de douche te springen samen.
Na het douchen gooit hij een handdoek om en loopt richting zijn kamer, de trap op (studentenhuis). Ik was me daar op de badkamer al aan het afdrogen dus ik denk, ik ga er zo wel achteraan. Haren gedroogd, handdoek omgewikkeld en die trap opgelopen. Toen ik boven was en richting zijn kamer liep (einde van de gang), hoorde/zag ik een andere kamer open gaan. Dus ik trek in een reflex een sprintje naar zijn kamer....valt mn handdoek af een meter voor zijn deur. Wist niet hoe gauw ik een reuzesprong moest maken om zijn kamer in te komen en de deur achter me dicht te doen.
Scharrel/vriendje vroeg zich af wat ik toch deed en vond het fijn dat ik alvast had 'kennisgemaakt' met zijn huisgenoot...
Oh en verder nog:
Was eens iets kwijt wat echt in mijn kast móest liggen, kon niet anders. Dus ik die deur wagenwijd open en met mn hoofd ín die kast om het te zoeken. Yes, ding gevonden, met mijn linkerhand pak ik het en haal het uit de kast, om vervolgens met mijn rechterhand meteen de deur dicht te gooien. Was alleen even vergeten om eerst nog mn hoofd uit de kast te halen..oeps! auw...(heb het gepresteerd om dit enige tijd laten nog een keer te laten gebeuren)
En nog één:
Was op stap met een vriendin en we waren fan van tequila. Stuk of 4 naar binnen gewerkt en ik had werkelijk waar een uiterst interessant gesprek met de barman. Volgens vriendin vond hij het een stuk minder interessant (ik was hem aan het verbieden om te roken in zijn eigen kroeg, sja rookruimte toch?!) en om mij te beschermen besloot ze dat we naar huis gingen. Onder luid protest en enige dwang ging ik mee naar buiten, om eenmaal buiten mijn kans schoon te zien aan mijn vriendin te ontsnappen en weer naar binnen te sprinten. Vriendin had echter iets minder last van de tequila en reageerde erg alert: pakte mij arm en trok me weer naar achteren. Helaas was mijn evenwicht door een combinatie van tequila + trappetje niet wat het moest zijn, dus ik slinger opzij en knal keihard met mn mond tegen de deurpost! Ben nog nooit zo hard naar huis gesprint...waar ik vervolgens tot de ontdekking kom dat ik geen icepack heb. Dus maar een bevroren sateschnitzel (nee zeg maar niks...) erop gelegd en in bed gaan liggen (pijn!!!). Werd 's ochtends wakker en dacht: waar lig ik toch op? Je raad het al: ontdooide sateschnitzel, hmmm(gelukkig wel in plastic zakje) Kwam er trouwens een paar dagen later achter dat ik toch wel een icepack had.
Nog steeds worden er grappen gemaakt over dat ik graag met deurposten knuffel:PJe wilt weten wat ik vind? Dat ga ik jou niet zeggen, want dan weet jij het ook! - Oh en nog eentje dan:
Was op de verjaardag van mn zus. Haar schoonmoeder zou wat lekkere hapjes maken, daar is ze erg goed in. Toen we kwamen was zij er echter nog niet, dus de hapjes ook niet (balen). Dus ik zit daar even naar buiten te staren, zie in haar ineens aankomen. En wat zeg ik? "Ah, daar komen de hapjes aan!". Ipv Ah daar komt schoonmoeders aan...iedereen begon hard te lachen, was blijkbaar nogal een onbeschofte opmerking van mij, maar dat had ik pas door toen het al te laat was. (maar eigenlijk was ik ook gewoon echter blijer met de hapjes dan met haar, en tja, waar het hart vol van is...)Je wilt weten wat ik vind? Dat ga ik jou niet zeggen, want dan weet jij het ook! - Lekker dan...zit ik hier in alle eerlijkheid mijn blunders op te biechten, is er niemand meer die me volgt..vind het niet kunnen:PJe wilt weten wat ik vind? Dat ga ik jou niet zeggen, want dan weet jij het ook!
- Op de gezondheidspijler staan ook blunders
Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain.
Je zegt zelf dat we niets mogen zeggen en dan nog verontwaardigd als we luisteren....quote:mup1986 schreef op 24 januari 2012 @ 23:42:
En nog één:
Was op stap met een vriendin en we waren fan van tequila. Stuk of 4 naar binnen gewerkt en ik had werkelijk waar een uiterst interessant gesprek met de barman. Volgens vriendin vond hij het een stuk minder interessant (ik was hem aan het verbieden om te roken in zijn eigen kroeg, sja rookruimte toch?!) en om mij te beschermen besloot ze dat we naar huis gingen. Onder luid protest en enige dwang ging ik mee naar buiten, om eenmaal buiten mijn kans schoon te zien aan mijn vriendin te ontsnappen en weer naar binnen te sprinten. Vriendin had echter iets minder last van de tequila en reageerde erg alert: pakte mij arm en trok me weer naar achteren. Helaas was mijn evenwicht door een combinatie van tequila + trappetje niet wat het moest zijn, dus ik slinger opzij en knal keihard met mn mond tegen de deurpost! Ben nog nooit zo hard naar huis gesprint...waar ik vervolgens tot de ontdekking kom dat ik geen icepack heb. Dus maar een bevroren sateschnitzel (nee zeg maar niks...) erop gelegd en in bed gaan liggen (pijn!!!). Werd 's ochtends wakker en dacht: waar lig ik toch op? Je raad het al: ontdooide sateschnitzel, hmmm(gelukkig wel in plastic zakje) Kwam er trouwens een paar dagen later achter dat ik toch wel een icepack had.
Nog steeds worden er grappen gemaakt over dat ik graag met deurposten knuffel:P
Als je iets wilt hebben, moet je het eerst geven- Ik wilde vorige week iemand welkom heten op mijn werk, dus ik loop op diegene af, steek mijn hand uit en zeg: "Van harte!".

- Deze blunder is van zo'n 15 tot 20 jaar geleden, eentje die ik nooit zal vergeten.
Ik moest de auto wegbrengen naar een garage in een andere stad. Mijn man moest werken, dus zou onze buurman meegaan, anders had ik geen vervoer terug.
Het was prachtig weer, dus stelde de buurman voor om met de motor te gaan.
Ik vond dat natuurlijk oké, dus zo gezegd, zo gedaan.
Ik stapte dus, nadat ik de auto afgeleverd had, achterop de motor.
Na een poosje begon ik het nogal warm te krijgen, met name aan mijn voeten. En ik rook ook een nogal onaangename geur.
Toen ik uiteindelijk naar beneden keek, kwam ik tot de ontdekking dat de voetsteunen ingeklapt waren, en ik mijn voeten op de uitlaten geparkeerd had.
Mijn zolen waren al grotendeels weggesmolten!!!!
Dit vergeet ik nooit meer, de mensen die dit gezien hebben (we reden op de snelweg) moeten haast wel bijna in hun broek hebben geplast van het lachen
- damn, ik heb alle 51 pagina's gelezen en nu is er niets meer
There will be no sunlight if I lose you baby - Aah dit topic moet blijven bestaan! Ga door ga door
Als je het niet probeert weet je zeker dat het niet lukt. - Zullen we dit forum even uppen, ah toe?
Heb ook een leuke. Zat in de bus al de hele tijd te flirten met die leuke man naast me, maar dan aan de andere kant van de bus, snappie? Toen ik er uiteindelijk uitmoest, stond ik op. Helaas remde de buschauffeur nogal abrupt, waardoor ik mijn evenwicht verloor. Met als gevolgd dat ik om me heen graaide om me ergens aan vast te grijpen en mijn rechterhand in hoofd van leuke man terecht komt. 2 vingers in (!!) Zijn mond, 1 in zijn oog. Echt verschrikkelijk. Ik nog mijn excuses aanbieden maar hij vond het duidelijk verre van oke... - Hahaha, vooral die vinger in zijn oog..
- Ja ik kon wel door de grond (bus) heen zakken!
Bedacht me er net nog één. Kwam van de week in de stad een actrice uit GTST tegen. In GTST speelt ze een hele verzuurde politieagente. Raakte even een fractie in paniek omdat ik zonder papieren reed.... - Haha, ik had een keer een gigantische kater en moest met de bus. Het was nogal druk, dus zat helemaal vol. Ik stond op om uit te stappen, verloor mijn evenwicht en viel zo bij iemand op schoot. Gelukkig was ik zo van de wereld dat het niet zo gênant voelde als had gekunt.Maybe you can make a splint for your broken ego.