Cadeautip vriend van vriendin

20-09-2014 12:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat er een centraal cadeautiptopic was, heb ik me vergist daarin of heb ik gewoon niet goed gezocht?



In ieder geval: ik wil graag een cadeau geven aan een vriendin. Nu heb ik al iets voor haar en ook iets algemeens voor dagelijks gebruik voor haar en haar vriend samen... maar ik wil ook iets hebben voor hem alleen. Gewoon iets echt leuks.



What to do, what to do. Ik wil het liever niet aan mijn vriendin vragen, maar wat geef ik die man nou? Het mag een bon zijn ergens voor, maar ik weet niet precies waarvoor of wat hij leuk vindt. Iemand een briljant idee?
Alle reacties Link kopieren
tijdschriftenbon, kan hij zelf kiezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
iTunes bon? Met muziek kan je niet echt fout gaan toch?
Alle reacties Link kopieren
Speciaalbierenpakket?
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Je wil een cadeau geven aan een vriendin, je hebt ook al iets voor hun samen en dan ook nog iets voor haar vriend... Juist.



Wat mag het kosten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ninon schreef op 20 september 2014 @ 13:07:

iTunes bon? Met muziek kan je niet echt fout gaan toch?Waarom zou je betalen voor iets wat je gratis kunt krijgen? Je kunt muziek gratis van youtube halen tenslotte. Als je al 'n bon wil geven, dan van bol.com, daar kun je tenminste alle kanten mee uit qua aanbod.
Gaan ze trouwen ofzo dat je de vriend van je vriendin 'n kado wil geven? Beetje raar ze te willen overladen met kado's, of koopt hij ook zelf kado's voor jou zonder op het kado van zijn vriendin mee te leunen?
Alle reacties Link kopieren
quote:barrelroll schreef op 20 september 2014 @ 13:41:

Speciaalbierenpakket?



Dat is leuk.



Mocht hij een auto hebben, een autowaspakket? Nou niet echt leuk maar wel handig.

Een geurtje.

De playboy.

Als hij rookt een mooie aansteker?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 20 september 2014 @ 14:01:

Je wil een cadeau geven aan een vriendin, je hebt ook al iets voor hun samen en dan ook nog iets voor haar vriend... Juist.



Is dat raar? Ik zeg toch niet dat het allemaal grote dingen zijn? Het gaat me er niet om wat het kost, maar om dat ik niet iets kan verzinnen wat echt voor hemzelf leuk zou zijn.



Overigens is het cadeau voor hen samen praktisch van aard. Dus ik heb voor mijn vriendin iets voor haar persoonlijk erbij, wat extra luxe voor zichzelf. Dat wil ik voor hem ook, dat hoeft allemaal niet heel veel of spannend te zijn, gewoon een attentie.



@EN - Nou daar twijfelde ik dus over. Want ik vind het eerder raar staan om iemand iets samen te geven, vervolgens aan alleen háár iets aparts nog te geven. Terwijl zij mijn vriendin is en hij niet... maar ja het ging me om iets gezamenlijks. Vind jij het logischer om alleen haar iets te geven?



En ik betaal overigens ook voor muziek, ik download niet illegaal. Of zij dat doen, weet ik niet. Youtube kan wel maar daar heb je dan natuurlijk wel internet voor nodig, dus dat kan niet overal.
quote:Fiorah schreef op 20 september 2014 @ 15:02:

[...]





Is dat raar? Ik zeg toch niet dat het allemaal grote dingen zijn? Het gaat me er niet om wat het kost, maar om dat ik niet iets kan verzinnen wat echt voor hemzelf leuk zou zijn.



Overigens is het cadeau voor hen samen praktisch van aard. Dus ik heb voor mijn vriendin iets voor haar persoonlijk erbij, wat extra luxe voor zichzelf. Dat wil ik voor hem ook, dat hoeft allemaal niet heel veel of spannend te zijn, gewoon een attentie.



@EN - Nou daar twijfelde ik dus over. Want ik vind het eerder raar staan om iemand iets samen te geven, vervolgens aan alleen háár iets aparts nog te geven. Terwijl zij mijn vriendin is en hij niet... maar ja het ging me om iets gezamenlijks. Vind jij het logischer om alleen haar iets te geven?



En ik betaal overigens ook voor muziek, ik download niet illegaal. Of zij dat doen, weet ik niet. Youtube kan wel maar daar heb je dan natuurlijk wel internet voor nodig, dus dat kan niet overal.

Ik vind het juist normaal dat je aan je vriendin een kado geeft. Eventueel nog iets erbij waar hij ook iets aan heeft, maar waarom zou je hem 'n apart kado geven?



Woont je vriendin ergens in de rimboe dat er niet overal internet is? Voor itunes heb je toch evengoed internet nodig?
Alle reacties Link kopieren
@EN - Nou daar twijfelde ik dus over. Want ik vind het eerder raar staan om iemand iets samen te geven, vervolgens aan alleen háár iets aparts nog te geven. Terwijl zij mijn vriendin is en hij niet... maar ja het ging me om iets gezamenlijks. Vind jij het logischer om alleen haar iets te geven?



Nee hoor is niet zo raar.

Zij is jouw vriendin, dus je zult haar langer kennen en anders mee omgaan dan met hem.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een douchegel ofzoiets voor hem kopen? Is niet heel groot, maar heeft hij ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet raar om haar iets extra's te geven juist omdat ze jouw vriendin is. Daar mag je best onderscheid in maken. Als ze iets aan jou geven, zullen ze ook samen een cadeautje geven. Hij gunt het zijn vriendin vast wel als ze een keer wat extra's krijgt. Maar als je toch wat wil, zou ik ook voor de bol.com-bon gaan of iets anders heel algemeens.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven