Dance Valley 2014

02-08-2014 06:39 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er nog meer vandaag?

Speciale artiest/dj waar je voor komt?



En wat doen we in godsnaam aan meiden? Met dit weer...



'Vanochtend is het vrij zonnig, in Zeeland is wat meer bewolking en daar valt een lokale bui.'s Middags neemt de bewolking toe en volgen vanuit het zuidwesten de eerste (onweers)buien. Deze kunnen in de namiddag en avond flink uitpakken met hagel en windstoten. Verder is het met 25 tot 30 graden wat drukkend warm.

Vanavond en vannacht trekken deze buien verder richting het noordoosten, terwijl het vanuit het zuidwesten droog wordt. Minima rond 17 graden.' Ik heb er iig zin in!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Oh TO begint ;) ik trek een korte legging en luchting jurkje aan, tasje mee, slippers aan en klaar.



Overweeg het om geen vest mee te nemen... Of we zouden een locker moeten huren, overleg wel even als iedereen hier is voordat we gaan (belachelijk duur, kaartje was al duur, bus erheen ook en dan ook een locker maar goed)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ik ben ook van de partij! Ik heb er semi zin in.

Ben veeeel te laat gaan slapen, en mijn vriendin met wie ik meerij wil belachelijk vroeg en tot het einde.

Ik ben benieuwd of ik het vol hou.

Ik doe mijn spijkerbroek aan, en een zwart mouwloos singletjes. En twijfel tussen mijn slippers of oude gympen. De hele dag op slippers sjouwen is geen pretje denk ik.

Ik baal wel super van het weer inderdaad, hoop dat we er goed van af komen qua regen hagel en windstoten 😬



Have fun!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik ga ook, en heb er super veel zin in.

Maar ja wat ik aan moet? Daar twijfel ik ook over. Slippers in ieder geval omdat ik geen oude schoenen heb.
Alle reacties Link kopieren
Jullie ook veel plezier!



Geen idee wat ik met m'n haar moet doen ook, los is sowieso geen optie en wil ook geen knot maar kan niet bij mezelf invlechten :(
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik doe een schuine knot



http://www.girlscene.nl/c ... aar.jpg_thumb_600x799.jpg
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Cute Mali

Ik zat er aan te denken om 1 zijkant in te vlechten en dan een staart/vlecht ofzo... Ga wel ff rommelen haha.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Meiden, zou niet voor slippers gaan. Aan het einde van de middag staan vaak Dixie's blank en daar wil je toch niet in staan?

Sowieso slippers op een festival... In de drukte kunnen ze zo op je voeten staan. Au!
Alle reacties Link kopieren
Oh en veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend samen met een vriend van hem. Let je een beetje op hem?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen andere optie, op iets anders dan m'n birckenstocks kan ik niet de hele dag staan/lopen/dansen.



Op alle andere festivals waar ik ooit ben geweest heb ik nog nooit meegemaakt dat ik uitwerpselen heb moeten staan.. Dus ik waag de gok



Geit, ik zal m ff zoeken, wat heeft ie aan? Hou ik k in de gaten van achter m'n zonnebril hahah
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook! Sowieso neem ik wel een locker waar een jas en regenlaarzen in gaan (liever onnodig mee, dan dat daar denk, had ik nu maar.. haha).



Ik doe aan een oranje spijkerbroek, zwarte top en oranje sneakers. Haar gaat sowieso vast, want als het vochtig weer is, wil je mijn haar niet los zien haha.



Veel plezier allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Een van de keren dat ik er was stroomde het gewoon over.... Ieuw! Maar toen regende het ook heel de dag.



Maar zulk weer is het vandaag gelukkig niet!

Veelplezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 02 augustus 2014 @ 09:02:

Ik heb geen andere optie, op iets anders dan m'n birckenstocks kan ik niet de hele dag staan/lopen/dansen.



Op alle andere festivals waar ik ooit ben geweest heb ik nog nooit meegemaakt dat ik uitwerpselen heb moeten staan.. Dus ik waag de gok



Geit, ik zal m ff zoeken, wat heeft ie aan? Hou ik k in de gaten van achter m'n zonnebril hahahhttps://m.youtube.com/watch?v=4Kd3PsvA_EQ



Zie minuut 1.20

Kan niet missen.
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHAHAHA nee die kan ik inderdaad niet missen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dank boerderijgeit! Ik ben er klaar voor! Veel plezier allemaal!!

Geniet ervan 😃
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Bij elk meisje met birkenstocks denk ik aan jou Maaique!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Mali, ik heb een donker roze tuniek aan! Tot over m'n billen en en vlecht aan de zijkant (en zwarte birckenstocks haha), als je me ziet, zwaai even
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ga ook heen. Ik wist het qua kleding ook niet goed met dit weer, maar heb een zwarte broek, enkellaarsjes (want ook ik was er het jaar dat de dixies overliepen..brrrr!!) en zwat/wit topje aan. Mijn haar is geen issue, ik heb een pixiecut. Dus dat zit sowieso meestal wel oké-ig ik ga niet speciaal voor 1 artiest. Ik hobbel op Dance Valley altijd van podium naar podium en vermaak me overal prima.



Ik heb er zin in! Veel plezier meiden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je niet gezien maaique, het was zooo druk!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Gekkehuis he Mali! Hebben jullie het leuk gehad?

Tot het einde gebleven ook? Ik vond het einde echt gaaf met alle lampjes (zaklampen op mobiel) en het vuurwerk



Geit, ik zag meerdere mannen met dat masker :(
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Nee Maaique, ik zat er niet lekker in. En was er al om half 1. Heb me op laten pikken rond 10en. Heb jij er van genoten??
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven