Dat heb ik nou altijd!

22-07-2014 23:35 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil na een lekkere douche heerlijk mijn bed inkruipen.



Loop de slaapkamer in... Heeeelemaal vergeten dat het bed nog opgemaakt moet worden. Ohja, beddengoed hangt ook nog buiten... Heb ik nou altijd hè, dat ik dat vergeet en er pas hij het naar bed gaan achterkom! Zo'n irritant moment.



Wat leer jij nou nooit ns?
Ik vergeet altijd de vaatwasser aan te zetten 's avonds. Hij draait ongeveer om de dag en laat hem het liefst 's nachts draaien. Maar ik vergeet hem heel vaak. En dan kom ik daar 's ochtends achter als ik mijn brood voor op het werk moet klaarmaken zonder schoon bord en mes
Alle reacties Link kopieren
O vreselijk, dekbedovertrek nog aan de lijn als je naar bed wilt. Zou ik ook van balen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Grrr zo herkenbaar. Ik moet in de avond aaaaaltijd nog het vuilnis buiten zetten
Ik vergeet altijd dat als je een pan met olie op het vuur zet en die olie heel heet laat worden het als een gek gaat spetteren als je de groente er in doet. Altijd weer blaren.
Herkenbaar en irritant! Beddengoed, vuilnisbak aan de weg, bedenken dat ik de deur niet op slot gedaan heb als ik al in bed lig. Ik denk altijd dat alleen ik zo'n vergeetachtige lulhannes ben, maar gelukkig niet. No offense



Mijn vriend heeft de schurft aan bedden opmaken, dus dat heb ik al taak op me genomen. Laatst liep ik naar huis na flink wat wijntjes bij een collega toen ik me bedacht dat ik het bed nog moest opmaken, ondertussen vriend verwijtend dat hij dat ook best wel eens een keer kan doen. En yes, toen ik thuis kwam kon ik zo een heerlijk gespreid bedje induikelen. Goeie uitzondering zullen we maar zeggen!
Ik vergeet altijd mijn sleutels op een vaste plek te hangen, of op z'n minst ze klaar te leggen de avond voordat ik moet werken.



Zo irritant als ik in de ochtend weg moet en mijn sleutels weer eens kwijt ben.
Alle reacties Link kopieren
Administratie. Opeens zijn er weer een paar maanden voorbij/ is het alweer bijna april.

Gelukkig is mijn man daar erg goed in een hebben we het nu samen onder controle.
Alle reacties Link kopieren
Het dopje van de shampoo fles erop te doen met als gevolg dat hij de volgende dag half leeg is omdat hij omgevallen is, en ik blijf het gewoon elke keer vergeten ondanks ik het weet.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik niet de enige, gedeelde smart!



Dat van die vaatwasser is ook herkenbaar inderdaad.



Hier ook een man die de schurft heeft aan het bed opmaken dus dat komt voor mijn rekening. Ach hij lapt dan weer de ramen (dat weiger ik )



Ligt altijd wel heerlijk, zo'n fris gewassen bed!

Ga maar proberen te slapen want met baby van 6 weken mag ik vannacht nog in de benen.
Alle reacties Link kopieren
Sleutels, check. Administratie, check.



Goh misschien moet ik toch eens wat meer gestructureerd worden.
Alle reacties Link kopieren
Naar bed willen en dan nog die mand met natte was tegenkomen die ik al expres 'in de loop' had gezet om het niet te vergeten.

Sleutels inderdaad. Geen brood in mijn tas op mijn werk. Altijd en eeuwig mijn nagelknipper/bril/labello/pen kwijt.
quote:fairy1 schreef op woensdag 23 juli 2014 00:00 Naar bed willen en dan nog die mand met natte was tegenkomen die ik al expres 'in de loop' had gezet om het niet te vergeten.

Sleutels inderdaad. Geen brood in mijn tas op mijn werk. Altijd en eeuwig mijn nagelknipper/bril/labello/pen kwijt.



Ohhh dat brood, zo verdrietig ben ik dan. Mijn lekkere bammetjes in hun trommeltje op het aanrecht en ik met een knorrende maag!



Ik woon nu trouwens in Engeland en hier koopt zowat iedereen een sandwich oid tussen de middag. Iedereen vindt mij heel degelijk met mn trommeltje, maar ik laat me echt niet bekeren tot dat onzinnige gedoe. Tenzij je uiteraard je tas opendoet om erachter te komen dat je ze wel op het aanrecht gezet hebt, maar geen verdere actie ondernomen hebt..
Ook het beddengoed, vaatwasser niet aanzetten en daar pas achter komen als ik er een berg vuile vast in wil zetten. Of een hele stapel opgevouwen was op bed uitgestald op het moment dat ik wil gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Vlees uit de vriezer halen een dag van te voren. Meestal bedenk ik me dat op het moment dat ik uit mn werk thuis kom. Dan is het te laat om iets nog fatsoenlijk te laten ontdooien.
Yoshe ik ontdooi vlees in een tupperware bak met heet water. Werkt op kip iig heel goed.
Alle handdoeken op het droogrek hebben hangen.... gaan douchen en dan bedenken: "shit geen handdoek". En die hangen dan in de waskamer waar we nog steeds geen fatsoenlijke vitrage hebben dus zo'n kijk maar naar binnen kamer... wordt altijd een heel gedoe om dan nog een handdoek te krjjgen.



En uiteindelijk bedenk ik me daarna: "als ik ff een badjas aan had gedaan dan had ik ook niet op handen en knieën (om uit het zicht te blijven) door die kamer hoeven kruipen..."



Godzijdank woon ik samen waardoor dit me regelmatig bespaard blijft.. maar het blijft me af en toe gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
-Mascara eraf te halen pffff

-Lichten van de auto uit te doen

-Wc papier kopen

-
quote:kiwiwi schreef op 23 juli 2014 @ 02:19:

-Mascara eraf te halen pffff

-Lichten van de auto uit te doen

-Wc papier kopen

-Dank!
quote:lesbianwoman schreef op 22 juli 2014 @ 23:40:

Grrr zo herkenbaar. Ik moet in de avond aaaaaltijd nog het vuilnis buiten zetten



Oh dat gebeurt hier vaak 's ochtends ("Ze staan nu aan het einde van de straat!" "Oh, zijn we weer net op tijd!")



Was in de machine laten zitten.



Boodschappen halen voor een lekker recept en dan net het cruciale ingrediënt vergeten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 22 juli 2014 @ 23:49:

Ik vergeet altijd mijn sleutels op een vaste plek te hangen, of op z'n minst ze klaar te leggen de avond voordat ik moet werken.



Zo irritant als ik in de ochtend weg moet en mijn sleutels weer eens kwijt ben.





Dit en ik heb dit van mijn vader. Die liep met regelmaat door het hele huis op zichzelf te foeteren: JEZUS christus, wat ben ik toch een ONGELOOFLIJKE eikel. WAAAR zijn die sleutels?! DENK NA idioot! Hahaha ik moet nog lachen als ik eraan denk.



Net als hij ben ik ook áltijd m'n bril kwijt als ie op m'n kop staat. (Gek genoeg heb ik dat bou nooit met zonnebrillen.)



Verder is wasmachine, administratie en vaatwasser herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Wc papier ( meestal koop ik die enorme aanbieding pakken 48 rollen van Page ) maar ook die gaan een keer op.

De handdoeken terwijl ik al in de douche sta en inderdaad al tijgerend de slaapkamer in moet.Verder ben ik als ik de vorige posts lees best wel georganiseerd.



Heb alles wel op een vaste plek , was hang ik meteen op is het klaar vouw en leg ik het weg ( moet wel heb geen droger wel veel ruimte het op te hangen maar niet genoeg voor 2 machines ) .

Als ik mijn bed verschoon leg ik er gelijk schone lakens op ( heb 3 setjes )

Afwas werk ik met een van de kinderen dagelijks weg ( geen vaatwasser )

Administratie hou ik bij veel gaat automatisch maar los daarvan check ik regelmatig of alles nog loopt zoals het moet.

Net als jaarlijks zorgverzekering / energie leverancier tussendoor de verbruiksmanager checken.

Ik heb een voorraad toilet artikelen welke ik bij hou .

Evenals een voorraad houdbare etenswaren , en de vriezer koelkast is altijd gevuld ( behalve als ik van plan ben deze te gaan schoonmaken )



Bleh ik ben een vreselijk huishoudelijk georganiseerde trut het enige wat ik vergeet sinds ik gescheiden ben is de kliko ondanks de app die ik daarvoor speciaal gedownload heb.

Maar dochterlief gaat al vroeg naar school en zet dan snel de kliko aan de weg.
Een app voor de kliko!!! Ik ga meteen zoeken!



Simpeler: ik heb een alarm gezet in mijn telefoon.
quote:yoshe schreef op 23 juli 2014 @ 00:59:

Vlees uit de vriezer halen een dag van te voren. Meestal bedenk ik me dat op het moment dat ik uit mn werk thuis kom. Dan is het te laat om iets nog fatsoenlijk te laten ontdooien.Jaaaaa! Heel herkenbaar! Meestal krijgt dochter dan brood en wij halen wat bij de mac
quote:PlofKipje84 schreef op 23 juli 2014 @ 01:37:

Alle handdoeken op het droogrek hebben hangen.... gaan douchen en dan bedenken: "shit geen handdoek". En die hangen dan in de waskamer waar we nog steeds geen fatsoenlijke vitrage hebben dus zo'n kijk maar naar binnen kamer... wordt altijd een heel gedoe om dan nog een handdoek te krjjgen.



En uiteindelijk bedenk ik me daarna: "als ik ff een badjas aan had gedaan dan had ik ook niet op handen en knieën (om uit het zicht te blijven) door die kamer hoeven kruipen..."



Godzijdank woon ik samen waardoor dit me regelmatig bespaard blijft.. maar het blijft me af en toe gebeuren.doe je daar serieus zo moeilijk voor? hoe groot is de kans dat er net op dat moment iemand bij je naar binnen kijkt? En dan nog, die 3 seconden dat ze iets kunnen zien. Ik loop rustig in alleen een onderbroek naar de keuken waar het gordijn open is. En in de gang waar zo iedereen door de deur kan kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven