De laatste nacht samen.

20-10-2014 02:29 817 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank met Brutus, mijn trouwe viervoeter. Het is op, voorbij na zestieneneenhalf jaar. Hij eet al een week amper en sinds gisteren drinkt ie bijna niet meer. Morgen komt de dierenarts voor de laatste keer. Ik kan hem niet alleen laten, ik wil zo lang mogelijk zijn warme lijf voelen. Hij slaapt nu rustig en droomt af en toe. Ik hoop dat ie droomt dat ie aan het rennen is.



Zijn kist is klaar, een mooie witte kist met hartjes en botjes. We hebben een mooi plekje voor hem uitgekozen. Maar ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van mijn maatje. Stilletjes hoop ik dat ie in zijn slaap mag gaan. Wat ga ik hem missen, wat ga ik hem missen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
sterkte.
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Alle reacties Link kopieren
Ach, is de tijd nu toch gekomen. Sterkte Mrs, met je ouwe trouwe viervoeter.
Alle reacties Link kopieren
Aaah wat triest. Heel veel sterkte. Lekker blijven kroelen met hem vannacht en maak nog een paar mooie foto's.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte hoor!



Heel akelig zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte hoor!



Heel akelig zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig.

Heel veel sterkte
Ach gossie, een dikke knuffel voor jullie allebei . Zo terecht dat je de nacht met hem door brengt. Heel veel sterkte morgen!
Sterkte! Mooi dat je je maatje begeleidt naar het laatste stukje
Alle reacties Link kopieren
Hij doet alleen korte hazenslaapjes en is af en toe heel onrustig. Net heeft ie weer even rond gelopen en nu ligt ie weer oo schoot. Kat heeft mijn dekbed ingepikt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar goed, hij weet dat jij er bij bent, waarschijnlijk voelt ie ook goed aan dat ie niet lang meer heeft, gewoon omdat het op is.
En de kat..tja..katten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het zijn laatste wens nog even lekker buiten te lopen....

Alhoewel, denk dat dat te ver van het gebruikelijke leven afstaat en hij misschien nog onrustiger wordt.

Hoe laat komt de dierenarts?
Alle reacties Link kopieren
Hij is net even buiten geweest en nu ligt ie op zijn kussen met een dekentje over hem heen. Ik ga ook even proberen een hazenslaapje te doen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 oktober 2014 @ 03:23:

Hij is net even buiten geweest en nu ligt ie op zijn kussen met een dekentje over hem heen. Ik ga ook even proberen een hazenslaapje te doen.Trustuh samen, En sterkte morgen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Het wordt een hele trieste dag.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik ben nog wakker nu en ik lees je berichtje, en ik wilde daar toch even op reageren. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen nu, morgen en de aankomende tijd.
Sterkte MRS
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte morgen . Wat goed dat je op deze manier je hond begeleidt op zijn laatste reis. Is echt een lid van het gezin he.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tranen in mijn ogen als ik dit lees en zie mezelf terug van 2 jaar geleden. Je geeft hem je liefde tot het allerlaatste moment, heel mooi.



Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Tranen, dikke knuf.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat verdrietig... Het klinkt alsof hij een prachtig leven bij je heeft gehad.. Heel heel veel sterkte morgen.
Hè wat naar! Wat zal je hem gaan missen na zo'n lange tijd.

Ik heb je vaak zo lief zien schrijven over je hond. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig, maar wat heeft hij een prachtige leeftijd bereikt zeg! Verwen hem nog maar even flink, kroel nog maar even fijn met hem. Ik weet hoe zeer dat doet, dat afscheid nemen. Een dikke knuffel en veel sterkte vandaag en de aankomende tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven