Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:07.
Dit onderwerp heeft 1398 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2010 20:36.
- Voor een drankje & hapje en zand erover.
De stamgasten zijn de Havettes, stronker den effer:
Koekkie v/d Suikerbol: De speurneus van het gezelschap. Ook wel bekend als inspekkor Koekkie. Maar heeft zij teveel van haar suikerbol gesnoept?
Margje van der Velden: Valt op door haar attentie en zorgzaamheid. Maar ze valt niet alleen op, ze valt ook regelmatig om. Heeft een enorme fascinatie voor vragtwagens en alles wat daar weer van afvalt.
Wendela Landzaad: Onze expert op het gebied van spesjale diejeten. Zeer verstandig, staat stevig met haar beide voeten op de grond. Alleen voor haar Julio loopt ze met haar hoofd in de wolken.
Annelies Koevanger: De enige echte boerette-havette. Nordik kantklos wokken is haar lust en haar leven en voor een nachtje kowa dansen gaat ze graag met haar voetjes van de vloer.
Wallie v/d Rimpel: Een mysterieuze dame. De combinatie van beauty en brains maakt haar onweerstaanbaar. Ze is klein van stuk, maar heeft een groot en warm hart.
Jetje Willemsen: Onze vertegenwoordigster uit de overzeese gebiedsdelen. Neemt thans de taak op zich om een ongesgoren vrugt te dragen en ons straks wederom havetante te maken.
Hariėtte von Darm: Haar hilarische humor bezorgt ons pijn in de buik van het lachen. Waarschuwing: Laat haar niet alleen met je cavia. Tenzij je behoefte hebt aan een pjubik wik.
Toos Tottemettier: Ook wel bekend als FoToos, haar plaatjes zijn een lust voor het oog. Ze is open & direct, nieuwsgierig & gepassioneerd, Lief & begripvol. En wacht op van alles en nog wat.
Sabine Kruishaar onze poetische dromer met vredelievende inslag. Zou ook in de kunstenaarswijken van Parijs kunnen wonen maar versiert de strandbar met prachtige woorden.
- Hee Marg, laat die gebronsde ober es effe met rust. Ik wil ook een kok teel
- Das dan meer een cock teel, Sebien!
- Hee mevroutje Kruishaar! Onse huispoweet!
Ik kom strakkies nog wel efe langs, maar de erfaring leert dat julie dan al weer op een oortje leggen... - Dit is nou tiepies een toppik waar ik nix fan begreip.....
Als je geen zin meer hebt, kan je er ook geen punt achter zetten. - Jei ben zeekurs een laat bloejer Jet?
- dag liefe daames
wiluh jullei ook een hapje barmanje moet eerst vallen om weer op te leren staan - ow een man is onz midduh, dan moete we ook foor de frouwelijke sjippendales sorgenje moet eerst vallen om weer op te leren staan
- Xan, maar je beheers hut wel! Shampoo!!!
Marg, falle dur teeg en woorich ook al barmanne van de vragtwaage? - hallo ladies, ik sguif ook maar effen aan. Ik hept gehoort dad er een feessie is. Doet mei die ober maar for ut die etenadem in, adem uit, glimlach
- Ook chek; ik kan ie meer kwoote nie. Valdt de fiefaa-saait flouw.
- jaaa alles is op de fragtwaggel te finde hoor, jullei roepuh en ick raap het fan de grontje moet eerst vallen om weer op te leren staan
- Ik val de heule tijt van t vorm af. Maar nu ben ik in vuur vozz en nu gaat tie hopeluk wel.
- Hebbie al beebiekaafs Marg? En is menhir Kaaf nu een gehollepe kaaf? Meddun trouwma?
- Ja joehoe, fuur foz werruk wel
Hebbe we inene een manspursoon in onz midde? Hep jij ook de Havo gedaan Xandur? En hep je ook een alie jas? - hier falt se fiefaa-saait ook flouw
leutig hoor, komme se sjippendaals fanafont ook?
of hebbe we un sjippendeel die ut havettes ok kent?adem in, adem uit, glimlach - geen mini pubjik wiks maar wel un uit de tulpen gewassen mama pubjik wik
menhir kaaf is geholpe foor maar liefs 122 (honderttweehondert) euries (hei heef folgens mei op een silveren hantdoek gelege ofso)je moet eerst vallen om weer op te leren staan - Koekkie, doen jei nauw een oneerbaarderich foorstel aan Xandur?
- Marg, ik hep ooit (in hut jaar 0 ofso) een hamstur laate hellupe, toen was hut al 35 (70) munte. En die ballutjes benne maar heel klijn, dus ik wil nie weete waddut me gaat koste as ik ooit uitgefokt raak med menhir Harrie.
- Das bes wel veul gelt foor zulleke klijne test tiekuls
, Marg.
Hihi wat gijneg, met fuur foz doetie aan spellingscontrole, maar hij kent egt geen havets, duhu

Ick is dur ook weer! Enne, beessies late hellupe finnik alteit sielig. In Aafriekaa segge se: "laat reg maak" en da finnik veul lieferder.O ja? Doe eens voor dan!- as inspekkor bent ik naturlik errug niewgierig naar sein plotse furscheining hier. So sonder aliejas in se strand bar doed mei vermoedde dad hei is gekome om hier sein kunste te late sienadem in, adem uit, glimlach
- Joe tsjiekie kurrel Koekie!
- * itsme26 wagt op de kunste
als er mini pubjik wiks sein motten jullei wel kome keike hoor
ik mot ook nog de opgeraapte spulle bei har foor der deur gooieje moet eerst vallen om weer op te leren staan - Heee daar hebbe we toossie oock.

Inspekker Koekkie aait wir de zeiker op ze kop.