Een korte zaterdagmorgen

30-08-2014 10:21 115 berichten
Hallo ladies,



Daar ben ik weer even.

Ben net wakker. Ik heb deze zomer geleerd om uit te slapen, wat een zaligheid is dat, ik was dat vroege vogel gedoe helemaal zat.



Wat ik vandaag ga doen, daar heb ik nog geen flauw idee van. Het weer nodigt met uit om in de plassen te stampen, maar ik heb geen kind bij de hand dat als excuus kan dienen.

Wel moeten er een paar boodschappen gedaan, maar dat duurt geen middag. Dan misschien toch maar eens op jacht naar een hele grote bloempot, voor de nieuwe Ficus Benjamina, want die staat nu met de voetjes in een teiltje en dat is ook niet echt gezellig.

Maar goed......



Wat ondernemen jullie allemaal vandaag? Zijn er nog spannende plannen? Het is heerlijk takkeweer om er met honden op uit te gaan. Zwembadbezoek is ook een goeie, en dan erna naar huis en lekkere soep. In ieder geval,vertel hier je woeste plannen of over je kopje thee met oma. Alles is welkom!
Hoi Cateautje, jammer dat het bij jou regent. Je mag hier wel een kind lenen om in de plassen te stampen. Ik heb de jongste in de aanbieding. Die heeft geen plannen voor vandaag. Is wel al elf, dus misschien geen zin meer in stampen.



Verder drukke dag voor de boeg. Eerst komt eindelijk de nieuwe koelkast! Dochter moet een paar uur werken. Zoon heeft activiteiten van de sportvereniging. Muziekvereniging van ouders geeft een feestelijk concert. Mijn vader zit in het bestuur en die heeft Sandtman gevraagd voor de foto's en de Sandtkinderen voor wat kleine taakjes. Ik wil even gaan luisteren, en wil nog op verjaardag bij klein nichtje. Veel activiteiten overlappen elkaar dus gisteren al een soort draaiboek gemaakt van hoe het moet vandaag. Wie wanneer de badkamer kan gebruiken



Alle huishoudelijke dingen gisteren maar alvast afgerond! Ik kijk erg uit naar morgen, dan gaat Sandtman met de kinderen en aanhang naar een pretpark. Ik ga niet mee, want niet genoeg vrijkaartjes en ik durf toch nergens in. Dus ze hebben morgen geen tassensjouwer! Nichtje van 12 komt nog wel iets knutselen bij mij en verder heb ik dan de dag aan mezelf. Ik sluit weer aan bij het etentje!
AAAAAAAHHH je bent er wel!!!!!! Had al een bijna-deprie topic gemaakt.(en ik zat al te denken dat je misschien nog sliep, was weer te ongeduldig...)



Ik heb niet zo'n goede dag, had met een vriendin afgesproken om een stukje te gaan rijden. (ze heeft haar rijbewijs nog niet zo lang)

Appt ze me gisteravond dat ze wel een andere keer met mij gaat maar dat ze vandaag met haar ex gaat rijden.

En dat vind ik vrij lullig, heb ik haar op een rustige manier ook al gemeld.



Ik lig dus nog in bed te bedenken wat ik ga doen vandaag.



Verder heb ik overigens donderdag een grote stap gezet in mijn Cateautjes-therapie!

Ik had met die vriendin in de stad wat gegeten, zij ging al naar huis.

Ik was op weg naar de bus maar liep nog even langs mijn stamkroeg om te kijken hoe het daar was.

Ik keek even en wilde weer weglopen, maar aangezien ik daar bijna woon ken ik de barmensen inmiddels wel een beetje.

Die barjongen stond toevallig voor de deur en trok me nog net niet naar binnen .

Ik heb er niet de hele avond gezeten want werd ook beetje moe, maar toch wel langer dan een uur, in mijn eentje en het was eigenlijk best gezellig.

En het gekke: ik vond het geen moment eng, raar he! (want het leek me namelijk wel heel eng...)

Ik vond het best een stoere actie van mezelf en moest trouwens aan jou denken.

Fijn dat je er weer bent!
De mannen van de koelkast rijden nu voor! Tot later!
Goedemorgen! Ik vind dit weer heerlijk.... Helaas ben ik al twee maanden ziek, en voel ik mij niet fit genoeg om naar Amsterdam te gaan. Op zaterdagochtend is er een biologische boekenmarkt. Erg leuk.



Woensdag afspraak op de spoed poli en hopelijk wordt dan duidelijk wat er aan de hand is.
quote:sandt2.0 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:26:

Hoi Cateautje, jammer dat het bij jou regent. Je mag hier wel een kind lenen om in de plassen te stampen. Ik heb de jongste in de aanbieding. Die heeft geen plannen voor vandaag. Is wel al elf, dus misschien geen zin meer in stampen.



Verder drukke dag voor de boeg. Eerst komt eindelijk de nieuwe koelkast! Dochter moet een paar uur werken. Zoon heeft activiteiten van de sportvereniging. Muziekvereniging van ouders geeft een feestelijk concert. Mijn vader zit in het bestuur en die heeft Sandtman gevraagd voor de foto's en de Sandtkinderen voor wat kleine taakjes. Ik wil even gaan luisteren, en wil nog op verjaardag bij klein nichtje. Veel activiteiten overlappen elkaar dus gisteren al een soort draaiboek gemaakt van hoe het moet vandaag. Wie wanneer de badkamer kan gebruiken



Alle huishoudelijke dingen gisteren maar alvast afgerond! Ik kijk erg uit naar morgen, dan gaat Sandtman met de kinderen en aanhang naar een pretpark. Ik ga niet mee, want niet genoeg vrijkaartjes en ik durf toch nergens in. Dus ze hebben morgen geen tassensjouwer! Nichtje van 12 komt nog wel iets knutselen bij mij en verder heb ik dan de dag aan mezelf. Ik sluit weer aan bij het etentje!

Ben je weer bezig? Ik hoop echt van harte dat je bij de muziek lekker onderuit zakt en alles aan anderen overlaat.

Wat fijn, een nieuwe koelkast, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Wat is het er voor eentje geworden?
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!!!



ben zelf op vakantie geweest, dus het zaterdagmorgentopic even gemist. Wel net zo leuk als altijd!



vandaag ga ik mozaieksteentjes halen voor een ontzettende lelijke muur in mijn huis. Eens kijken of daar iets van te maken valt. Daarnaast ook boodschappen halen en nieuwe recepten uit proberen.



Verder nog geen idee!



iedereen een fijne dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje en iedereen.



Vandaag even wat klussen afronden want het werk op de uni begint weer. En met jongste zoon naar de winkel want zijn telefoon doet gek, en dan kan hij mij gelijk helpen met de zware boodschappen.

Verder is het inderdaad snertweer: soep, warme chocomel, dekentje en boek op de bank...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Mijn kinderen zijn jarig. 14 alweer. Zoon blij gemaakt met voetbalschoenen en een nieuw tenue, dochter met een cowboys bag
quote:marilyn82 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:26:

AAAAAAAHHH je bent er wel!!!!!! Had al een bijna-deprie topic gemaakt.(en ik zat al te denken dat je misschien nog sliep, was weer te ongeduldig...)



Ik heb niet zo'n goede dag, had met een vriendin afgesproken om een stukje te gaan rijden. (ze heeft haar rijbewijs nog niet zo lang)

Appt ze me gisteravond dat ze wel een andere keer met mij gaat maar dat ze vandaag met haar ex gaat rijden.

En dat vind ik vrij lullig, heb ik haar op een rustige manier ook al gemeld.



Ik lig dus nog in bed te bedenken wat ik ga doen vandaag.



Verder heb ik overigens donderdag een grote stap gezet in mijn Cateautjes-therapie!

Ik had met die vriendin in de stad wat gegeten, zij ging al naar huis.

Ik was op weg naar de bus maar liep nog even langs mijn stamkroeg om te kijken hoe het daar was.

Ik keek even en wilde weer weglopen, maar aangezien ik daar bijna woon ken ik de barmensen inmiddels wel een beetje.

Die barjongen stond toevallig voor de deur en trok me nog net niet naar binnen .

Ik heb er niet de hele avond gezeten want werd ook beetje moe, maar toch wel langer dan een uur, in mijn eentje en het was eigenlijk best gezellig.

En het gekke: ik vond het geen moment eng, raar he! (want het leek me namelijk wel heel eng...)

Ik vond het best een stoere actie van mezelf en moest trouwens aan jou denken.

Fijn dat je er weer bent!

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Zo zie je maar weer.



Regent het bij jou ook zo heftig?
quote:viavia2013 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:29:

Goedemorgen! Ik vind dit weer heerlijk.... Helaas ben ik al twee maanden ziek, en voel ik mij niet fit genoeg om naar Amsterdam te gaan. Op zaterdagochtend is er een biologische boekenmarkt. Erg leuk.



Woensdag afspraak op de spoed poli en hopelijk wordt dan duidelijk wat er aan de hand is.



Ach jee, sterkte.

Een biologische BOEKENmarkt ?

Wat is het verschil met gewone en bio boeken dan...?

(aaahh, Cateau staat ook op scherp, mosterd dus)



Nee niet heel heftig maar het regent wel.

Als wij trouwens beiden niet weten wat te doen, in Utrecht samen dan maar een taartje eten ?
quote:viavia2013 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:29:

Goedemorgen! Ik vind dit weer heerlijk.... Helaas ben ik al twee maanden ziek, en voel ik mij niet fit genoeg om naar Amsterdam te gaan. Op zaterdagochtend is er een biologische boekenmarkt. Erg leuk.



Woensdag afspraak op de spoed poli en hopelijk wordt dan duidelijk wat er aan de hand is.

Beterschap Viavia.

Een biologische boekenmarkt? Okay! Is vast leuk, al kan ik me weinig voorstellen bij wat er nou precies verkocht wordt, tenzij het gaat over boeken zoals "Honderd manieren om hummus te maken"



Dit verdient uitleg.
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2014 @ 10:39:

[...]



Beterschap Viavia.

Een biologische boekenmarkt? Okay! Is vast leuk, al kan ik me weinig voorstellen bij wat er nou precies verkocht wordt, tenzij het gaat over boeken zoals "Honderd manieren om hummus te maken"



Dit verdient uitleg. Oeps, het is een boeren markt....
Alle reacties Link kopieren
Morning cateau!

Vandaag rustig dagje; ga met dochter haar eerste deodorant kopen, ze zeurt er al dagen om, is 9 maar vindt zelf dat ze enorm stinkt, absoluut niet het geval haha maar meer meiden in haar klas hebben er een dus zij wil ook..verder ga ik lekker bakken vandaag, heel lang niet meer gedaan. Ga Griekse griesmeeltaart maken, in sap (zon natte, mier zoete cake, lekker sticky ook) en verder geen plannen!
quote:miszlady schreef op 30 augustus 2014 @ 10:32:

goedemorgen!!!



ben zelf op vakantie geweest, dus het zaterdagmorgentopic even gemist. Wel net zo leuk als altijd!



vandaag ga ik mozaieksteentjes halen voor een ontzettende lelijke muur in mijn huis. Eens kijken of daar iets van te maken valt. Daarnaast ook boodschappen halen en nieuwe recepten uit proberen.



Verder nog geen idee!



iedereen een fijne dag gewenst!

Het topic was er ook een tijdje niet.



Mozaïeksteentje lijkt me heel leuk. Heb je een bepaalde kleur of kleurenstelling in gedachte? Wordt het een lambrisering of doe je de hele muur. Ik ben wel benieuwd en kijk volgende keer uit naar plaatjes.
ok dan snap ik het weer wat beter, hihihihi....

(vooral grappig dat Cateau en ik tegelijk commentaar geven...)
Goedemorgen, wij hebben net lekker ontbeten, gaan zo de kindjes naar de oppas brengen en dan op naar Nijmegen voor We love the 90's outdoor in het goffertpark. Ik hoop wel dat het zo wat beter weer wordt, zijn 25000 kaarten verkocht voor vanmiddag en het is allemaal buiten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar Maastricht en maandag naar Aachen (vanuit Maastricht). In Aachen ga ik wat babyspulletjes kopen (verzorging; is daar goedkoper). Vandaag ga ik een 'uitzetlijst' maken. Voor de rest blijf ik lekker binnen. Beetje opruimen en schoonmaken.
quote:soetkees schreef op 30 augustus 2014 @ 10:32:

Goedemorgen Cateautje en iedereen.



Vandaag even wat klussen afronden want het werk op de uni begint weer. En met jongste zoon naar de winkel want zijn telefoon doet gek, en dan kan hij mij gelijk helpen met de zware boodschappen.

Verder is het inderdaad snertweer: soep, warme chocomel, dekentje en boek op de bank...

Handig hè, van die grote sterke zonen?

Ja, de vakantie is weer bijna voorbij, nog een dagje. Ik vind het wel wat, het heeft lang genoeg geduurd.

Dat dekentje op de bank begrijp ik dan weer niet zo, het is 21 graden binnen!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:34:

Mijn kinderen zijn jarig. 14 alweer. Zoon blij gemaakt met voetbalschoenen en een nieuw tenue, dochter met een cowboys bah

Hartelijk gefeliciteerd Meesje. Wat leuk, een tweeling.



Oh, hij is mooi en groot! Nu alles er in doen!
het is idd niet weer om van alles te ondernemen.

Verklaart mijn verveel bui...

Meeehhh...
quote:fineline schreef op 30 augustus 2014 @ 10:41:

Morning cateau!

Vandaag rustig dagje; ga met dochter haar eerste deodorant kopen, ze zeurt er al dagen om, is 9 maar vindt zelf dat ze enorm stinkt, absoluut niet het geval haha maar meer meiden in haar klas hebben er een dus zij wil ook..verder ga ik lekker bakken vandaag, heel lang niet meer gedaan. Ga Griekse griesmeeltaart maken, in sap (zon natte, mier zoete cake, lekker sticky ook) en verder geen plannen!

Oh, wat heerlijk, beautyboodschappen doen met zo'n vrouw van de wereld. Ik smelt ter plekke!



Ik kom al drie kilo aan als ik aan je taart denk, maar alles met griesmeel is natuurlijk heel erg lekker.



Heel veel plezier gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Mozaïek wat ontzettend creatief ! Hier regent het ook verschrikkelijk bij gebrek aan financiën wilden ik vandaag met zoon (2) ook iets creatiefs maken voor Oma die morgen jarig is. Voor nu een hoop krijt op de muren en weinig op

Papier...



Mozaïek misschien ook wel leuk maar hoe ging dat ook alweer ...in mijn gedachten was het een hoop werk.
quote:_blabla_ schreef op 30 augustus 2014 @ 10:42:

Goedemorgen, wij hebben net lekker ontbeten, gaan zo de kindjes naar de oppas brengen en dan op naar Nijmegen voor We love the 90's outdoor in het goffertpark. Ik hoop wel dat het zo wat beter weer wordt, zijn 25000 kaarten verkocht voor vanmiddag en het is allemaal buiten

Nou, het zou in het zuiden als eerste weer droog worden, dus ik duim voor je dat dat ook het geval zal zijn.

Ik wens je heel veel plezier met je trip down to memorylane.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven