Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:08.
Dit onderwerp heeft 1279 reacties, en bestaat uit 52 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 52.
De laatste reactie is geplaatst op 23-07-2011 15:21.
- De Enschede-meet
Aanwezig waren:
- CharlotteAnnaSophie;
- Chatterly;
- Damaris;
- Hans66;
- Ikbenikenbenertrotsop;
- Kalliope;
- Mirlo;
- Rouke;
- Sharry;
- Thee;
- Whiskers_.
Datum: 19 februari.
Tijd: 16:00 uur.hans66 wijzigde dit bericht op 20-02-2011 00:23 met 221%Ik ben Ikbenik niet.
- Doe mij ook maar op die lijst. Wel onder voorbehoud (wegens medische klachten).
Ik ben heel benieuwd naar je plannen. - @Hans, Bazoekajoo heeft een ban , ze is een eerder permagebande forumster
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen.... - moet ik nu dat sinterklaaspak aan?
- Hans, je had al een topic toch? Je bent nu, wat mij betreft, een beetje aan het doorslaan wat betreft de aandacht vestigen op welke meet dan ook.Ik hoop dat de beste wint!
Dat was gesloten. Zowel Dushi als Hans mochten van een van de engeltjes een nieuw topic openen. Volgens mij doet hij niets meer en minder dan dat.quote:floor72 schreef op 12 augustus 2010 @ 22:46:
Hans, je had al een topic toch? Je bent nu, wat mij betreft, een beetje aan het doorslaan wat betreft de aandacht vestigen op welke meet dan ook.
Even bijlezen Floor! Alles is vandaag na al het gedoe gesloten om achter schermen uitgeplozen te worden door de Angels. Het topic was er dus niet meer.quote:floor72 schreef op 12 augustus 2010 @ 22:46:
Hans, je had al een topic toch? Je bent nu, wat mij betreft, een beetje aan het doorslaan wat betreft de aandacht vestigen op welke meet dan ook.Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Ok, dat heb ik gemist. Ik ben alleen het gezeur over DE meet een beetje zat!quote:Christiane04 schreef op 12 augustus 2010 @ 22:47:
[...]
Dat was gesloten. Zowel Dushi als Hans mochten van een van de engeltjes een nieuw topic openen. Volgens mij doet hij niets meer en minder dan dat.Ik hoop dat de beste wint!- Sorry!Ik hoop dat de beste wint!
- Kan het niet een stukje dichterbij? Jeetje, Enschede, da's euh......eens kijken op routenet.Huge ego, sorry
- 173 km
Huge ego, sorry
Groningen -Utrecht is 185, nog verder.quote:Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.- Starretje, ik kan het je van harte aanraden.
Jaaren geleden heb ik 2x gemeet met een groep vrouwen van viva ( Oa Yasmijn en Xaloy ) en daarvoor moest ik naar enschede en almelo
En het is me beide keren, ondanks het pokke eind reizen heel goed bevallen 
En als het in februari uitkomt voor mij, maak ik er een dag -avond- voor vrij. Eventueel probeer ik ergens te chrashen om te slapen, ik zie wel.
( En nu allemaal even mee duimen met mij, dat thuis blijft zoals het is geworden het afgelopen jaar, en ik gewoon weg kan !
)Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dan heb je vanmiddag wat gemist. En zijn nogal wat dingen geweest die het op scherp hebben gezet....quote:floor72 schreef op 12 augustus 2010 @ 22:48:
[...]
Ok, dat heb ik gemist. Ik ben alleen het gezeur over DE meet een beetje zat!Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!- tis 190 km voor mij btw
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen.... - Ben ik even blij dat ik niet in Groningen woon
Huge ego, sorry - Ik duim voor je Boro
Huge ego, sorry
Snap ik. Ikzelf trouwens ook. Ik zal de begintekst desnoods aanpassen, wat misschien een aanleiding gaf tot jouw eerste reactie.quote:floor72 schreef op 12 augustus 2010 @ 22:48:
Ok, dat heb ik gemist. Ik ben alleen het gezeur over DE meet een beetje zat!Ik ben Ikbenik niet.
Ik ook en dat heeft niks met welke meet dan ook te makenquote:
Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.- Ik heb nog geen idee wat de precieze datum wordt, maar dit lijstje forummers ziet er leuk uit, dus zet mij er ook maar vast op!Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
- Ik heb nog geen idee wat de precieze datum wordt, maar dit lijstje forummers ziet er leuk uit, dus zet mij er ook maar vast op!Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
- Ehm... 1x erop is genoeg
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Voor mij gold dat ook voor Valkenswaard, Amsterdam en Den Haag. En in mindere mate voor Utrecht en Nijverdal omdat dat voor mij dichterbij is.quote:borodini schreef op 12 augustus 2010 @ 22:56:
Starretje, ik kan het je van harte aanraden.
Jaaren geleden heb ik 2x gemeet met een groep vrouwen van viva ( Oa Yasmijn en Xaloy ) en daarvoor moest ik naar enschede en almelo
En het is me beide keren, ondanks het pokke eind reizen heel goed bevallen 
En als het in februari uitkomt voor mij, maak ik er een dag -avond- voor vrij. Eventueel probeer ik ergens te chrashen om te slapen, ik zie wel.Ik ben Ikbenik niet.- Hans, ik probeerde je in het Heksenketel-topic nog een goede suggestie te doen. Weet niet of je hem gelezen hebt, maar misschien heb je er wat aan.
Laat iedereen welkom zijn op de meet die jij (jullie) organiseert. Daardoor laat je zien dat je boven de situatie staat en de wijste bent. Daarbij: ze zullen toch niet komen.
Okay. De lijst is niet zo lang, dus misschien kom ik meer in de gelegenheid om met jou te kletsen.quote:Vinyl schreef op 12 augustus 2010 @ 23:00:
Ik heb nog geen idee wat de precieze datum wordt, maar dit lijstje forummers ziet er leuk uit, dus zet mij er ook maar vast op!
Ik ben Ikbenik niet.