Geld & Recht alle pijlers

Entree Meettijd

25-10-2014 01:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ikben pas nieuw op viva dus als ik iets verkeerd doe mijn excuses alvast.



Ik wilde jullie iets vragen.

het gaat om de woningen van Entree, ik ben zelf een starter, mijn registratiedatum is 2002, dus mijn meettijd is ruim 12 jaar.

Als ik reageer op woningen, flats maisonettes in nijmegen, eindig ik meestal rond de 8e.



Maar mijn vraag is eigenlijk, als ik naar de woningen kijk waar ik op had gereageerd ben ik bijvoorbered de 5e geworden, soms 20e terwijl de woning is aangeboden aan iemand met een meettijd van 2004.

mijn meettijd is dan 2 jaar meer maar ik eindig toch onder diegene.



Hebben jullie enig idee hoe dit zou kunnen?



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
geen idee Jeroen. Maar is het je eigen naam? Dan beter even aanpassen..
Alle reacties Link kopieren
Ja waarom
info@entree.nl?
Alle reacties Link kopieren
Wat raar
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je daar niet voor? Ik vind het vreemd dat je dit hier vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn er nog andere zaken waar je bonus punten voor krijg die meetellen. bv kinderen, een ander huis die men achter laat. werk etc. Zou gewoon even bellen waarschijnlijk zit er wel een logische verklaring achter.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hierover al gebeld?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 oktober 2014 @ 01:15:

info@entree.nl?ja je zou denken dat dat handig is het Meds, even bij Entree zelf vragen hoe het zit. Maar die zijn nu niet bereikbaar, dus beter je vraag stellen op een forum en dan maar hopen dat Entree of 1 van de medewerkers hier meeleest
Mensen met kernbinding krijgen voorrang, heb ik onlangs geleerd van 'n collega die zoekende is in de huursector.
Dit is niet zo bij Entree. Het gaat puur om meettijd en natuurlijk om hoeveel je verdient.

De enigen die voorrang krijgen zijn mensen met urgentie. En die mogen wel direct de leukste woningen op de meest gewilde plekken kiezen, zij hebben wel kernbinding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven