Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen mi moneda

16-09-2014 09:39 4 berichten
Eind okt ben ik jarig en zag van het weekend bij juwelier de hangers en munten van mi moneda. Vind ze zooooo mooi. Maar nu vertelde verkoopster dat ik dan het best de zilveren kan nemen want goud en rosé die verkleuren best snel. Ook rade ze me aan om niet de originele balletjes ketting erbij te kopen maar een sterkere en ook goedkopere gourmet schakel ketting.

Alleen vind ik die ketting wel heel simpel en saai en zag op internet ook de jasseron kettingen. Wel wat mooier.

Nu dacht ik om dat allemaal van mijn verjaardagsgeld te kopen.



Wat zijn jullie ervaringen ermee?

En als het zilver dof word kan dat toch wel weer gewoon opgepoetst worden?

Bij elkaar toch hoop geld dus wil wel een verstandige beslissing maken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn moeder ooit zo'n ketting en hanger cadeau gegeven. De zilveren. En hij blijft mooi.
Alle reacties Link kopieren
Rose is wat besmettelijker. Eventuele bruine vlekken die ontstaan kan de juwelier wel verwijderen.

Ik zou de ketting kiezen die je mooi vind, voor dat geld moet je geen 2e keus nemen.

Die bolletjesketting kan je maar 1 hanger aan hangen. Die zijn idd niet zo sterk.

Wil je een sterkere of 2 munten aan je ketting neem dan liever de jasseronschakels.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Waarschijnlijk te laat, je zult wel al jarig zijn geweest, maar toch even mijn ervaring



Ik heb de bolla ketting. Dat is niet zo'n ketting met allemaal bolletjes aan elkaar, maar een ketting aan 1 stuk, waar om de paar centimeter een bolletje om de ketting heen zit. Die gaan niet snel kapot en daar kun je wel 2 pendants om hangen (heb ik zelf ook ). Het is moeilijk uit te leggen, maar als je op google bolla ketting mi moneda intypt zie je wat ik bedoel.



Verder kijk ik altijd voor tweedehands spullen. Die zijn wel soms minder mooi, maar die kun je makkelijk oppoetsen door wat as in een doekje te wrijven en daarmee de spullen te poetsen.



Op marktplaats staan vaan leuke dingen van mi moneda, maar je kunt ook kijken op andere sites, via zoekeenwebwinkel.nl vind je ook een mi moneda tweedehands webwinkel, daar staan ook vaak leuke dingen op. Ik mag de link niet plaatsen hier volgens mij, maar die moet ertussen staan. Ik kan de link nog wel zoeken als je interesse hebt.



Fijne verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven