Even snel in je pyama naar buiten

30-07-2014 22:41 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel even benieuwd wat de VIVA gangers hier van vinden.



Wilde richting bed gaan, en bedacht me ineens dat de vuilniszakken voor moesten, omdat ze morgenochtend vroeg worden opgehaald (en ik was het vorige week ook al vergeten) Dus toen ben ik even snel in mijn pyama met de vuilniszakken naar buiten gerend (Ga me echt niet weer helemaal aankleden voor die 5 seconden), ze op de stoep gezet en weer naar binnen. Maar tijdens het neerzetten keken wat buurtjes die buiten waren mij een beetje scheef aan (niet dat ik me van dat groepje wat aantrek, want ze zijn zo aso als de pest met luide hardcore muziek en 's nachts naar elkaar schreeuwen buiten). Het was niet alsof ik een doorschijnende nachtjapon droeg ofzo, gewoon een hele zedelijke pyama met een t-shirt en een lange broek. Dus ik vroeg me af:



Wat vinden jullie ervan om even kort in je pyama naar buiten te gaan om het vuil voor te zetten of iets anders kleins?



Ik vind het persoonlijk niet zo raar, niet heel anders dan een joggingbroek of iets anders flodderigs en daarbij is het ook maar heel kort, zo zoef naar buiten en weer naar binnen. Niet alsof ik daar nog de macarena heb staan dansen...
Alle reacties Link kopieren
Niets mis mee toch?
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook hoor.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen!

Als het nu een sexy nachthemdje was, was het wat anders natuurlijk. Maar met doodnormale pyjama aan moet dat toch kunnen.
Nah zou dat echt niet boeiend vinden.. Mijn buren kunnen mij elke vrije dag in m'n pyjama aanschouwen omdat ik het heerlijk vind om te ontbijten op m'n dakterras (ok niet in de winter dan haha)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie me hier niet in mijn nachtkleding met de vuilniszak naar de container hobbelen, die staat nogal ver weg. Bovendien draag ik geen pyjama's of nachthemden, ik slaap zomer en winter in mijn ondergoed. Alle kans dat ik word opgepakt wegens het schenden van de openbare eerbaarheid. Als ik in een benedenwoning zou wonen in een rustige straat met de kliko voor de deur is het een ander verhaal.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mensen die met dit weer een pyjama dragen an sich wat wonderlijk. Veel meer dan dat je er het vuilnis mee buiten zet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg slonzig; mensen die 's morgens in hun pyjama/ ochtendjas bij de voordeur staan te roken of de hond even in de goot laten zitten . De vuilnisbak buiten zetten in je nachtgoed vind ik net zo slonzig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In een gewone buurt en een gewone pyjama lijkt t me prima. Ik sta dan meteen midden in de binnenstad en heb een heel erg petieterig negligeetje of niks. Dus daar gaat wel wat overheen.
Alle reacties Link kopieren
Niet raar, als jij naakt en heel hard gillend ik zet de vuilniszakken buiten ja dat had ik raar gevonden, maar dit niet hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op 30 juli 2014 @ 22:44:

Nah zou dat echt niet boeiend vinden.. Mijn buren kunnen mij elke vrije dag in m'n pyjama aanschouwen omdat ik het heerlijk vind om te ontbijten op m'n dakterras (ok niet in de winter dan haha)Vind ik toch net even anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik doe dat ook hoor. Afgelopen week nog naar vrienden een straat verderop gelopen in mijn eigenlijk iets te korte slaapjurk (geen sexy kanten ding hoor, gewoon Jersey) en zet rustig de container op straat in mijn badjas. Ik loop in mijn "huispak" (joggingbroek met hoodie) ook naar de glasbak 2 straten verderop en ik ga ook rustig daarin of in mijn badjas door de drive van de Mac in mijn "huispak" ga ik ook wel naar de friettent hier verderop met de auto haha!
Je opmerking over de Macarena



Ik zou er geen gewoonte van maken, maar voor een keertje moet het kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 juli 2014 @ 22:45:

Ik vind mensen die met dit weer een pyjama dragen an sich wat wonderlijk. Veel meer dan dat je er het vuilnis mee buiten zet.Ach, wel een pyjama, geen dekbed.
Hier lopen wel mensen in hun badjas en op slippers hun hond uit te laten. En ik woon echt niet in een tokkiebuurt hoor . Blijkbaar voelen ze zich genoeg op hun gemak om dat te doen, dat vind ik wel mooi.
Oww dat doe ik gerust hoor...

Nou ja bij mij in de straat doen meer mensen dat.

Wat kan jou het nou schelen wat een ander vindt...
Alle reacties Link kopieren
Marianne: Ja ik woon beneden, dus het is letterlijk de deur uit. 5 stappen de stoep op en weer terug naar binnen. Als de kliko ver zou staan zou ik het ook niet doen hoor.



Mevrouwdekees: Ik kan niet naakt slapen, geen idee waarom. Vind het verschrikkelijk om de dekens op mijn naakte lichaam te voelen. Dus tenzij het 30 graden is, dan slaap ik in pyama.



Blijfgewoonbianca: Mag ik vragen waarom? Ben oprecht nieuwsgierig. Van dat roken en de hond snap ik namelijk wel (je hond in de goot laten poepen is sowieso aso) omdat dat allemaal wat langer duurt. Dit was echt even 5 seconden met vuilniszak in de hand de stoep op rennen en weer terug.
Doe ik ook gewoon hoor. En 9 van de 10 keer ziet toch niemand het.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt zelf dat het een zedelijk pyjama was dan is er toch niks mis mee. Ik bedoel je gaat geen boodschappen doen in je bh en string, je zet het vuilnis buiten in een normale pyjama
Ik slaap bij elke temperatuur met een pyjama én een dekbed. Ik vind het alleen overdag te warm, 's nachts nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 30 juli 2014 @ 22:48:

[...]

Ach, wel een pyjama, geen dekbed.Een onderbroek en een dekbedovertrek en dan is het nog warm.
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook doen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Rubber Ducky: Het is zeker geen gewoonte, meestal heb ik er erg in. Maar vandaag was ik al helemaal klaar in pyama voor nog even wat internetten/tv kijken en dan naar bed. En toen dacht ik ''Naja voor deze keer dan'' Sowieso een vage tijd vind ik het om je vuilnis buiten te zetten. Mag pas vanaf 10 uur officieel. Maar soms doe ik het gewoon eerder, want ik wil ook wel eens vroeg naar bed :")



Mei Vogel: Oh haha, ik zou dat zelf dan weer niet zo snel doen. Maar goed :")



Marilyn: Ach het maakt mij ook niet uit hoor wat een vage buurvrouw en haar even vage familie vinden. Ben gewoon nieuwsgierig of dit als slonzig/aso gedrag wordt gezien, of dat meer mensen dit doen.
Doe ik ook weleens!
Alle reacties Link kopieren
Ik stap in joggingbroek en vest en op uggs s'ochtends de auto in om dochter naar school te brengen, alleen uitstappen en ik rij verder, maar dan moet ik wel twee keer de straat over en ik kom nog wel eens buren tegen. Boeie..

Ze weten hoe ik er normaal uitzie, na mijn douche en dergelijke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven