Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:11.
Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 07:40.
- Het is nog geen lente, het kan nog alle kanten op hoor!Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
- Hongerig.
- Ik heb eerlijk gezegd niets met de elfstedentocht en vind het wel heel jammer voor hen die enorm teleurgesteld zijn.Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.
- Hee, Vinyl! Lang geleden

- tja,vervelend voor de mensen die zo hun best hebben gedaan.maar persoonlijk maakt het mij echt geen bal uit.
- Vinyl en Enn, jullie zijn niet on topic hoor.
serieus?
Nou, dan ga je 'de hel van '63' toch kijken??
Het kòn gewoon niet. Het was onverantwoord. Het bestuur heeft de juiste beslissing genomen.a.k.a. T2
*zwaait* Heeeeey!quote:delphicat schreef op 08 februari 2012 @ 22:07:
Hee, Vinyl! Lang geleden :DNiemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!- En Friesland huilt? Kom op zeg.....a.k.a. T2
- halleluja. Word er nu al helemaal schijtziek van, moet je nagaan als hij door zou gaan. Zou je echt dagenlang niks anders meer horen.
Leuk hoor elfstedentocht. Maar doe er gewoon ff normaal over. Het is uiteindelijk maar schaatsen.Had je niet gedacht, he? - Tis net oars..Ja, dat zou ik ook zeggen!
- Ik had het wel leuk gevonden. Zou het dan voor het eerst 'actief' meemaken, want er waren plannen om naar Bolsward of Sneek te gaan, waar vrienden wonen.
Maar wie weet..het kan nog.
Graag of helemaal niet! - quote:evelynsalt schreef op 08 februari 2012 @ 22:08:
serieus?
Nou, dan ga je 'de hel van '63' toch kijken??
Het kòn gewoon niet. Het was onverantwoord. Het bestuur heeft de juiste beslissing genomen.
Ik zeg toch ook niet dat ze geen juiste beslissing hebben genomen?
En ja, heel Friesland huilt. - Als heel friesland huilt dan zijn het een stelletje huilies.Had je niet gedacht, he?
- quote:Ruza schreef op 08 februari 2012 @ 22:09:
halleluja. Word er nu al helemaal schijtziek van, moet je nagaan als hij door zou gaan. Zou je echt dagenlang niks anders meer horen.
Leuk hoor elfstedentocht. Maar doe er gewoon ff normaal over. Het is uiteindelijk maar schaatsen.
Dit dus!
Vind het jammer voor degenen die er echt zin in hadden maar ik word er doodmoe van. Wellicht de hormonen die opspelen maar ik hoef er helemaal niets meer over te horen.Geloof niet alles wat je denkt - Overdrijven is ook een kunst hoor......als je je als MENS en dan niet eens als FRIES druk gaat maken over een tocht die uiteindelijk niet doorgaat omdat het niet verantwoord is om die te rijden, dan zit er in je bovenkamer iets niet goed.a.k.a. T2
- Nou volgens mij huilt er echt niemand in Friesland hoor. Die zijn daar veels te nuchter voor.
En ik vond het echt helemaal nergens op slaan dat de complete media als een soort van tsunami op die Friese tocht viel.
Dat ging toch helemaal nergens over. - Hou maar op. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte van het optreden van Mart Smeets. Om nog maar niet te zwijgen over het programma "Elfstedenkoorts".....een programma over een tocht die niet doorgaat.a.k.a. T2
- Ik als oprjochte Frysk zeg alleen.....jammer.
De Friezen zijn er altijd nuchter onder gebleven. Het was de rest van het land en de media die er een enorme hype van hebben gemaakt. Minimaal 15 cm lijkt me duidelijk. Dan toch nog geloven dat it 'oan giet' is een beetje dom.
Pfff, met je verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?quote:evelynsalt schreef op 08 februari 2012 @ 22:13:
Overdrijven is ook een kunst hoor......als je je als MENS en dan niet eens als FRIES druk gaat maken over een tocht die uiteindelijk niet doorgaat omdat het niet verantwoord is om die te rijden, dan zit er in je bovenkamer iets niet goed.- Maakt mij echt helemaal niets uit. Ik ben jarig vandaag, dus ik voel me prima. Mag van mij best iets minder koud worden, daar heb ik niks mee: Niet met de koude en niet met de Elfstedentocht. Maar het is sneu voor de mensen die zich er op hadden verheugd...
Maar de veiligheid gaat toch voor alles? Stel dat het wel was doorgegaan en honderden mensen door het ijs gezakt...Nammma wijzigde dit bericht op 08-02-2012 22:17 met 19%Lessons of life... - Helemaal mee eens Jo. Vond ook vooral de toon heel erg naar. Net alsof er alleen maar een stel kleine kinderen in Friesland wonen. Brrrrr....

En heel Friesland huilt? Kom op zeg..... Als die Hollanders die zo moeten overdrijven en zich er tegenaan moeten bemoeien. - He wat leuk weer oude bekende te zien, -zwaai- .
Jammer maar stel het gaat volgende week wel weer vriezen, dan kan het toch nog misschien?Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Nammma schreef op 08 februari 2012 @ 22:16:
maakt mij echt helemaal niets uit. Ik ben jarig vandaag, dus ik voel me prima. Mag van mij best iets minder koud worden, daar heb ik niks mee: Niet met de koude en niet met de Elfstedentocht. Maar het is sneu voor de mensen die zich er op hadden verheugd...
Geloof niet alles wat je denkt