Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:11.
Dit onderwerp heeft 384 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 19-02-2012 23:50.
- Gaat je vriend vreemd? Baan verloren? Elfstedentocht die niet door gaat? Ben je frigide? Ongewenst zwanger? Is je schoonmoeder een lomp mens?
Geef BGB de schuld................... mét een goede ( lees; leuke ) redenatie waarom ik het gedaan zou hebben. Waarna je een welgemeend sorry van me krijgt, of - als het heel erg is - ik diep door het stof ga.wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
- Lmao! Daar ben je schuldig aan ;)Met al die uitzonderingen op de regel is er geen regel meer.
- Leuke OP!

Ik kom terug als ik iets bedacht heb.Who do you voodoo, bitch? - ik wil je graag even de schuld geven van mijn oorontsteking
- Jij bent absoluut de schuld dat ik nog op dit verrekte forum blijf komen.
Ik heb geen idee wat dat is, maar écht.......het spijt me meer dan ik zeggen kan. Sorry.quote:missy_acy schreef op 11 februari 2012 @ 00:06:
Lmao! Daar ben je schuldig aan ;)wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Motivatie?quote:aambij schreef op 11 februari 2012 @ 00:06:
ik wil je graag even de schuld geven van mijn oorontstekingwat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Waarom ?quote:NouEvenNiet schreef op 11 februari 2012 @ 00:07:
Jij bent absoluut de schuld dat ik nog op dit verrekte forum blijf komen.wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .- Ik ben werkeloos, mijn auto is pas geleden gejat en ik ben blut. Ik dacht eerst dat mijn pech kwam door aardstralen die onder mijn bed lagen, maar nee hoor het komt gewoon door jou BGB. Thnx for nothing!!!
Oh motivatie, tja....uhm je bent gewoon te popiejopie
daardoor val ik buiten de boot en kan er alleen maar ongeluk op mn pad komen.Yavanna wijzigde dit bericht op 11-02-2012 00:09 met 26%wat - quote:Yavanna schreef op 11 februari 2012 @ 00:07:
Ik ben werkeloos, mijn auto is pas geleden gejat en ik ben blut. Ik dacht eerst dat mijn pech kwam door aardstralen die onder mijn bed lagen, maar nee hoor het komt gewoon door jou BGB. Tnhx for nothing!!!
Sorry............... ik kon het niet laten.
sorryblijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 11-02-2012 00:09 met 30%wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet . - Waarom? Omdat je een van de weinige normale mensen bent in dit gesticht.
- Het is jouw schuld dat we op 'ons' topic ons serieus zijn aan het overwegen om de naam te veranderen in Brandende Geslachten.
Who do you voodoo, bitch? - Het is nu al elf over twaalf 's nachts en ik moet nog steeds de was ophangen!! %^&#%*$
En aan mij ligt het niet, dus het moet wel jouw schuld zijn :p - motivatie: ik dacht dat het normaal was hier om alles negatief of positief aan jouw derriere te hangen
- als ik op het forum mee lees en reageer lig ik altijd in bed op mijn werk.
Het is de schuld van BGB dat ik dan altijd lang wakker lig, omdat ik het zo leuk vind hoe zij de topics beantwoord.
terecht, wat een nodeloos gehengel en gezinspeel daar. Hup van bil of doe normaal daar met ze allenquote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2012 @ 00:11:
Het is jouw schuld dat we op 'ons' topic ons serieus zijn aan het overwegen om de naam te veranderen in Brandende Geslachten.
- jij bent er de schuld van dat ik, iedere keer als ik het woordje "bij"lees, aan het bijentopic moet denken, waar ik zo van genoten hebIk kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Yep, mijn schuld. Heb je niet ook " Vlammende Vagijn " overwogen , of " Fik in de Pik " ?quote:ThunderassMan schreef op 11 februari 2012 @ 00:11:
Het is jouw schuld dat we op 'ons' topic ons serieus zijn aan het overwegen om de naam te veranderen in Brandende Geslachten.
wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Sorry, sorry, sorry.quote:lavan568 schreef op 11 februari 2012 @ 00:14:
jij bent er de schuld van dat ik, iedere keer als ik het woordje "bij"lees, aan het bijentopic moet denken, waar ik zo van genoten hebwat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Ja, deze dus ook.quote:lavan568 schreef op 11 februari 2012 @ 00:14:
jij bent er de schuld van dat ik, iedere keer als ik het woordje "bij"lees, aan het bijentopic moet denken, waar ik zo van genoten hebWho do you voodoo, bitch?
Ik beken schuld.quote:FliTz schreef op 11 februari 2012 @ 00:13:
Het is de schuld van BGB dat ik dan altijd lang wakker lig,.wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .- quote:aambij schreef op 11 februari 2012 @ 00:12:
motivatie: ik dacht dat het normaal was hier om alles negatief of positief aan jouw derriere te hangen
Die telt.
Ssssssssssssorry. Echt, oprecht, een diep gemeend en respectvol " sorry " .wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Klopt. Sorry.quote:mademoisellelexie schreef op 11 februari 2012 @ 00:12:
Het is nu al elf over twaalf 's nachts en ik moet nog steeds de was ophangen!! %^&#%*$
En aan mij ligt het niet, dus het moet wel jouw schuld zijn :pwat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .
Nee, iedereen ( en ik ook somsquote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2012 @ 00:14:
[...]
Yep, mijn schuld. Heb je niet ook " Vlammende Vagijn " overwogen , of " Fik in de Pik " ?
) noemt het toch al BG-topic.Who do you voodoo, bitch?- zelfs mijn nieuwe motto is jouw schuldIk kna 300 woodren pre mniuut tpynen.