Gruwelijk irritante uitspraken

28-10-2012 13:35 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwamen er ineens een aantal uitspraken in me op waarbij ik dacht 'gatver wie zegt dat nou?' Kan die mensen wel slaan die zich daar dan schuldig aan maken (niet letterlijk natuurlijk, meer zo ).



Maar ongetwijfeld maak ik me zelf ook schuldig aan uitspraken die andere mensen weer zwaar irritant vinden. Ben wel benieuwd in welke ik mezelf dan ga herkennen



Ik trap alvast af:



Mensen (over het algemeen moeders) die het over 'mijn grote vriend' of (nog erger) 'die kleine boef' hebben als ze hun zoon bedoelen. Aaaaaaaaaaah



Mensen met kinderen die zichzelf enkel nog in de rol van vader of moeder lijken te zien, en dan ook nog eens op praten zoals hun kinderen. 'Ik ben een mama van 37 jaar oud en heb geen contact meer met de papa van mijn kindjes.

Zeg dan nog in ieder geval dat je moeder bent en geen contact meer hebt met de vader.



En nu jullie!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
'Gewoon omdat het kan. 'Zo gortig!' Aaaaaaaaargh
Alle reacties Link kopieren
..dat dacht ik. Om te zeggen dat je het er mee eens bent.



Of als je wat vertelt dat de ander enthousiast roept; je liegt !! Meen je dat? Echt waar? Serieus? (in 1 zin, alszijnde 1 reactie).
..ben bij letter i ....I`m cool.
Alle reacties Link kopieren
Maar waar ik echt gruwelijk hekel aan heb zijn mensen die zeggen;



ach, kinderen zijn flexibel.



..ben bij letter i ....I`m cool.
Alle reacties Link kopieren
Humoristisch topic is dit

Zou vast een mooie inspiratiebron zijn voor acteurs die typetjes spelen.



Ik zie in elk geval de personen die bij de uitspraken horen levendig voor me



In het boek: "Taal is zeg maar echt mijn ding" staan ook dit soort uitspraken; erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 12 maart 2013 @ 22:23:

"ik ben niet zo blij met je" zegt een collega wel is, daar kan ik echt aggresief op reageren, zeg gewoon wat ik fout doe maar dan op een normale manier ajb.Oohhhhh ik weet al helemaal wat voor types dat soort uitspraken doen. Ik zie al helemaal mijn ex-bazin voor me.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan stomme spreekwoorden enzo.



Altijd als ik verkouden was en ik had een loopneus dan zei mijn ex "loopt uw neus en ruiken uw voeten? Dan bent u ondersteboven gebouwd." en dat is de eerste keer al tenenkrommend maar om het bij elke loopneus te horen (ben een hooikoorts patiente...) GROM
Let love rule!
quote:Wageningen1985 schreef op 12 maart 2013 @ 22:23:

"ik ben niet zo blij met je" zegt een collega wel is, daar kan ik echt aggresief op reageren, zeg gewoon wat ik fout doe maar dan op een normale manier ajb.is ipv eens, daar erger ik me pas aan!
Alle reacties Link kopieren
oh en nu we toch op de 'mijn ex is irritant' toer gaan...



Als hij een in zijn ogen lelijke vrouw zag, dan zei hij "nou daar krijg ik geen dikke plassert van"



AAAAH
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 09 augustus 2013 @ 16:06:

oh en nu we toch op de 'mijn ex is irritant' toer gaan...



Als hij een in zijn ogen lelijke vrouw zag, dan zei hij "nou daar krijg ik geen dikke plassert van"



AAAAH







(strakke plasser heb ik ook wel eens gehoord)
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft ook een keer gevraagd "zal ik eens lekker aan je muts likken?"



Toen dacht ik "you are SOOOO not having sex tonight... en de rest van de maand ook niet nu we toch bezig zijn.."
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
Ben op dreef.



"Ik pak altijd een bossie haar en dan hoop ik dat ie erbij zit"



Dit gaat over zijn 'harde plassert'
Let love rule!
aan je muts likken.

Poeh ja hé, ik snap dat je daar heel erg opgewonden van werd.

Gelukkig is hij nu je ex
ik blijf lachen om die man.
Alle reacties Link kopieren
Hij vond het altijd heeeel raar waarom ik , terwijl ik claimde erg van seks te houden, toch vaak GEEN zin had.
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
Ooo ineens schiet me vanalles te binnen! Heeeeel gemeen dit maar wat dacht je van:



"Ik ben zo geil als een bos uien"
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 09 augustus 2013 @ 16:34:

Hij heeft ook een keer gevraagd "zal ik eens lekker aan je muts likken?"



Toen dacht ik "you are SOOOO not having sex tonight... en de rest van de maand ook niet nu we toch bezig zijn.."Nu weet ik ook waarom hij je ex is
Alle reacties Link kopieren
Nou sorry hoor maar ik droog dus acuut op van die opmerking over een muts. Dan ben ik geneigd om in de koffer met winterspullen een unox muts te pakken en te brullen Leef je uit!
Let love rule!
Of deze; ik ben zo geil kan wel een kip neuken maar kan het gefladder niet aan mijn lul verdragen

Ook een ex
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHA sorry hoor! Maar ik zit nu echt hard te lachen achter mijn PC.
Let love rule!
Mijn ex was van de oubollige uitspraken als boontje komt om zijn loontje enzo



*Gaaaaaaap*
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg laatst aan iemand waarom hij nog vrijgezel was en toen zei hij "omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen."

Hij vond het zelf zeer amusant maar ik vond het echt even een waard.
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
"Elk pondje gaat door het mondje" ...kreun....
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 09 augustus 2013 @ 16:48:

Ik vroeg laatst aan iemand waarom hij nog vrijgezel was en toen zei hij "omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen."

Hij vond het zelf zeer amusant maar ik vond het echt even een waard.Oja die zegt een vrijgezelle vriend kennis van mij ook bijna wekelijks. En iedere keer weer dat triomfantelijke gezicht erbij....ik lach nooooit.
Oh en laatst liep er een jong mooi meisje langs en de vrijgezel zat verlekkerd te kijken.

Ik zei: Véél te jong voor jou.

Hij: Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.



Braak!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja die triomfantelijke kop is nog veel hatelijker dan de opmerking an sich.
Let love rule!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven