Gruwelijk irritante uitspraken

28-10-2012 13:35 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwamen er ineens een aantal uitspraken in me op waarbij ik dacht 'gatver wie zegt dat nou?' Kan die mensen wel slaan die zich daar dan schuldig aan maken (niet letterlijk natuurlijk, meer zo ).



Maar ongetwijfeld maak ik me zelf ook schuldig aan uitspraken die andere mensen weer zwaar irritant vinden. Ben wel benieuwd in welke ik mezelf dan ga herkennen



Ik trap alvast af:



Mensen (over het algemeen moeders) die het over 'mijn grote vriend' of (nog erger) 'die kleine boef' hebben als ze hun zoon bedoelen. Aaaaaaaaaaah



Mensen met kinderen die zichzelf enkel nog in de rol van vader of moeder lijken te zien, en dan ook nog eens op praten zoals hun kinderen. 'Ik ben een mama van 37 jaar oud en heb geen contact meer met de papa van mijn kindjes.

Zeg dan nog in ieder geval dat je moeder bent en geen contact meer hebt met de vader.



En nu jullie!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Mannen die hun lul een naam geven zijn ook stom trouwens. Heeft even niks met irritante uitspraken te maken hoor maar moest het even kwijt...
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of deze al voorbij gekomen is maar van de uitspraak

"Dit is geen probleem maar een uitdaging" krijg ik serieus braakneigingen.
Alle reacties Link kopieren
"Een kind kan de was doen"



Oh ja? Weten ze hoeveel wasmiddel erin moet? En op welke stand dat apparaat gezet moet worden? Daaaacht het niet!
Let love rule!
Als boze moeders hun kind bij hun naam plus achternaam noemen*braak*



"Ashely van der Meulen, ik zeg niet niet nog een keer....."
Alle reacties Link kopieren
en ik weet niet of ie al voorbij is gekomen maar aan het woord 'hubby' heb ik ook een pleurishekel.



~tot zover mijn grumpycat bui~
Let love rule!
Alle reacties Link kopieren
@ Ditzel JAAA dat is ook echt giga irritant!!!
Let love rule!
EnigSTe..als in de overstreffende trap van enige?
Alle reacties Link kopieren
PS... ik moest altijd lachen als mijn moeder zei "ik zeg het niet nog een keer" dan dacht ik als kind 'mooi daar zijn we ook weer vanaf!'
Let love rule!
quote:Diztel schreef op 09 augustus 2013 @ 17:00:

Als boze moeders hun kind bij hun naam plus achternaam noemen*braak*



"Ashely van der Meulen, ik zeg niet niet nog een keer....." O daar heb ik frustraties van overgehouden op de lagere school. De leraar noemde je dan bij voor en achternaam als je iets fout had gedaan. Ik kan er nu nog niet tegen als ze mij bij voor en achternaam noemen
quote:Tashy schreef op 09 augustus 2013 @ 17:01:

PS... ik moest altijd lachen als mijn moeder zei "ik zeg het niet nog een keer" dan dacht ik als kind 'mooi daar zijn we ook weer vanaf!'
quote:Diztel schreef op 09 augustus 2013 @ 17:00:

Als boze moeders hun kind bij hun naam plus achternaam noemen*braak*



"Ashely van der Meulen, ik zeg niet niet nog een keer....." Sowieso kinderen die Ashely heten
Vrouwen die vaak bladiebladiebla zomaar aan het einde van een zin zeggen ook reuze irritant, die wil ik bijna slaan.

Gewoon netjes een zin afmaken als je tegen iemand praat, zo hoort dat en niet anders
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je om iemands mening vraagt en diegene de zin begint met"Nou, als ik heel eerlijk ben.." Bleeeeh!!



Ik vraag dan vaak daarna "en als je dan niet eerlijk bent?" Vaak komt dat antwoord me beter uit haha
Alle reacties Link kopieren
quote:monio89 schreef op 14 maart 2013 @ 14:19:

'dat was lekker smikkelen en smullen' ieeeehhhhh



Ooo ja, bah!!



Of volwassenen die verkleinwoordjes gebruiken:

''Eventjes lekker een hapje eten met het gezinnetje''

Blehhh



O, en voor 'dirty talk' is Nederlands een veel te lompe, vieze taal.

Brrrrr, als ik ergens spontaan van opdroog..
quote:diana_banana schreef op 09 augustus 2013 @ 17:22:

[...]

Brrrrr, als ik ergens spontaan van opdroog..Dit is anders ook een fijne
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 09 augustus 2013 @ 17:24:

[...]





Dit is anders ook een fijne



Haha, guilty!



'toppie' 'vrijgezellig' en 'bammetje' trouwens.. Yuk.



'ik heb gewoon zware botten'
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die haar zinnen altijd begint met 'zeg maar' en altijd eindigt met ' bij wijze van'

Echt irritant!
Alle reacties Link kopieren
Acchhh mijn chef: als het hier regent drupt het bij jou ( als in zijn baas zeurt over hem ( indirect ons ) en hij zeurt iets minder tegen ons ( team ) pfff.,.



Ook mijn chef: Wordt een onderdeel van de oplossing ivp van het probleem...



Ohh wat is hij toch lief, zoet, huilt nooit, zo rustig, je hebt er geen kind aan ( over mijn zoontje terwijl ik alles zo moeilijk vond, te kampen had met een postnatale depressie etc. ) Nee fijn en bedankt schoonmoeders......
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo'n hekel aan als iemand als antwoord op een vraag "yep" zegt ipv "ja". Echt ontzettend irritant en stom vind ik dat..
Alle reacties Link kopieren
Veel herkenbare irritante uitspraken deze vind ik irritant.



Omin (ik hou omin veel van haar, omin leuk)

inderdaad mama van

komt allemaal wel goed joh

Helaas

mijn stage begeleidster zei altijd alles in kannen en kruiken zetten

natje en een droogje

even centraal alsjeblieft

vertoeven



jaaa heel veel dingen zijn irritant vooral spreekwoorden!
Alle reacties Link kopieren
"Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen"



Zo stom!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan het woord Bff of dinnetje, dinnie...verschrikkelijk irritant!
quote:divadevil schreef op 09 augustus 2013 @ 18:11:



Omin (ik hou omin veel van haar, omin leuk)ik denk dat je onmeunig bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tashy schreef op 09 augustus 2013 @ 16:55:

"Een kind kan de was doen"



Oh ja? Weten ze hoeveel wasmiddel erin moet? En op welke stand dat apparaat gezet moet worden? Daaaacht het niet!







Komt nog van vroeger toen het met de hand ging
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven