Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:12.
Dit onderwerp heeft 46 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2011 17:41.
- Maak er een mooie gekke dag van.
..and.. we call this painting finished. You should try this at home. From all of us goodbye and God bless my friend.
- Mijn zoon is vandaag jarig.

- Jij ook, Kjong! Veel plezier! Is je lampion klaar?
- Gefeliciteerd, Schaffel

- Gefeliciteerd Schaffel! Is ie 11?
En ook alvast gefeliciteerd aan iedereen die gaat trouwen vandaag!Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?! - Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.
- Oja, er zullen vast heel veel mensen trouwen vandaag. Allemaal gefeliciteerd hoor.
- Ooit zei ik tegen mijn eerste vriendje dat we zouden gaan trouwen op 11-11-11. We hadden namelijk op de 11e een relatie met elkaar gekregen, en dachten elke 11e van de maand daar toch even aan.
Nu jaren later kijk ik er met een glimlach op terug. Ik ben blij dat ik niet met hem trouw vandaag, maar ben wel benieuwd of hij zich de afspraak nog herinnert. - De aftrap voor carnaval

Aubrey!
Ik woon boven de rivieren dus carnavallen doen we hier niet, maar het lijkt me best leuk.- Ah Jonari, misschien kun je een keertje met je familie een carnavalsweekend doorbrengen in Maastricht.

- Hier (Canada) is de 11e vd 11e Remembrance Day. Morgen zijn in er allemaal herdenkingen door het hele land. Ter ere hiervan dragen mensen een poppy op hun jas.
Humor dat is pas lachen! - Ja, de poppy was nog in het nieuws vanavond ivm het Engelse voetbal elftal.
- Hier is de 11e vooral Sint Maarten.

Ik heb mijn kind uitbesteed en ga lekker met man de hort op. Hoef ik niet tig keer naar de deur te lopen om valse liedjes aan te horen en de minimarsjes uit te delen dat ik liever zelf opeet.
Moeder zijn is antwoorden op vele vragen en dromen kunnen raden. - Knip.helene31 wijzigde dit bericht op 11-11-2011 02:17 met 96%: PrivacyMoeder zijn is antwoorden op vele vragen en dromen kunnen raden.
- Nou ja zeg! Best aso dit

Je moet met je hummel de deuren langs en dan zelf een liedje zingen omdat hummel er niks van wil weten.
Ik sta hier soms met plaatsvervangende schaamte de moeders aan te horen. - Wat leuk Helene31, vind zoiets met datums altijd wel grappig!
Goed hè? Ik heb oma zover gekregen. Die vroeg nog of ik het echt niet erg vond, haha.quote:Jonari schreef op 11 november 2011 @ 01:53:
Nou ja zeg! Best aso dit
Je moet met je hummel de deuren langs en dan zelf een liedje zingen omdat hummel er niks van wil weten.
Ik sta hier soms met plaatsvervangende schaamte de moeders aan te horen.Moeder zijn is antwoorden op vele vragen en dromen kunnen raden.
Supertoevallig ja. Trouwdatum moest verschoven worden en een geboorte plan je meestal niet zelf.quote:xelsa schreef op 11 november 2011 @ 01:55:
Wat leuk Helene31, vind zoiets met datums altijd wel grappig!
Moeder zijn is antwoorden op vele vragen en dromen kunnen raden.- Goed gedaan!
Ik heb dit jaar miniTwixjes. - quote:Janna_ schreef op 11 november 2011 @ 01:24:
Gefeliciteerd Schaffel! Is ie 11?
En ook alvast gefeliciteerd aan iedereen die gaat trouwen vandaag!
Nee,dat is al lang geleden dat hij 11 was.
Hij is nu 3 keer 11. - Hier in Amerika is het Veteran's Day en draag je ook een poppy om aan te geven dat je de veteranen steunt...ofzo...snap het niet helemaal maar omdat ik met een veteraan getrouwd ben lopen we wel altijd met bloemetjes op. En gaan meestal ergens eten en shoppen vanwege de militairy korting die toch weer mooi meegenomen is. Al moeten we er wel voor naar de grote stad, ons ultra-gelovige stadje doet niet aan Veteranen of andere Amerikaanse onzin.
- The red remembrance poppy has become a familiar emblem of Remembrance Day due to the poem "In Flanders Fields". These poppies bloomed across some of the worst battlefields of Flanders in World War I, their brilliant red colour an appropriate symbol for the blood spilled in the war.Moeder zijn is antwoorden op vele vragen en dromen kunnen raden.
- In Flanders fields the poppies blow
Between the crosses, row on row
That mark our place; and in the sky
The larks, still bravely singing, fly
Scarce heard amid the guns below.
We are the dead. Short days ago
We lived, felt dawn, saw sunset glow
Loved, and were loved, and now we lie
In Flanders fields.
Take up our quarrel with the foe:
To you from failing hands we throw
The torch; be yours to hold it high.
If ye break faith with us who die
We shall not sleep, though poppies grow
In Flanders fields.Moeder zijn is antwoorden op vele vragen en dromen kunnen raden. - De Poppy staat in Europa voor WW1.
Het kruisje in het hart van de bloem staat voor god.
Het zwart van het hart staat voor de haat en het geweld
en het rood staat voor het bloed.
Al met al, je draagt een poppy dus om respect te tonen aan de veteranen. Te erkennen wat ze moesten doorstaan.
In Amerika zal het wel hetzelfde zijn
Kennen jullie het gedichtje In Flanders Fields?
Het schijnt dat in Vlaanderen álles kapot geschoten en getrapt was. En dat de soldaten op een ochtend wakker werden en dat overal poppy's (klaprozen) groeiden. Die gedijen het beste als zij alle ruimte krijgen.
Daarnaast was de uitleg van hierboven een mooie symboliek.
Ook is het witte sap van poppy's een opium. Hiermee werden soldaten verdoofd en, als hun wonden te ernstig waren, mee "in slaap" gebracht.
In Flanders fields (lieutenant-kolonel John McCrae, 1872-1918)
In Flanders fields the poppies blow
Between the crosses, row on row
That mark our place; and in the sky
The larks, still bravely singing, fly
Scarce heard amid the guns below.
We are the dead. Short days ago
We lived, felt dawn, saw sunset glow
Loved, and were loved, and now we lie
In Flanders fields.
Take up our quarrel with the foe:
To you from failing hands we throw
The torch; be yours to hold it high.