Het is weer zaaaaaaterdag!!!

20-09-2014 11:12 115 berichten
Hallo allemaal,



Hier vanuit het luie gewest, toch nog een teken van leven.

Dat is ook de essentie van deze dag, lui en het zo lang mogelijk volhouden.

Hoe gaan jullie je dag doorbrengen en hoeveel energie ben je daar aan kwijt?



Vandaar dus dit lekker luie korte postje.
Alle reacties Link kopieren


Heerlijk weer weekend!

Hier net ontbeten (lekker op tijd), nu een krantje, bakkie koffie met manlief en kids die lekker zitten te rommelen.

En verder......ah.....we zien wel!



Een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik was om half acht wakker en heb tot half elf heerlijk foute tv gekeken... Net lekker gedoucht en nu op m'n elvendertigst het huis poetsen en de was doen...! ?
Vandaag is de mooiste dag.
Dorpfeest met praalwagen optocht vandaag, dus vanmiddag lui zijn en vanavond optocht bekijken, borrelen en gek doen.

daarna hopen dat we dit jaar onze fiets weer heel terug vinden en weer naar huis kunnen fietsen (lopen is niet fijn, door de weilandjes)



Ook nog even in de tuin bezig vandaag denk ik, toch niet zo heel lui.



Geniet van je lui zijn Cateautje!!!
Alle reacties Link kopieren
oeps....ging niet goed.

bericht werd nog een keertje geplaatst.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cateau!



Lekker joh zo'n luie zaterdag geniet er lekker van!



Vriendlief is op Texel aan het laden en lossen, ik zit thuis en wacht op mijn moedertje die zo koffie komt drinken. Vanavond gaan we uit eten, en dat kan zomaar eens de laatste keer zijn dat we met zn tweetjes zijn! Extra van genieten dus! Want ons kleine vriendje komt binnen nu en 6 weken!



Hele fijne zaterdag Cateautje!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Heeeeee Cateau, gezellig!

Ik ben nu even kopje thee doen in de stad, straks een paar boodschappen halen, thuis een wasje draaien, poetsen en daarna lekker relaxen op de bank met een haakwerkje!

Heerlijk!!

En jij?

Btw wat kan jij toch gezellig schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Doordat ik weer eens moet verhuizen (6e keer in 3 jaar) krijg ik ontzettende energieboost, een soort nesteldrang om een beetje grip op dingen te krijgen. Heb een aantal mensen gesproken en gevraagd ogen en oren open te houden, mijn huis schoongemaakt, wasjes gedaan, afwas gedaan en nu zo naar yoga, cause damn, i can use it!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje en dames!



Vanmorgen al om 7 uur op om het huis door te luchten, het is hier grijs en nevelig dus lekker fris!



Het balkon ff geschrobd want had e.e.a. verwijderd en weer wat sla gezaaid. Daarna nog ff een lapje door de badkamer en nu zit ik weer achter de compu en voor de tv. Straks lekker een broodje roosteren met een gekookt eitje met tuinkers en verder lekker aanlummelen.



Geniet van jullie zaterdag!
It's hip(ster) to be square!
goeiemorgen.



Hier ook rustig aan, niet helemaal fit. Al wel bij de kapper geweest en de was hangt (nu moet het zonnetje er nog even door komen). Als ik me vanavond fit genoeg voel, kan ik nog naar een BBQ. Zal ws de laatste van dit jaar wel zijn.
Goedemorgen!



Hier de boodschappen al weer gedaan, zoon had met zijn mooie blauwe ogen een thomas trein tijdschrift afgetroggeld in de winkel (en nee, hij was heel lief dus het was geen zoethoudertje mensen). De tweede was aan het draaien en vanavond ga ik gezellig met mijn zus uit eten! Niet zo lui dus, maar wel een leuke zaterdag.
Goeiemorgen..hier al een heel programma achter de rug. Om half 9 gezellig ontbeten bij de HEMA met mijn dochters. Daarna lekker brood gehaald bij de bakker. Teruggefietst naar huis en toen de grote boodschappen gedaan en alweer opgeruimd. Nu lekker met een kopje koffie forummen.



Vanmiddag nog even met jongste de stad in om samen een cadeautje te kopen voor oudste dochter. Vanmiddag aan het eind van de middag mijn schoonouders die blijven mee eten. Al me al genoeg te doen. Heerlijk en vanavond lekker niks.
Goedemorgen



Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan en even langs de Turkse winkel geweest. Voor de rest wat wasjes draaien en vooral héél lui zijn; ben behoorlijk verkouden namelijk



Fijne dag allemaal!
Mijn buurvrouw riep me even op het balkon om iets te zeggen over de bingo van gister, maar ze heeft drie Franse buldogs en daarvan is er een loops en eentje mannelijk en zij staat continu als een politieagent aanwijzingen en afwijzingen te geven want ze wil geen puppies. Het is dagelijks hilarisch zoals zij met die honden langs komt lopen, alsmaar scheldend op die koe en dan de kreet tussendoor, "Ja, loop jij dan ook niet de boel te versieren"

Helemaal geweldig! Ze is bang voor puppies, want ze kan ze niet wegdoen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Wij zijn gister teruggekomen van (een heerlijke) vakantie,vandaag staat dus in het teken van wasjes draaien, post lezen, boodschappen doen. Maandag mag ons kind voor t eerst gaan wennen op de basisschool, dus ook nog even op jacht naar een stoere broodtrommel en beker. Hij vindt het zelf lang niet zo spannend als wij, ben zo benieuwd hoe hij maandag thuis komt!



Fijn weekend iedereen!
Half acht wekker. Huis gepoetst, boodschappen gedaan, alle was weggewerkt en nu hup hup snel snel richting voetbalveld. Er spelen drie (kado)kinderen thuis. Dus ben de rest van de middag onder de pannen. Straks eten koken douchen en om half acht vertrekken richting een verjaardag wat een uur rijden is.



Dus geen relaxte zaterdag.
Een beetje muzikale ondersteuning: Zaterdag van Blof
Alle reacties Link kopieren
Cateau en allen:



Hier vanochtend wakker geworden door een kattengevecht. De dames en heren even vermanend toegesproken. Aan de koffie, ontbeten, beetje FB, beetje forummen.



Vanmiddag maar eens het onkruid uit de tuin halen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
De eerste dag van drie hele weken vakantie



Woensdag voor twee weken weg, mijn dag kan niet stuk!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat zijn de meesten van jullie druk bezig geweest, zeg! Ik heb een heleboel te doen, maar ik ben vooral bezig met werkontwijkend gedrag.



Wat grappig, die honden van je buurvrouw, Cateautje!

Fijne vakantie alvast, Pejeka!
Alle reacties Link kopieren
Gister lekker lui gedaan en met mijn meisje op de bank geslapen en charmed gekeken dus vandaag iets meer actie!! Vanochtend naar babymassage geweest, nu wat huishoudelijke klusjes en vanavond bij vrienden eten!



Geniet van je luie dag! Heeft mij goed gedaan en alle andere ook een fijne dag toegewenst!!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds op vakantie, en nog steeds in bed heerlijk in bed ontbeten, iPad erbij en wat pinteresten, forummen... Kreeg net een kop koffie van mijn vriend, en afgesproken dat we daarna gaan opstaan. In het dorpje waar we zitten is het vandaag markt, gaan we straks even kijken. Morgen laatste dag van de vakantie en dan maandag weer naar Nederland!



Fijne zaterdag allemaal :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 september 2014 @ 11:46:

Wat zijn de meesten van jullie druk bezig geweest, zeg! Ik heb een heleboel te doen, maar ik ben vooral bezig met werkontwijkend gedrag.



Wat grappig, die honden van je buurvrouw, Cateautje!

Fijne vakantie alvast, Pejeka!Dank je, gaat lukken. En vandaag hooguit nog even wat boodschappen doen en verder "dolce far niente".
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Goedemorgen Cateautje en dames,



Was alweer vroeg wakker, rondje rijden er weer opzitten, kan koffie ook alweer op.

Vandaag krijgen we een logeetje die ik straks even van het station ga halen.

Deze week voor het laatst de bbq aan gehad, nu bezig met de zomerspullen aan het opruimen, bbq schoon en ingepakt naar de kelder, tuinkussens indem dito enz.

Wordt weer een rommeldagje, nog genoeg dingetjes die gedaan moeten worden.

Soep staat nu op te warmen en stokbrood ligt in de oven



En Cateau heb je al een nieuwe plantenpot ?
quote:lavendelbleu schreef op 20 september 2014 @ 12:04:

Goedemorgen Cateautje en dames,



Was alweer vroeg wakker, rondje rijden er weer opzitten, kan koffie ook alweer op.

Vandaag krijgen we een logeetje die ik straks even van het station ga halen.

Deze week voor het laatst de bbq aan gehad, nu bezig met de zomerspullen aan het opruimen, bbq schoon en ingepakt naar de kelder, tuinkussens indem dito enz.

Wordt weer een rommeldagje, nog genoeg dingetjes die gedaan moeten worden.

Soep staat nu op te warmen en stokbrood ligt in de oven



En Cateau heb je al een nieuwe plantenpot ? Het is het nog niet helemaal, want te klein, maar wel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven