Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:14.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Het 'mooi' weer- haters topic.

Dit onderwerp heeft 232 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2011 20:03.

[ Het 'mooi' weer- haters topic. - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Echt, ik heb het zo warm. Het is hier in huis 27 graden.
    Ze-ven-en-twintig!

Wie heeft nog meer zo'n hekel aan dit idioot warme weer?

Ik zou willen dat het sneeuwde!

1. Graadje of 20 is voor mij voldoende. Net zonder jas een naar buiten.....

Geen sneeuw want dat is me weer te frisjes. 8-P

2. mylenevalerie
    Afbeelding van mylenevalerie
    08-06-2008, 19:04

Ikke. Nou sneeuwen hoeft niet maar ik heb al de hele dag niet gedaan wat ik moest doen. Ik heb hoofdpijn van de hitte. Het is niet te harden. Ik heb geen schaduw in huis dus zal een lekkere warme nacht ook nog eens worden.

Nee een verfrissende regenbui vanavond zou ik wel lekker vinden.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

3. anoniem185186168
    Afbeelding van anoniem185186168
    08-06-2008, 19:08

Hier is het 23 gr C...heerlijk! Ik geniet er nog maar even van, want het schijnt veel minder te worden in de loop van de week.

4. ik zal ook blij zijn als het weer gaat regenen.
    ik zweet nu de hele dag door, bah

5. ik dacht dat borrie het topic geopend had...
    ik vond het heerlijk vandaag !

Je kan me rug op !

6. Hier is het ruim 40 graden met hele hoge luchtvochtigheid. Word er helemaal gek van...

7. La.Vie.en.Rose
    Afbeelding van La.Vie.en.Rose
    08-06-2008, 19:24

Ik hoor hier duidelijk niet thuis :-$

Heerlijk, dit weer. Zou dit het liefst elke dag willen...
    Ik HAAT de winter en de herfst!

Slapen vind ik ook lekker zo...gewoon naakt , half onder een laken..

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

8. Van mij mag het ook een stuk minder. Ik ben zo iemand die meteen zweet als een....otter? (Nou ja, ik weet de uitdrukking niet zo goed, in ieder geval......ik zweet me helemaal gek). Nou vind ik zweten tijdens het sporten helemaal niet erg, maar gewoon zo overdag, bah! Ik vraag me echt af waar mijn lichaam al dat vocht vandaan haalt hoor.

9. Mijn jongste is gisteren nog verbrand op zijn rug/schouders ondanks elk uur insmeren aan het strand met factor 50!!!
    Vandaag zijn we dus allemaal lekker binnen gebleven,kids hebben zonet een uur in lekker koel badwater gezeten en ik heb een koude douche genomen,heerlijk.Sommigen zeggen dat dat niet goed is maar in deze hitte koel ik niet af met een warme douche....
    Ik heb weinig pigment en verbrand zo, tot 20 graden gaat het goed maar daarna is het afzien.Laatst moest ik met de auto ergens naartoe,was het in de auto 32 graden,na ff rijden met de ramen open ging het naar 27 maar eenmaal thuis moest ik eerst een uurtje plat gaan liggen van de hoofdpijn en duizeligheid.Ik kan gewoon niet tegen hitte,ben meer een wintertype....Maar alle ramen/deuren staan nu open en die ramen blijven open tot morgenvroeg anders kan ik niet slapen ik moet het wel koel hebben....

Geniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft...

10. Voor mij mag de zomer lekker snel voorbij gaan...heb helemaal niks met de zon, nooit gehad. Mij zul je niet zien zonnen of genieten van het warme weer, kan er geen kant mee op! Ik zit liever binnen, lekker koel en geen last van zweetpartijen!

11. Ik heb koppijn van de hitte, bah! Ik vind de zon echt heerlijk, maar tot een graad of 23 en dan niet zo vochtig warm. Smerig gewoon... Was droogt niet, dus kan voor mij ook niet goed zijn!
    Waarom moet het hier altijd vreselijk warm of vreselijk koud zijn: doe mij maar het hele jaar 20 graden!

luctor et emergo

12. Hier in Brabant was het helemaal niet zo lekker weer... alleen vandaag een beetje verder stelde het helaas niet zo veel voor.

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

13. Hier in B ook pokkeweer... Hele week al regen en koud, vandaag ietsje beter, maar ab-so-luut geen zonneklopper-weer. Voor mij kan het overigens niet warm en zonnig genoeg zijn, ik hou van heerlijk zomers weer :-)

14. 31 graden in de slaapkamers nu.

Ik HAAT dit weer.
    Om 6.45 heb ik het zweet al op mijn bovenlip staan en ben ik al strontchagrijnig.

Nu wens ik een dikke vette bui.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

15. Geef mij storm en regen :)

16. http://xplain.files.wordpress.com/2007/06/rain_1.jpg

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

17. :D Doe maar zulk weer ja.

18. Het was hier helemaal niet warm...Heb zelfs een trui aan gedaan.

19. Wel een mooi plaatje.

20. Iets later op de middag waaide hier een heerlijk windje, dan vind ik het nog goed te doen. Verder hoeft het van mij ook niet veel warmer dan 23 graden te worden, tenzij ik de hele dag echt niks hoef te doen en lekker in mijn bikini buiten kan zitten.

Waar ik van baal is dat het binnen nauwelijks afkoelt en als je de ramen open laat, zitten er meteen allerlei vieze beesten binnen (moet dringend horren laten maken!)

Ander dilemma is altijd weer: hoe ga ik naar mijn werk?
    Fietsen: kletsnat
    Bus: kletsnat
    Auto: geen parkeerplek kunnen vinden en over het algemeen ook kletsnat
    Vind het zo ranzig om de hele dag met zweterige kleren achter mijn bureau te zitten.. 's ochtends valt het meestal wel mee, maar op de terugweg zweet ik als een otter.

21. Maar storm en regen hoeven van mij ook weer niet..

22. Ernie heeft airco in de slaapkamer :worship: juist voor dit soort dagen s'avonds eerst de airco uurtje aan dan even onder de douche, tandjes poetsen en schoon ondergoed en dan lekker slapen in een slaapkamer van 20 C met een luchtvochtigheid van laag :-] De rest van het huis heeft arko ;-]
    Alle Ramen Kunnen Open :lmao:
    En daar maak ik graag gebruik van als het wat afgekoeld is s'avonds dus met hulp van een plafond ventilator |-)

23. Kom ik alsnog zeiknat op mijn werk aan :)

24. De thermometer in de tuin geeft 14 graden aan......dat wordt dus een nieuwe hahaha

Hier binnen is het 24,5 graden, en er staat van alles tegen elkaar open. Best te doen hoor.
    Tijd voor een airco, Shining? Of een koude douche? ;-)

....het meest veelzijdige stukje vlees.