Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:16.
Dit onderwerp heeft 273 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 14-06-2010 13:30.
- Laat ik het maar gewoon eerlijk toegeven: de blog van Angel 1 krenkte mijn ego omdat ik niet wordt genoemd. Stom, ik weet het, want de eerste vraag moet natuurlijk zijn: wil ik in hetzelfde rijtje genoemd worden als Willem, Jaap en DS. Maar hee, zo gaat dat met ego, dat houdt op met informatie opnemen na 'genoemd worden'. Dus ongeacht wat er achter staat is het antwoord: Ja, verdomme, JA!
Maar in plaats van boos zijn, ga ik er liever iets aan doen. En waarom dan niet meteen met hulp van het forum. Wat zijn jullie tips om snel een bekende forummer te worden? Een aantal methoden ken ik al en die ga ik natuurlijk niet herhalen:
- de Willemmethode: veel zeuren over het beleid in het topic van Naomi
- de Jaapmethode: lange warrige verhalen ophangen en opscheppen over geld
- de DS-methode: veel reageren en praten over motorrijden
- de Ridermethode: gewoon leuk meedoen met de andere forummers
- de Gnoommethode: opscheppen over spierballen
- de EB-methode: moeilijke woorden verkeerd gebruiken
- de Xandermethode: een forummer zwanger maken
Ik moet mijn eigen methode zien te vinden, maar gezien de tijd die ik lid ben en mijn magere succes is dat een complete mislukking. Ik kan het niet alleen, dat is duidelijk. Daarom, wie heeft er tips?Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet.
Poll: Hoe word ik een bekende forummer
109 stemmen in totaal.
- Zolang je mij niet bezwangert vind ik het best!....het meest veelzijdige stukje vlees.

- Ik bedoelde natuurlijk.....ik wil wel een heel blog aan je besteden?

- Zeg je baan op en ga full time forummen.
Wat verwcht je nou met 711 geschreven berichten
- de Xander methode

- Je vergeet Complicated.
Bad form...What\'s your favourite colour, baby?
Die kan je me dan veel beter zelf laten schrijvenquote:Sarah Scott schreef op 19 mei 2010 @ 17:46:
Ik bedoelde natuurlijk.....ik wil wel een heel blog aan je besteden?
Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet.- Nou Ardberg, ik vind jouw subtiele maar rake humor anders bijzonder opvallend.
Is complicated een bekende forummer?quote:Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet.
Je kent m'n mailadresquote:
- He, Ardberg, ik ken je al hoor

Gewoon lekker jezelf blijven![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)
Jij bent gewoon één van de weinigen die Ardbeg kentquote:Digitalis schreef op 19 mei 2010 @ 17:48:
Nou Ardberg, ik vind jouw subtiele maar rake humor anders bijzonder opvallend.
Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet.- quote:misschicken schreef op 19 mei 2010 @ 17:44:
Zolang je mij niet bezwangert vind ik het best!
Van alle mensen die niets te zeggen hebben, verkies ik diegene die dat stilzwijgend doet. - quote:prulleke schreef op 19 mei 2010 @ 17:49:
He, Ardberg, ik ken je al hoor
Gewoon lekker jezelf blijven![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)
Dank, Prulleke! En ik ben heel blij dat wij het uitgepraat hebben
misschien zou ik dat vaker moeten doen. Redelijk zijn en zo.Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet. - Open een hilarisch grappig topic. Liefst naar aanleiding van een dikke forumrel, om alvast goedkoop wat publiek te scoren. Laat regelmatig vallen dat je een man bent (en daarmee automatisch bijzonder) In jouw geval (of ik bega hier een enorme ketser, in dat geval bij voorbaat sorry) is enig koketteren met je sexuele voorkeur ook toegestaan. Iedere vrouw heeft een homovriendje nodig. En met meer vrouwen dan homo's gegarandeerd *ka-tchieng* voor Ardberg.Maar dat had je natuurlijk zelf al bedacht.
Word ik populair van jou niet bezwangeren? Hmmmm.quote:misschicken schreef op 19 mei 2010 @ 17:44:
Zolang je mij niet bezwangert vind ik het best!Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet.- Ard houdt niet zo van bezwangeren. Kijk, dát weet ik ook al weer.
- Of open een whiskeybar voor de late uurtjes op overig. Mensen waar het leuk zuipen en l*llen mee is ken je snel genoeg.
Maar dat had je natuurlijk zelf al bedacht. - Open een topic dat je gigolo wilt worden.....Some people are born on the finish line and think they have won the race!
- Man, ik werd ooit forummer van de maand, en nog kent maar een klein select gezelschap mij. Alle tips hier lijken me briljant. Ik wens je veel succes. Misschien over een jaar je eigen Viva, die dan voor een keertje de Ardberg heet/A :-)
- Wie is EB?
- Eigenlijk moet je vooral niet loslaten dat je graag een bekende forummer wil worden. Da's zo Idols...What\'s your favourite colour, baby?
- quote:Mevrouwdekees schreef op 19 mei 2010 @ 17:54:
Of open een whiskeybar voor de late uurtjes op overig. Mensen waar het leuk zuipen en l*llen mee is ken je snel genoeg.
Oh ja! Met een whisky-abc, een smaakpanel, en bij elke volle pagina bottoms-up!
Maar tot nu toe scoort 'veel reageren' beter.Als je tot je oren in de chips zit, is het motto van MyleneValerie zo gek nog niet. - Wie ben je dan?
Dit onderwerp heeft 273 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 14-06-2010 13:30.