Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:17.
Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-11-2009 19:19.
[ Iedereen bedankt voor het stemmen!!!!! ]
- Een heleboel van jullie hebben gestemd op Energy4all bij het 3mFonds.
Energy4all staat in de categorie gezondheid bovenaan. Nu is het verder afwachten of ze een ronde verder gaan en ze zichzelf mogen presenteren voor de grote gift.
eindstand
Via dit topic wil ik jullie bedanken en op de hoogte houden van de ontwikkelingen.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout
You`re who?- Geweldig!Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
- Wooeehooeeeppppppiiiieeee
Als je loslaat, heb je twee handen vrij. - Dat is nog meer goed nieuws Mal! Geweldig!
Dan kan mijn motto voor een jaar de kast in
Ik ben een bofbips! - Jeehhh.. wat goed!

- Wat goed Mal. Gaaafff. Maar we duimen verder.Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
- Geweldig, nu nog even duimen dat jullie de gift ook daadwerkelijk binnenslepen. Succes!The time is now.
- Mooi zo!Volg je hart
Wat goed Mal!
Waar hangt het vanaf of ze een ronde verder mogen?mamax wijzigde dit bericht op 02-11-2009 11:09 met 55%Ik ben het eens met iedereen die hetzelfde vindt als ik.- Wat leuk!

- Ze gaan nu eerst een selectie houden van de eerste 3 plekken van de 4 categorieën. Die mogen een presentatie sturen, en daaruit worden weer 4 doelen gekozen, die gaan zich presenteren aan het 3m personeel, en die stemmen dan voor de winnaar (geloof ik hoor, dat weet ik niet helemaal zeker).
Eind van het jaar weten we wie die 50.000 euro gewonnen heeft. Maar dr Smeitink die pakt iedereen in als hij daar heen gaat, dat is zo'n bijzondere man en zo begaan met alle patiënten.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout - Echt top zeg, vind dat een hele prestatie! Keep us posted
Agge lacht bende mooier. Tweeps follow 3littlebrdz Hooked. 
- Fijn Mal!
Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-11-2009 19:19.