Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:18.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Ik heb geweldig nieuws voor iedereen van het vivaforum.

Dit onderwerp heeft 70 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 19-02-2012 14:53.

[ Ik heb geweldig nieuws voor iedereen van het vivaforum. - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Helemaal gratis kun je nu op youtube afleveringen zien van de pfaffs heb het vannacht ondekt en ben helemaal door het dolle. Ik heb van de meeste seizoens alle afleveringen maar ik mis er een paar en die staan ook op youtube.

Geweldig nieuws geniet er van allemaal

Dadaaaa

http://www.youtube.com/user/pepadew2/videos

1. :rofl:

Bedankt voor de mededeling.

2. Moet dit nou?

Als je krijgt wat je wil,wil je dan ook altijd wat je krijgt?

3. Nou, beetje overdreven...iedereen van het vivaforum. Volgens mij ben jij de enige die dit leuk vindt...

Lessons of life...

4. Zoek een hobby.

Iemand die niets heeft wil iets, iemand die iets heeft wil meer en iemand die meer heeft wil alles!

5. Volgens mij is dit Sam himself. Om zo te proberen inkomsten te genereren. :lampje:

6. Ik haat de Pfaffs!

Als je echt iets wilt, moet je er moeite voor doen.

7. Ik vraag me echt af wat je niveau is als je de Pfaffs leuk vindt..

8. Er zijn vast mensen die het leuk vinden! Graag gedaan :)

9. Whahahaha als ik iets vréselijk vind..... maar veel plezier TO fijn dat je ergens zo blij van wordt...
    :rofl:

10. quote:
    sartan schreef op 11 februari 2012 @ 07:46:
    Whahahaha als ik iets vréselijk vind..... maar veel plezier TO fijn dat je ergens zo blij van wordt...
    :rofl:
    Bedankt, heb vandaag geen verplichtingen dus ga de hele dag op de bank liggen en de pfaffs kijken :cheer:

11. Geboorte van Liam zo een mooie aflevering.

http://www.youtube.com/wa ... DskK7UCN09wKr8O4JblTgvI0V

Tot subiet :D

12. Gefeliciteerd!!!

Met al die uitzonderingen op de regel is er geen regel meer.

13. Dan zul je dit minder vinden ze lachen de pfaffs hier uit, ik moest er om lachen.

http://www.youtube.com/watch?v=LQ7nVF0Zrn4&feature=related

14. quote:
    _Cherry_ schreef op 11 februari 2012 @ 07:43:
    Ik vraag me echt af wat je niveau is als je de Pfaffs leuk vindt..

2 titels.
    (minimaal)

15. Wie of wat zijn de Pfaffs??

16. quote:
    Nammma schreef op 11 februari 2012 @ 06:55:
    Nou, beetje overdreven...iedereen van het vivaforum. Volgens mij ben jij de enige die dit leuk vindt...
    Ik dacht nu komt er echt geweldig nieuws. :rofl: Gaat het over de Pfaffs O_o ik vind die mensen zo niet leuk.

Het gaat er niet omwat ze van je afpakken, maar wat je doet met wat er overblijft.

17. quote:
    hawkeye_jane schreef op 11 februari 2012 @ 07:05:
    Volgens mij is dit Sam himself. Om zo te proberen inkomsten te genereren. :lampje:
    X-D

Wie met zijn gezicht naar het verleden staat,staat met zijn rug naar de toekomst.

18. Hmm... seizoens... 's effe kijken wat dat is/zijn.

19. Mademees , ik geloof er geen reet meer van,. Geen verplichtingen en san de hele dag naar dat zootje kijken? Dan is er werkelijk iets niet goed met je volgens mij. Dus ik geloof t niet..

20. Ik heb een schijthekel aan de pfaffs!!!

Eva werd door God een hulp voor Adam genoemd. Duidelijk wie van die twee het meest hulpbehoevend is.

21. Nou ik ben net van mijn stoel gevallen., wat een wereldnieuws. Mijn dag is weer goed. Ik krijg eindelijk een leven

je moet eerst vallen om weer op te leren staan

22. Daar heb ik helemaal geen zin aan.
    Dan ga ik nog liever oude afleveren van 20 jaar ATWT terug kijken.

Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

23. TO is verliefd op de paffs. Vind het leuk voor haar dat ze tijd ervoor over heeft.

Met al die uitzonderingen op de regel is er geen regel meer.

24. Geen verplichtingen? Zaterdagkranten uitpluizen op vacatures? Sollicitatiebrieven schrijven? Nee, jij gaat de hele dag naar YouTube zitten kijken :no:

Ga in therapie!