Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:18.
Dit onderwerp heeft 2242 reacties, en bestaat uit 90 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 90.
De laatste reactie is geplaatst op 14-05-2012 12:22.
- Voor al onze geliefden, medemensen, en iedereen die een steuntje in de rug kan gebruiken,branden wij een ........
mylenevalerie wijzigde dit bericht op 18-08-2007 21:48 met 37%Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
- Ik laat een kaarsje branden voor mijn zus die op 5-jarige leeftijd is overleden t.g.v. leukemie!
- Voor Ioni's dochtertje.Alles is mooi wanneer het echt is. (Sara Kroos)
- quote:nattoe schreef op 31 maart 2012 @ 18:19:
Ik laat een kaarsje branden voor mijn zus die op 5-jarige leeftijd is overleden t.g.v. leukemie!
Hoe hard kan het leven zijn. Zo'n kleine meid.
Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. - Voor iemand die besloot een einde aan zijn leven te maken.Zoals je zaait zal je oogsten
- Voor een nicht van mij die is overleden. Haar moeder is sinds jaren al de enige die overgebleven is omdat mijn moeder en mijn lieve tante al zijn overleden en dan heeft ze nu ook haar eigen dochter weg moeten brengen.
Kaarsje voor mijn oma's: topwijven, waar ik gek genoeg steeds vaker over na ga denken, over hoe ze alles gered hebben in de tijd van 1910 tot ze bijna 90 waren. Heel verschillende types maar beide prachtmensen. - Ik brand er 1 voor mijn oma. Dit omdat ik haar zo verschrikkelijk mis! In alles!! Wat had ik graag haar grootste wens nog willen vervullen. Dat was dat ze overgrootoma zou worden. Helaas stierf ze te jong. Voor altijd in mijn gedachte mijn lieve lieve coole oma!
- Voor mijn neefje van 14, die op dit moment wordt geopereerd aan een tumor op de alvleesklier. Zet 'm op, lieverd!
*update: de operatie is goed geslaagd, de tumor is verwijderd en de alvleesklier is gespaard gebleven. Morgen mag hij naar huis. We zijn erg blij!*Naski wijzigde dit bericht op 15-04-2012 19:30 met 40% - Voor mijn lieve oude tantetje die vannacht is overleden...Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- voor mijn papa en mijn grootvader die over mij waken vantussen de sterren....
voor mijn grootmoeder die haar man en haar zoon zo kort na elkaar moest afgeven. - weinigen die het weten,
een enkeling die het ziet,
het huilen zonder tranen,
het stil intens verdriet.
- quote:-no-nick- schreef op 15 april 2012 @ 19:22:
weinigen die het weten,
een enkeling die het ziet,
het huilen zonder tranen,
het stil intens verdriet.

En voor iedereen die het moeilijk heeft!!
I don\'t need the sound of your stretch marks rubbing together.- Voor een goede vriendin, van wie allebei de ouders momenteel heel ziek zijn.
En natuurlijk voor haar ouders, broer en verdere familie. - Naski wat een fijn nieuws!
- De liefde begint met een lach,
groeit met een kus,
en eindigt met een traan...
Ik laat je los,
met moeite,
zodat jij kunt gaan...
16~4~2012 - no nick wat een mooie woorden. Schrijf je ze zelf?
Veel sterkte!Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven. - quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 april 2012 @ 00:08:
no nick wat een mooie woorden. Schrijf je ze zelf?
Veel sterkte!
Ik wil mij hierbij aansluiten, wat een mooi gedicht.
Sterkte.Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mooi.quote:-no-nick- schreef op 16 april 2012 @ 00:03:
De liefde begint met een lach,
groeit met een kus,
en eindigt met een traan...
Ik laat je los,
met moeite,
zodat jij kunt gaan...
16~4~2012- Tien weken zwanger en hoogst waarschijnlijk een kwaadaardige afwijking aan haar alvleesklier.....hoe oneerlijk kan het leven zijn...überhaupt voordat een nieuw leven is begonnen?
Krookie...deze is voor jou en je vriendin.....En alle andere mensen om jullie heen. - Een kaarsje voor iedereen die het nodig heeft
.
Mam, weer een moederdag zonder jou...
En pap, vandaag moet ik je alweer 25 jaar missen.
Mis jullie!
Sterkte voor jou, je andere zus en Ieb.quote:gewooneenzus schreef op 13 mei 2012 @ 15:04:
Een kaarsje voor iedereen die het nodig heeft
.
Mam, weer een moederdag zonder jou...
En pap, vandaag moet ik je alweer 25 jaar missen.
Mis jullie!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.- En uiteraard een kaarsje voor iedereen die zijn/haar moeder moet missen;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Voor PWie met zijn gezicht naar het verleden staat,staat met zijn rug naar de toekomst.- Ik brand een kaars voor het gezin met twee tienerkinderen die gisteren hun laatste Moederdag met hun moeder hebben gevierd

De vraag is of ze het einde van de week nog gaat halen..... - quote:-no-nick- schreef op 15 april 2012 @ 23:57:
Naski wat een fijn nieuws!
Dank, lief van je!
We zijn ook ontzettend blij met de goede afloop.
Wat een verdriet leeft er toch onder de forummers.
Dit onderwerp heeft 2242 reacties, en bestaat uit 90 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 90.
De laatste reactie is geplaatst op 14-05-2012 12:22.