Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:52.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Kindernamen die door de Burgerlijke Stand best verboden mogen worden, deel 3

Dit onderwerp heeft 973 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2009 09:47. Dit onderwerp is gesloten!

[ Kindernamen die door de Burgerlijke Stand best verboden mogen worden, deel 3 - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Henk Schenk
    Brunetta de Bruin
    Bruno Bruins
    Sietse Vliegen
    Conny Plassen
    .....

vul maar aan!!

1. Jantje van Leijen
    Wil Niks

2. Ben Geijl
    (Is echt gebeurd, heb dit gehoord van mijn opleidingddocent die in het het familie- en jeugdrecht heeft gezeten)

3. In het vorige topic stond dat het kindje van Jordan en Peter André Princess heet. Ik ken een kindje dat Queen Latisha heet. Ik dacht eerst nog dat moeders een grapje maakte, maar het meisje heet echt zo!

4. Ik kwam vandaag nog een meisje tegen die ik ooit had ontmoet.
    Haar naam vergeet ik nooit meer: Bull.
    En dan op z'n engels uitgesproken...

5. Hoi,

Zag laatst ergens een geboortekaartje staan,

Bente Koopman, leuk als je de klemtonen een beetje veranderd!

6. quote:
    In het vorige topic stond dat het kindje van Jordan en Peter André Princess heet. Ik ken een kindje dat Queen Latisha heet. Ik dacht eerst nog dat moeders een grapje maakte, maar het meisje heet echt zo!
    Laat me raden, het kindje woont in een wijk als de Bijlmer?

7. Rogier Ogier (echt waar, google maar! Woonde vroeger bij een kennis van mij in de straat)
    Ik ken een jongen en die heet: Bas v/d Plas.

8. 342012anoniem
    Afbeelding van 342012anoniem
    27-07-2007, 14:46

Op de middelbare school zat een jongen die Jansen heette met de achternaam en met de voornaam Jan.. Vreselijk! Je doet het er gewoon om, je kunt toch me niet wijsmaken dat Jan nu echt de mooiste naam is die je kunt bedenken?! :?

9. quote:

quote: Morla reageerde

In het vorige topic stond dat het kindje van Jordan en Peter André Princess heet. Ik ken een kindje dat Queen Latisha heet. Ik dacht eerst nog dat moeders een grapje maakte, maar het meisje heet echt zo! Laat me raden, het kindje woont in een wijk als de Bijlmer?
    Nee, niet eens. Ze wonen in een dorp naast Tilburg. Ergste vind ik nog dat het een hoogblond, blauwogig, spierwit meisje is. :?

10. quote:

Rogier Ogier (echt waar, google maar! Woonde vroeger bij een kennis van mij in de straat)
    Ik ken een jongen en die heet: Bas v/d Plas.

een vriendin van mij kent ook een Rogier Ogier alleen spreek je zijn voornaam uit als Rosjee (ofzo iets haha)

don\'t hate the player, hate the game!

11. Ik vind het vreselijk als mensen hun kinderen naar hun favoriete parfum gaan noemen. Ben al een paar keer Chanel en Loulou tegen gekomen.

Ik ben daar unaniem in!

12. quote:
    Ik vind het vreselijk als mensen hun kinderen naar hun favoriete parfum gaan noemen. Ben al een paar keer Chanel en Loulou tegen gekomen.
    Dan heet onze vierde aanwinst One (van Calvin Klein) en dat is best vreemd als je de vierde bent.
    :D

13. Mark Thomas, Thomas is dus ze achter naam.

14. quote:
    Mark Thomas, Thomas is dus ze achter naam.
    Het kan aan de port liggen maar ik snap hem niet.

15. Raar want? Hihihaha twee namen achter elkaar?

'It could be lupus'

16. Heb een tijdje voor de klas gestaan en had toen een meisjestweeling in mijn klas:
    Hope en Faith.

Zucht...

17. - Kiet
    - Defeny
    - Tjuk
    - Zenit
    - Bondi

** Viva La Sniffa Baby! **

18. quote:

Heb een tijdje voor de klas gestaan en had toen een meisjestweeling in mijn klas:
    Hope en Faith.

Zucht...

Hahaha, heb ik ook gehad een tweeling in de klas (eeneiig)
    Samar en Sahar!!
    Die kinderen reageerde altijd/ nooit. Of ze verstonden me niet of ze deden alsof :)

19. Up voor Soesa!

20. Heb op mijn werk al een paar keer de naam 'Jos Thie' (= voornaam & achternaam) voorbij horen komen. Hij heeft dit jaar de artistieke leiding van Oerol gedaan.

21. quote:

Up voor Soesa!

Thx... ik had alle pagina's doorgezocht, maar net wat je zoekt kijk je overheen....:$

Komen ze nog een keer....

Zola Zaza River

De kersverse zoon van Fiona Hering...

22. quote:

quote: roos03 reageerde

Mark Thomas, Thomas is dus ze achter naam.

Het kan aan de port liggen maar ik snap hem niet.

:D
    proost
     Ik snap hem ook niet en heb niet eens port gehad...

23. Ik vind de moslim naam Bushra altijd zo grappig, want Bushra.

Oke, heeft geen plek op dit topic, maar ik wilde het toch kwijt.

24. 2242012anoniem
    Afbeelding van 2242012anoniem
    04-08-2007, 22:44

Net gespot op de mamapijler:
    Atze
    Jeep
    Josse
    Lux

:?:?:?