Knallen!

22-08-2014 15:09 29 berichten
Het is toch niet normaal!! Het is zo hard aan het onweren dat mijn huis staat te trillen, en mijn kat zit met grote angstogen op de bank

Leuke manier om de laatste dag van mijn laatste vakantieweek door te brengen. Achter mijn laptop met een dekentje op de bank. Het is verdorie 19 graden in huis maar ik weiger de verwarming aan te zetten.

Onweert het bij jullie ook zo hard? En die regen... heel de straat staat blank.
Alle reacties Link kopieren
welke regio woon je Betje?



ik moet zometeen nog een cadeau halen nl, maar ben nogal traag vandaag.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
btw, hier, regio utrecht, is het een beetje miezerig.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het ook flink (regio Den Haag). Ik heb wel de verwarming aangedaan en zit met mijn dochter op de grond met Playmobil te spelen. Prima tijdverdrijf op zo'n dag als deze.
Hier ook enorm onweer. Net naast de Haarlemmermeer, waar ik zojuist aan het winkelen was in Hoofddorp en ook daar bar en boos! Wij wonen tussen Haarlemmermeer en de kust!
Het meest noordelijke puntje van Zuid-Holland.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dat geknal! Ik kwam net voor de onweer losbarstte thuis. Lig nu heerlijk met dekentje en laptop op de bank. Kaarsjes aan en straks even thee zetten.
quote:sandt schreef op 22 augustus 2014 @ 15:13:

Hier ook enorm onweer. Net naast de Haarlemmermeer, waar ik zojuist aan het winkelen was in Hoofddorp en ook daar bar en boos! Wij wonen tussen Haarlemmermeer en de kust!Volgens mij hoor jij dezelfde knallen als ik
quote:betjebig schreef op 22 augustus 2014 @ 15:14:

[...]



Volgens mij hoor jij dezelfde knallen als ik quote:betjebig schreef op 22 augustus 2014 @ 15:14:

Het meest noordelijke puntje van Zuid-Holland.Zijn wij buren? Dan wordt het volgens buienradar binnen tien minuten droog!
Het is hier onder de rook van Rotterdam heel rustig weer. Maar op de buienradar zie ik dat dit niet lang meer duurt.
quote:sandt schreef op 22 augustus 2014 @ 15:24:

[...]





[...]





Zijn wij buren? Dan wordt het volgens buienradar binnen tien minuten droog!Volgens mij woon jij wel heel dichtbij (we zijn geen buren, vermoed ik, tenzij je 90 bent), want het lijkt erop dat het droog wordt/is. Voor zolang het duurt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier, 020 regent het nu wel hard en erg donker maar onweer hoor ik nu niet.
.
En hier is het ineens stil op het dakraam waar ik onder zit!
quote:betjebig schreef op 22 augustus 2014 @ 15:31:

[...]



Volgens mij woon jij wel heel dichtbij (we zijn geen buren, vermoed ik, tenzij je 90 bent), want het lijkt erop dat het droog wordt/is. Voor zolang het duurt natuurlijk.



We wonen dus wel in hetzelfde dorp, maar ik ben geen 90. Als ik mijn straat uitloop en over het weiland kijk zie ik een grote gele M.



En nu valt er nog een kleins staartje bui!
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten op het moment in de caravan in Wassenaar. Onweer is nu voorbij, maar de regen blijft gestaag vallen :(
Hier (Zuid Limburg) al de hele dag zon! Heerlijk!!

Nu beginnen er wel wolken in het zicht te komen.
Alle reacties Link kopieren
Zaanstreek gaat het ook aardig los!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:sandt schreef op 22 augustus 2014 @ 15:33:

[...]





We wonen dus wel in hetzelfde dorp, maar ik ben geen 90. Als ik mijn straat uitloop en over het weiland kijk zie ik een grote gele M.



En nu valt er nog een kleins staartje bui!Grappig, je woont bij een collega van mij in de straat Ik woon om de hoek bij de Jumbo.
quote:betjebig schreef op 22 augustus 2014 @ 15:48:

[...]



Grappig, je woont bij een collega van mij in de straat Ik woon om de hoek bij de Jumbo.Nou er zijn hier wel een paar straten, die uitkomen op de straat waar je de M kunt zien!
Alle reacties Link kopieren
Nu een knal in Rotterdam, een bescheiden knal maar het begint wel meteen geweldig te plenzen.
verba volant, scripta manent.
Hier nu ook.. Vandaag mijn vrije dag en net van vriend de vraag of ik hem wil komen halen op werk. Hij werkt op 5 min afstand, ik op 15 min (fietsen) en ik stap ook gewoon die fiets op als ik naar huis moet.



En als het in de ochtend al zo is pakt die gewoon de auto zonder te vragen of ik met de auto wil. Aansteller.
Omgeving gouda gaat het nu los.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de overkant niet meer zien (de Maas). Het is één regengordijn.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hier nu net ook aan het knallen geslagen, maar regenen doet het al een tijdje, een half uurtje ofzo. Ik woon ook in de omgeving van valentinamaria.
Alle reacties Link kopieren
hier is het nog steeds rustig.

zelfs droog momenteel.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven