Knuffel

25-07-2014 19:38 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

ik ken iemand (een jongen van 25) en die heeft een knuffel en daar slaapt hij nog mee onder zijn arm en hij zit er ook mee voor de televisie.

ook gaat hij mee als hij ergens anders slaapt.

ik vroeg me af of dit wel normaal is.

ik zelf vind het wel wat kinderachtig.

het is een goede vriend van me en hij heeft autisme maar met je knuffel nog spelen en mee voor de tv, ik weet niet of dat wel gezond is.

hadden zijn ouders dat op een bepaald punt niet moeten afleren.

slapen met een knuffel oké, maar voor de tv.

heb jij nog een knuffel en hoe ga jij daar mee om?

ik vind het maar een beetje kinderachtig
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt jou het uit en waar bemoei je je mee?
Wat doet het ertoe? Als hij daar nou blij van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het hem weinig kan schelen wat jij ervan vindt. Een prettige manier om met je omgeving om te gaan. Zou je ook eens moeten proberen.
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat die knuffel hem veiligheid bied! Zijn houvast in een chaotische wereld een wereld waarin hij veel meer moeite heeft met het verwerken van alle prikkels om hem heen
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verspreid door mijn woonkamer overal knuffels zitten.

Aan de meeste heb ik een fijne herinnering.



Ik slaap er niet mee.

Ertegen ouwehoeren doe ik weer wel.



Ze luisteren altijd zo geduldig.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
In Noorwegen is dat heel normaal hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar het ziet er zo kinderachtig uit en ik vroeg me af of dat wel normaal is
Lekker boeiend wat een ander doet. Heb je er last van?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie tenminste niemand anders doen
Ik slaap nog steeds met mijn ouwe knuffel, en ik ben 44. Dat ik normaal ben durf ik niet stellig te beweren, dat nou ook weer niet. Maar ik weet wel dat ik er doodmoe van zou worden als iemand over deze hebbelijkheid van mij een topic zou openen of anderszins zou gaan zeiken. Ik doe er tenslotte niemand kwaad mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef net een heel serieus antwoord op jouw vraag en dan vraag je daarna nog een keer of het normaal is???
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ik daar mee om ga?

Nou euhhh....niet!

Het gaat mij namelijk hoegenaamd geen reet aan waar een ander mee slaapt!



Vraag me dan ook heel erg af waarom jij daar wel mee zal moeten gaan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je heb gelijk met.nl in die context kan het dus als normaal worden beschouwd.ik wil ook niet zieken maar vroeg me gewoon af
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou kinderachtig. Hier een topic over openen. Laat hem. Bemoei je er niet mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterbloempjes0912 schreef op 25 juli 2014 @ 20:11:

Je heb gelijk met.nl in die context kan het dus als normaal worden beschouwd.ik wil ook niet zieken maar vroeg me gewoon af

Nee je vindt het kinderachtig...

En dat, dat is gewoon bemoeizucht..

Laat die man lekker

Een topic openen over een knuffel vaneen vriend vind ik persoonlijk kinderachtiger
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En dan zeggen wij hier allemaal dat het niet normaal is en niet gezond, wat dan? Laat die jongen gewoon met z'n knuffel zitten, is idd gewoon zijn veilige 'ding' tussen alle indrukken en prikkels.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde als de vriend uit de OP en heb ook veel houvast aan mijn tijgerknuffel. Precies wat mel.nl zegt. En ik ben eind twintig.



En natuurlijk knuffel ik me helemaal suf met mijn lieve kat
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een knuffel en ben 35. Het is een hond en ik heb hem al heel mijn leven. Hij ligt onder mijn bed. Als ik ga slapen pak ik hem en val ik erop in slaap. Als mijn vriend naar bed komt moffel ik hem snel weer onder het bed. Als ik diep slaap vergeet ik dat wel eens, en hoor ik gegniffel als mijn vriend mij lief beet pakt en dus ook hond knuffelt. Hij blijft bij me tot dat ik (als het me gegeven is) een kind krijg dan krijgt jij of zij hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap met een knuffel en ik ben 33. Het geeft me een soort van veilig gevoel. En ja, ook wanneer ik tv kijk in bed ligt dat ding bij me.

Maar goed, ik ben dan ook alles behalve normaal



(en ja, Scampman vindt het helemaal normaal en koopt zelfs knuffels voor me)
Ik ben 25 en slaap al heel mijn leven met een knuffel en ja als ik verdrietig ben dan gaat ie naar beneden;) ben ik nou niet normaal.



O en hij gaat ook mee op vakanties



Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2014 @ 20:15:

[...]



Nee je vindt het kinderachtig...

En dat, dat is gewoon bemoeizucht..

Laat die man lekker

Een topic openen over een knuffel vaneen vriend vind ik persoonlijk kinderachtigerWil je zeggen dat voor de tv zitten met een knuffel onder je kin niet kinderachtig is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heb een knuffel op m'n nachtkastje. Die is van mijn zoon en sinds hij overleden is ligt "knuffoll"bij mij. Geeft troost en veiligheid, en wat een ander daarvan denkt, dat zal mij m'n reet roesten.



Misschien weer het uiterste, maar zo zal ieder mens wel een reden hebben. Laat hem, niet jouw zorg.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterbloempjes0912 schreef op 25 juli 2014 @ 20:54:

[...]



Wil je zeggen dat voor de tv zitten met een knuffel onder je kin niet kinderachtig isJij bent kinderachtig om hier een topic over te openen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterbloempjes0912 schreef op 25 juli 2014 @ 20:54:

[...]



Wil je zeggen dat voor de tv zitten met een knuffel onder je kin niet kinderachtig isIs kinderachtig, in je eigen huis met je eigen spullen slecht dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven