Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:19.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. L E Z E N

Dit onderwerp heeft 355 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 25-07-2010 14:36.

[ L E Z E N - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Lieve Vivadames,

Iedere dag springen jullie in de bres voor jullie hulpbehoevende medemens. Ongeacht het tijdstip van de dag wordt ieder topic voorzien van grappige, constructieve danwel kritische opmerkingen.
    Lees dan ook even een aantal pagina's terug om te kijken hoe de stand van zaken staat.
    Staat in de OP dat mevrouw in kwestie niet zeker weet of ze bij haar man/vriend moet blijven en 2 pagina's later ontpopt ze zich zelf als een vreemdgaande feeks waar de honden geen brood van lusten...kom niet aan zetten met http://images.travelpod.com/users/nocknock/1.1246001869.run-forrest-run.jpg

Als er een twijfelende mevrouw een post maakt omdat ze zich zorgen maakt over haar zwangerschap en er worden hele boekdelen geschreven dat het vast wel goed komt terwijl ze ook al een aantal pagina's terug geschreven heeft dat ze een miskraam oid heeft gehad, dan valt dit onder de noemer

http://www.lifelounge.com/resources/GALLIMAGE/image%5B8%5D.jpg
    Oftewel leeeeees eens voordat je een antwoord geeft en een flater slaat

Zo mijn Tena zit ook weer op z'n plaats ;-)

Prettige voortzetting nog X-D

Grant me the strenght to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can and the wisdom to know the difference

1. Wie heeft er over jou heen gepist?

2. quote:
    Notebook schreef op 17 juli 2010 @ 21:46:
    Wie heeft er over jou heen gepist?
    Ik zat nog te broeden op een goede opmerking, maar beter dan jou kan ik het niet zeggen Notebook!

ja maar...wie ben ik om aan mezelf te twijfelen

3. Lees dan ook even een aantal pagina's te lezen om te kijken hoe de stand van zaken staat.

lees jij dan ook even terug om een duidelijke zin te maken. Voor je een flater slaat! X-D

4. X-D Geweldig.

Dank voor het lachen op deze suffe zaterdagavond.

Yesterday is history, tomorrow a mystery. Today is a gift, that is why it is called the present.

5. quote:
    Notebook schreef op 17 juli 2010 @ 21:46:
    Wie heeft er over jou heen gepist?
    :rofl:

6. Oh niemand hoor :)

Misschien lees ik zelf wel wat te veel, kan ook haha.

Grant me the strenght to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can and the wisdom to know the difference

7. quote:
    nut schreef op 17 juli 2010 @ 21:47:
    Lees dan ook even een aantal pagina's te lezen om te kijken hoe de stand van zaken staat.

lees jij dan ook even terug om een duidelijke zin te maken. Voor je een flater slaat! X-D
    Busted :-P

8. :rofl:

Waar heb jij last van zeg? Het is een openbaar forum, dus iedereen mag zeggen wat hij wil. Of het nou goed advies is of niet. Goed advies geven is geen voorwaarde om op dit forum te mogen rondlopen hoor 8-P

9. quote:

Blij dat je er zelf om kan lachen. :-d
    Zullen we gezellig met z'n allen gaan rellen? X-D

10. anoniem185186168
    Afbeelding van anoniem185186168
    17-07-2010, 21:51

Moet ze ongesteld worden?

11. PrinsesOpDeErwt
    Afbeelding van PrinsesOpDeErwt
    17-07-2010, 21:52

Gezellig hier X-D

Peas on earth!

12. Neee nou niet rellen, jullie helpen mijn liefdevolle topic om zeep zeg!

Hmm nee Zam dat is het niet, ik heb een spiraal, dat gebeurd bij mij de komende jaren niet meer :cheer2:

13. Wij willen rellen! X-@

Wij willen rellen! X-@

Wij willen rellen! X-@

14. Wat is dan je doel van dit topic, AriMa?

15. quote:
    Notebook schreef op 17 juli 2010 @ 21:54:
    Wat is dan je doel van dit topic, AriMa?
    L E Z E N

16. quote:
    Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 21:54:
    Wij willen rellen! X-@

Wij willen rellen! X-@

Wij willen rellen! X-@
    En ik maar denken dat jij so cute bent. :-p

17. quote:
    Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 21:54:
    Wij willen rellen! X-@

Wij willen rellen! X-@

Wij willen rellen! X-@
    En ik dacht laat ik eens gewoon geheel tegen 0 tarief goedbedoeld advies geven @-(

18. quote:
    Als is AAP NOOT MIES?

19. dus dat we beter moeten lezen. Nou bedankt voor de tip!

20. Neehoor, ik ben (6)(6)

21. WTF? Het is wellicht krikavond .... zit je zonder?

22. quote:
    :rofl: dat dus

23. Lezen? Waarom?

24. quote:
    Notebook schreef op 17 juli 2010 @ 21:56:
    [...]

Als is AAP NOOT MIES?
    ja dat zei ze er niet bij, ik weet niet wat we moeten L E Z E N? Misschien naar de bieb voor een groot letterboek?